TrineMuz 1400 Skrevet 14. Marts, 2016 Jeg vil gerne lave GB og har prøvet det et par gange. Jeg synes det er mega frækt. Tjek mig ud her: http://side6.dk/resultatside/?q=trinemuz hvis i ønsker at deltage i et GB med mig så tilmeld jer på min mail [email protected] så sender jeg mail ud når der er tilmeldninger nok. i velkommen til at komme med datoer som vil passe jer og med område. Møzz TrineMuz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 14. Marts, 2016 Den er ikke fastsat endnu. vil gerne have en masse interesseret først. Så hvis du vil deltage så send mig en mail område du ønsker at deltage og i hvor mange timer☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smoking Skrevet 14. Marts, 2016 Hej Trine Den 22. marts i Kolding. så er jeg klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 15. Marts, 2016 Lækkert. Men det bliver ikke med mig. Det ikke min vagt. Jeg er i Rødovre den dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2016 20 Marts i randers hvor du har vagt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 15. Marts, 2016 Det kunne man prøve. Men tror du søndag er en god dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 15. Marts, 2016 Weekends og aftener er bare ikke gode til GB. Det er snart prøvet mange gange uden held. Det bør afholdes på normale arbejdsdage i arbejdstiden hvis du vil være sikker på deltagere nok. Et råd : Det her demokrati og medbestemmelse er ikke en fordel for arrangementet. Det hele vil drukne i folk der ikke kan blive enige om hvor og hvornår Du må skære igennem, være lidt Dominant, vælge en dato mindst 3 uger før du vil afholde det og så gå igang med daglig reklame. Med en dejlig pige som dig, der har så gode anmeldelser, burde det slet ikke være svært at få mange deltagere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 15. Marts, 2016 T.Hansen47 skrev, for 4 timer siden: Weekends og aftener er bare ikke gode til GB. Det er snart prøvet mange gange uden held. Det bør afholdes på normale arbejdsdage i arbejdstiden hvis du vil være sikker på deltagere nok. Et råd : Det her demokrati og medbestemmelse er ikke en fordel for arrangementet. Det hele vil drukne i folk der ikke kan blive enige om hvor og hvornår Du må skære igennem, være lidt Dominant, vælge en dato mindst 3 uger før du vil afholde det og så gå igang med daglig reklame. Med en dejlig pige som dig, der har så gode anmeldelser, burde det slet ikke være svært at få mange deltagere Tak, hvor er du sød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 16. Marts, 2016 (edited) Så er datoen fastsat drenge!: D. 4/4 sker det så i Randers Nærmere info kommer, vi har først lige fastsat dato Kys fra disse to der, I ved nok Redigeret 16. Marts, 2016 af Frække Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 17. Marts, 2016 Glæder mig til Mandag d.4/4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 17. Marts, 2016 Jubiiii, fyrenvejle du en genial GB'er! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 18. Marts, 2016 (edited) Hej Trinemus og Ida giver Trine Deepthroat og/eller gagging også den dag til gangbang knus fra Markild Så kan det da være man skal af sted og så bare tage fri fra job Redigeret 18. Marts, 2016 af Markild 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 19. Marts, 2016 fyrenvejle skrev, den 18. marts 2016 at 19:44: Skal i så begge 2 have en sandwich smf Ja, det skal vi da. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 20. Marts, 2016 TrineMuz skrev, for 11 timer siden: Ja, det skal vi da. Uha, 4. april er ikke en fridag, men det skal jeg da kæmpe for at lave om på! En dobbelt sandwich er da halt vandvittigt, det må jeg bare være en del af Jeg må ud og kæmpe med vagtplan... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 20. Marts, 2016 Markild skrev, den 18. marts 2016 at 15:46: Hej Trinemus og Ida giver Trine Deepthroat og/eller gagging også den dag til gangbang knus fra Markild Så kan det da være man skal af sted og så bare tage fri fra job Jeps. Men kun blidt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 21. Marts, 2016 Hæhæææ, "BLIDE" Trinemuz! Jeg deepthroater og gagger gerne med den hårde på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 28. Marts, 2016 Er I ved at have fyld top med mænd til d. 4/4 i Randers? Nogle her på forum der har meldt deres ankomst? ... @fyrenvejle?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 29. Marts, 2016 Selected9000 skrev, den 28. marts 2016 at 14:50: Er I ved at have fyld top med mænd til d. 4/4 i Randers? Nogle her på forum der har meldt deres ankomst? ... @fyrenvejle?! Der er stadig et par pladser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 30. Marts, 2016 (edited) Selected9000 skrev, den 28/3/2016 at 14:50: Er I ved at have fyld top med mænd til d. 4/4 i Randers? Nogle her på forum der har meldt deres ankomst? ... @fyrenvejle?! vejlefyren skrev, for 2 timer siden: Ikke i nu skal have det til at passe jobbet Du kan rolig tilmelde dig da jeg kan stå inde for at ida er en dejlig og fræk kvinde Hva fedter du NU for??? Der er stadig et par pladser tilbage drenge, hvis nogen skulle være int? Vi er begge vilde med at være slavepige, så vi kommer nok op og "slås" om stillingen , men det kommer til at foregå også som bound gangbang denne gang, læs mere her: http://www.boundgangbangs.com/site/?c=1 NÆSTEN ingen regler, for det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi begge er ret glade for tissemand, og meget gerne i alle huller, hænder og huler på een gang, så selvfølgelig skal vi da også have masser af sandwich! Snacks og forfriskninger i form af kaffe, sodavand, øl, vin og champagne vil selvfølgelig også være til nydelse, god tid, god hygiejne (på trods af en masse pjaskeri , men man er selvfølgelig velkommen til at tage så mange bade, som lystes) og så selvfølgelig os to søde og pjattede mispiger Spørgsmål? Spørg løs i privat besked her på EG eller sms. Trinemuz 23639553 og Ida 20992712. Kys fra Trinemuz og Ida. Redigeret 30. Marts, 2016 af Frække Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 30. Marts, 2016 Frække Ida skrev, for 5 timer siden: Hva fedter du NU for??? Der er stadig et par pladser tilbage drenge, hvis nogen skulle være int? Vi er begge vilde med at være slavepige, så vi kommer nok op og "slås" om stillingen , men det kommer til at foregå også som bound gangbang denne gang, læs mere her: http://www.boundgangbangs.com/site/?c=1 NÆSTEN ingen regler, for det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi begge er ret glade for tissemand, og meget gerne i alle huller, hænder og huler på een gang, så selvfølgelig skal vi da også have masser af sandwich! Snacks og forfriskninger i form af kaffe, sodavand, øl, vin og champagne vil selvfølgelig også være til nydelse, god tid, god hygiejne (på trods af en masse pjaskeri , men man er selvfølgelig velkommen til at tage så mange bade, som lystes) og så selvfølgelig os to søde og pjattede mispiger Spørgsmål? Spørg løs i privat besked her på EG eller sms. Trinemuz 23639553 og Ida 20992712. Kys fra Trinemuz og Ida. Jeg vil da gerne binde dig til min seng, og bruge dig alle de steder du lyster. Skal jeg virkelig dele dig med andre mænd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 31. Marts, 2016 fyrenvejle skrev, for 12 timer siden: Bare jeg kunne komme for så vil jeg binde dig og give fin dejlig røv en kærlig blid behandling med pisken smf ved det bil du kunne li Bare så vi er på det rene. Jeg Trine kan ikke lide pisk og hårde slag. Lidt klap i røven er ok. ihh hvor jeg glæder mig til at få en masse dejlig pik på søndag og mandag i Randers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 1. April, 2016 TrineMuz skrev, den Thursday, March 31, 2016 at 09:53: Bare så vi er på det rene. Jeg Trine kan ikke lide pisk og hårde slag. Lidt klap i røven er ok. ihh hvor jeg glæder mig til at få en masse dejlig pik på søndag og mandag i Randers Hun er nu nuttet, den Trinemuz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 1. April, 2016 Håber i er klar til d.4/4 mellem kl.13-15 i Randers. vi er mere end klar. jeg tager forskud på glæderne om søndagen inden og kan besøges på stedet til alene aftaler og Ida kan i lave alene aftaler med resten af mandagen. vi har ganske få pladser tilbage. Så hvis der skulle sidde et par frække gutter som vil se på to uartige piger får den i alle huller og bliver spermet til så er det på 23639553 (Trine) eller på 20992712 (Ida) og hvis i skulle få lyst til at deltage og være lidt aktive så bliver det mega fedt! jeg glæder mig helt vildt til at få en masse pik. måske mere end vi kan klare. kom nu fyrer. Lad os få de sidste par pladser fyldt op. Hvis i da tør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 3. April, 2016 Undskyld til alle jer jeg har talt lidt surt til, som ringer med hemmeligt nr. Men jeg er bare mega træt af pikspiller, folk som knalder røret på, folk som lige skal hører om alt muligt få så at knalde røret på og jeg kunne blive ved. Send en SMS, ring med nr og tal pænt og fortæl hvem du er når du ringer. Det almindeligt plig at tale pænt og præsentere sig i telefonen. Desuden kan jeg glæde jer med at Ida og jeg laver GB igen d.1/5 det en søndag så alle der ikke kunne få fri fra job i morgen har så mulighed for at deltage denne dag. undskylder også for alle mine stavefejl. Er ordblind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg