Peter121 8 Skrevet 20. Marts, 2016 Er der nogen, der har erfaring med denne pige? http://www.sexpiger.dk/sirilove Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 20. Marts, 2016 Sjovt navn... http://www.siriuserguide.com/how-to-use-siri/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dangro 52 Skrevet 20. Marts, 2016 Kunne bestemt være et interessant bekendtskab lækker lyst hår og en rigtig trutmund lige noget får mig og med hensyn til navne valg, der er mange der har sjove navne , det genere ikke mig , hvis pigerne gerne vil være anonyme skal de havde deres fulde ret til at gøre det .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siri 59 Skrevet 8. April, 2016 Halløjsa mænd. Tak for den lille opmærksomhed *griner* Siri er et meget gammelt nordisk navn, og syntes det er et meget smuk navn, derfor jeg har valgt det *smiler* Men også tak for de pæne ord. Knus Siri ps. Peter du er velkommen til at komme og besøge mig *SF* 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 8. April, 2016 Du ser brandgodt ud, Siri. Dejlig naturlig og velproportioneret.. Ku' godt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siri 59 Skrevet 8. April, 2016 Vanderbilt skrev, for 6 minutter siden: Du ser brandgodt ud, Siri. Dejlig naturlig og velproportioneret.. Ku' godt.... 1000 tak søde. *smiler* du har lige gjort min aften bedre. Knuzzzz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 8. April, 2016 Dine fine billeder gjorde MIN aften bedre, så jeg takker også.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siri 59 Skrevet 8. April, 2016 Vanderbilt skrev, for 17 minutter siden: Dine fine billeder gjorde MIN aften bedre, så jeg takker også.. *smiler* nu rødmer jeg helt. ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 8. April, 2016 Noget tyder på at Vanderbilt må på en pilgrimsrejse til Randers i den nærmeste fremtid, for at tilbede gudinden Siri i hendes tempel.. ..røde kinder eller ej.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siri 59 Skrevet 8. April, 2016 Du skal være mere end velkommen, Der vil være vand og lækkerier til den rejsende.. SF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 9. April, 2016 Du ser dælme dejlig ud, Siri. Hvordan ser det ud med priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siri 59 Skrevet 9. April, 2016 Lange skrev, for 3 timer siden: Du ser dælme dejlig ud, Siri. Hvordan ser det ud med priser? mange tak Lange Send mig en pm, så kan vi tage det spørgsmål og evt andre der. kh Siri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 9. April, 2016 Endnu en gang har i det godt over på den anden side af broen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg