Hop til indhold
Guest TboneDK

The Best Thaimassage (Bella)

Recommended Posts

Guest TboneDK

Besøgte også Bella i går (søndag) ringede og lavede en aftale, da det er lettest at være sikker på man træffer den pige man ønsker.

Tror faktisk Bella, mødte ind, fordi hun havde fået en booking (mig)

Hun er en super flot pige, rigtigt pænt ansigt, flot langt hår, og en lille petit pige, som Loppan beskriver i sin anmeldelse af pigen et andet sted.

Dog er hendes bryster næsten for små til mig, lille A-Skål, men "perky" og fine.
Hendes BH med fyld, snyder lidt når man møder hende fuldt påklædt, men hun han nu ikke noget at skamme sig over.

Der var MEGET mørkt i værelset, da der er sat yderlig et mørklægningsgardin op, siden jeg var der sidst, men når man har vænnet sig til "mørket"
kan man sagtes se det man skal/vil ;-)

Gav 1000.- for ½ times cocktail, og efter lidt ligegyldig massage, smed hun tøjet, og jeg vendte mig om, allerede med en kraftig rejsning, med tanke på hvad hun "nu skulle have" fra mig...

Hun gav ikke noget blow, men nussede Og gav lidt svensk, som faktisk var allright, og jeg havde også mere lyst til at smage hende, så fik hende ned på ryggen,

Hun tager fint imod oral, og nyder det tydeligt, hvis man ved hvad man laver ..
Jeg fik hende til at komme et par gange, og sammentrækningerne & åndedrættet, samt hendes kropsvæsker, vidste fint, at hun ikke fakede den del.. 

Ingen grund til "smøremiddel" - så på med det de klassiske Xl-Røde komdomer, og benene godt i vejret, og så startede jeg stille og roligt med at kneppe hende,
langsomt og dybere og dybere.. Hun havde ingen problemer med at tage alle 20 cm, og det var tydeligt at hun nød at man gerne gik "lidt hårdere" til den, da hun var "kørt varm".

Jeg havde til sidst benene godt ude til siden, og kunne holde fast i hendes inderlår, imens jeg kørte pikken godt i bund, og her nød hun selv at kigge med,
og flere gange var der plads til "Ahhh, Yeees!" fra hendes side - da hun kunne se stemplet gå ud- og ind... 

Det holder jeg jo ikke til hele dagen, og måtte overgive mig, uden at skifte stilling, men det var nu ikke nødvendigt, hun  indfriede mine lyster & frække ideer mht. at kneppe hende.

Hun kommer fra bangkok, og nu skal jeg ikke dømme, men jeg er ret sikker på, at hun nok har arbejdet i nogle BAR's der, for hun var ikke helt novice mht. sex.
Men, hvis du kommer efter massage, så vælg noget andet - vil du kneppe en lille smuk Thai, den taler fint engelsk, god service, Så GO FOR IT!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey TBoneDK. Fed anmedelelse. Man bliver total horny. Er det hende med det flotte ansigt på det første (store billede) og billede nr. 2?

Del dette indlæg

Link til indlæg
asianman skrev, for 3 timer siden:

Hey TBoneDK. Fed anmedelelse. Man bliver total horny. Er det hende med det flotte ansigt på det første (store billede) og billede nr. 2?

Nej det er ikke hende, hun er ikke der mere.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
pointplace1983 skrev, for 29 minutter siden:

nogen der ved om Bella stadig er i byen?

Har du læst alle fire indlæg I tråden?

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
pointplace1983 skrev, 1 time siden:

@OrganDonor jeg havde håbet at hun var blevet "spottet" :)

Sidst jeg hørte om Bella, var hun i Næstved, kan ikke huske stedets navn ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
OrganDonor skrev, den 2/5/2016 at 16:41:

Har du læst alle fire indlæg I tråden?

Denne her fra dig er faktisk tvetydig:

OrganDonor skrev, den 7/4/2016 at 22:25:

Nej det er ikke hende, hun er ikke der mere.

Det er umuligt at læse om du mener at Bella ikke er der mere, eller om hende på bileldet ikke er der mere (hvilket selvfølgelig forstyrres yderligere af ændrede billeder) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...