the cool one 12 Skrevet 21. Marts, 2016 Hejsa da jeg skal til København i påsken vil jeg søge lidt gode råd til steder til en god og fræk omgang massage måske andet en bare traditionel massage vil godt huske min tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. Marts, 2016 the cool one skrev, for 12 minutter siden: Hejsa da jeg skal til København i påsken vil jeg søge lidt gode råd til steder til en god og fræk omgang massage måske andet en bare traditionel massage vil godt huske min tur Tantramassage sku være ret så fedt. Det vil jeg gerne selv prøve. Der er nogle stykker herinde som tilbyder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. Marts, 2016 AmatørMILF skrev, for 7 minutter siden: Tantramassage sku være ret så fedt. Det vil jeg gerne selv prøve. Der er nogle stykker herinde som tilbyder det. Tantra Dina Amager har fået en god anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the cool one 12 Skrevet 21. Marts, 2016 Det var i hvert fald en mulighed hvor kan man læse noget mere om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. Marts, 2016 the cool one skrev, for 20 minutter siden: the cool one skrev, for 20 minutter siden: Det var i hvert fald en mulighed hvor kan man læse noget mere om hende? Det var i hvert fald en mulighed hvor kan man læse noget mere om hende? Hun kalder sig delightdina herinde. Ser ud til at have en meget smuk krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 21. Marts, 2016 the cool one skrev, for 5 timer siden: Hejsa da jeg skal til København i påsken vil jeg søge lidt gode råd til steder til en god og fræk omgang massage måske andet en bare traditionel massage vil godt huske min tur eller prøv Dalya, det er i hvert fald ikke massage som ved fysioterapeuten, den her er meget mere spændende;) AmatørMILF skrev, for 5 timer siden: Tantramassage sku være ret så fedt. Det vil jeg gerne selv prøve. Der er nogle stykker herinde som tilbyder det. Jeg vil da gerne give dig det, helt gratis endda:) Jeg er lige så god som de fleste thaipiger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 22. Marts, 2016 stener skrev, for 8 timer siden: eller prøv Dalya, det er i hvert fald ikke massage som ved fysioterapeuten, den her er meget mere spændende;) Jeg vil da gerne give dig det, helt gratis endda:) Jeg er lige så god som de fleste thaipiger Hej stener Det sødt af dig, men jeg betaler for en massage og det blir hos en kvinde. En mand vil formentlig tænde op og håbe på sex, og så kan jeg skisme ik slappe af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 22. Marts, 2016 stener skrev, for 8 timer siden: eller prøv Dalya, det er i hvert fald ikke massage som ved fysioterapeuten, den her er meget mere spændende;) Jeg vil da gerne give dig det, helt gratis endda:) Jeg er lige så god som de fleste thaipiger Tantra er bestemt ikke massage som hos fyssen og TANTRAMASSAGE vil jeg lige sige som i den RIGTIGE er 2-3 timers massage. Den kan du vidst ik var stener ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 22. Marts, 2016 AmatørMILF skrev, for 5 minutter siden: Tantra er bestemt ikke massage som hos fyssen og TANTRAMASSAGE vil jeg lige sige som i den RIGTIGE er 2-3 timers massage. Den kan du vidst ik var stener ? Jo da mindst 2 timer, som med så meget andet godt, men nu efterlyser trådstarter jo bare massage der evt er anderledes og ikke specifik tantramassage;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 22. Marts, 2016 stener skrev, for 8 minutter siden: Jo da mindst 2 timer, som med så meget andet godt, men nu efterlyser trådstarter jo bare massage der evt er anderledes og ikke specifik tantramassage;) Ja det korrekt og tror det frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the cool one 12 Skrevet 22. Marts, 2016 Altså jeg skrev massage men om det tantra, nuru, b2b,spa,nøgen massage eller hvad det nu hedder så søgte jeg bare det bedste af erotiske massage former og det bedste sted der kan få mig til at huske min tur til København 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 22. Marts, 2016 the cool one skrev, for 9 minutter siden: Altså jeg skrev massage men om det tantra, nuru, b2b,spa,nøgen massage eller hvad det nu hedder så søgte jeg bare det bedste af erotiske massage former og det bedste sted der kan få mig til at huske min tur til København Men det er noget af det bedste har jeg hørt og ja forstår godt man ik skal blande alt muligt andet ind i det. Jeg håber du finder det bedste for dig. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mapawin 153 Skrevet 16. April, 2016 Det ville være spændende at høre hvad valget blev, og evt. en anmeldelse... M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the cool one 12 Skrevet 16. April, 2016 Det blev slet ikke til noget havde bare en hygge tur over og besøge min familie så fik ikke besøgt nogen massage steder så har ikke engang hverken god eller dårlig anmeldelse at skrive til jer her inde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 16. April, 2016 Det er sgu næsten ligesom at tænde en raket til 200 kr., og så er det en fuser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg