Phan1968 5 Skrevet 22. Marts, 2016 Hej Hun er spild af tid Før hed hun Miss Catharina nu har hun ændret navn Hun lover men når man så vil besøge hende bliver hun sur Spild ikke jeres tid 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dendejligemarie 36 Skrevet 22. Marts, 2016 (edited) Det er da sjovt, som du skal skrive alt mulig pis. Du må bare lære og forstå et nej.. Jeg skrev pænt nej tak. Tror du, at jeg har lyst til, at få besøg af en, som skriver løgne på nettet, og skriver til ens familie. Mmhn nej vel? Så tænk lige over, hvad du skriver en anden gang, inden du udstiller nogen. Redigeret 22. Marts, 2016 af Dendejligemarie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 23. Marts, 2016 Phan1968 skrev, den 22/3/2016 at 11:14: Hej Hun er spild af tid Før hed hun Miss Catharina nu har hun ændret navn Hun lover men når man så vil besøge hende bliver hun sur Spild ikke jeres tid Har du et link til hendes annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dendejligemarie 36 Skrevet 23. Marts, 2016 gerog skrev, for 5 minutter siden: Har du et link til hendes annonce? https://annoncelight.dk/showad/203168 jeg var lidt hurtigere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 23. Marts, 2016 (edited) gerog skrev, 1 time siden: Har du et link til hendes annonce? Og til nogle anmeldelser sikkert SHIT- glemte link. .. Redigeret 23. Marts, 2016 af BigDick Manglende link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dendejligemarie 36 Skrevet 23. Marts, 2016 (edited) BigDick skrev, for 36 minutter siden: Og til nogle anmeldelser sikkert SHIT- glemte link. .. Mmhn, kan godt lide at de anmeldelser er 3 år gamle, det kan man ikke rigtigt bruge til noget, den dag i dag. Der er ske meget siden dengang ✌️ Redigeret 23. Marts, 2016 af Dendejligemarie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 24. Marts, 2016 Zaps skrev, for 18 timer siden: Hvad er der sket? At hun har en magisk evne til ikke at blive ældre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dendejligemarie 36 Skrevet 24. Marts, 2016 mr. sving skrev, for 13 minutter siden: At hun har en magisk evne til ikke at blive ældre. Og du er tilsyneladende misundelig mr. Sving 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 24. Marts, 2016 Dendejligemarie skrev, for 3 minutter siden: Og du er tilsyneladende misundelig mr. Sving Meget Måske vi en dag ses et sted i byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2016 mr. sving skrev, den 24/3/2016 at 15:47: Meget Måske vi en dag ses et sted i byen og de billeder i annoncen heller ikke længere kan være retvisende... det var de vidst for 20 - 30 kg siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dendejligemarie 36 Skrevet 26. Marts, 2016 (edited) mcmike skrev, 1 time siden: og de billeder i annoncen heller ikke længere kan være retvisende... det var de vidst for 20 - 30 kg siden Nej, det er de så ikke. Vejer kun 5 kg mere, end dengang billederne blev taget. Såe Redigeret 26. Marts, 2016 af Dendejligemarie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 26. Marts, 2016 Jeg synes, at det er på sin plads at stoppe heksejagten på pigen her! Jeg havde selv en aftale med hende om at leje hende til at være ledsagerske på en lille ferietur. Da min alder så kom på banen, meddelte hun sødt og høfligt, at hun ville aflyse, fordi hun ikke ville være i stand til at yde retfærdighed over for en person på min alder. Ingen problemer fra min side overhovedet i den anledning, det foregik som sagt på en respektfuld og høflig måde. At du så, søde, måske misforstod det derhen, at vi skulle tilbringe den ferie i sengen, er så en anden sag, men det falder vist blot tilbage på mig selv. Men de bryster, uha uha. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaps 6 Skrevet 26. Marts, 2016 Ja hun lyder som en frisk pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KasperGV 54 Skrevet 26. Marts, 2016 (edited) Dendejligemarie skrev, den 23/3/2016 at 13:45: https://annoncelight.dk/showad/203168 jeg var lidt hurtigere De billeder bliver man ikke meget klogere af Redigeret 26. Marts, 2016 af KasperGV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brugernavn 74 Skrevet 29. Marts, 2016 KasperGV skrev, den 25/3/2016 at 18:34: De billeder bliver man ikke meget klogere af Nej, de blev ihvertfald også brugt for en håndfuld år siden .. Bare ikke her i branchen .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg