StudineMILF 9501 Skrevet 25. Marts, 2016 Østerbroen skrev, 1 time siden: Har jeg sagt der ikke er det ? Men hvis man taler om en eller anden Montezi der næsten aldrig skriver indlæg styrer det hele og det er trættende med hans indflydelse, så siger jeg at jeg kan se mindst 10 andre piger og mænd der i meget højere grad styrer det hele og det er da trættende. Hvorfor ik bare undgå dem du ikke kan lide ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Marts, 2016 AmatørMILF skrev, for 4 minutter siden: Hvorfor ik bare undgå dem du ikke kan lide ? Det gør jeg også tit, du gamle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 25. Marts, 2016 sølvpapirshat skrev, den 24/3/2016 at 13:41: Nej der er ingen konge, men en Chat kejser og kejserinde. Du stille et spørgsmål og svarer selv,,,,,,hmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 25. Marts, 2016 Det er Den Stille Uge. Skal vi ikke bare tage det lidt roligt, og acceptere at vi er forskellige? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 26. Marts, 2016 Søren Brun skrev, den 25/3/2016 at 16:46: Østerbroen og Jingle Balls, I har ret travlt med at anklage et tocifret antal medlemmer for at 'styre' EG og for at forsøge at 'skræmme' nye medlemmer væk; desuden anklager JB moderatorerne (ovenfor) for at redigere indlæg så de kan misforstås. Det kunne f eks være sådan her som skrevet i en mail fra en af moderatorerne!! "Men nummeret gav mig da lynhurtig adgang til facebook og hendes adresse synes jeg ikke er OK at skrive i tråden og har derfor slettet det, men jeg håber du har gjort hende opmærksom på at det ikke er så smart vh Qivitoq" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Marts, 2016 Østerbroen skrev, den 25/3/2016 at 17:04: Det gør jeg også tit, du gamle Hvem DIG ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2016 Hva' dælen! Er Monty blevet forfremmet fra Klanleder til Kejser. Det er sgu da stort! Stort tillykke herfra Også tillykke til hende den smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg