Guest Alkoholikeren Skrevet 24. Marts, 2016 jeg har i set stykke tid tænk at besøge en voksen kvinde, en milf har gået og skrantet lidt med forkølelse der kunne gå bege veje, nu fik jeg guirlander i næsen og rød hals så jeg valgte at lad være med at opsøge Milfen, er det ok at besøge en sb/GP/milf med forkølelse og er det ok som GP SB at være forkølet på job? BH Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 24. Marts, 2016 Den er vist rimelig nemt at besvare 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ling 16 Skrevet 24. Marts, 2016 Nej,det er da ikke god stil af nogle af partnerne,måske hvis uden kys og afspritning af hænder,har selv aflyst besøg grundet forkølelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 24. Marts, 2016 Har nu ikke bestilt tid eller lavet aftaler det er mere sådan rent principielt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dangro 52 Skrevet 24. Marts, 2016 Er man forkølet så holder man sig væk eller aflyser en aftale , du har vel ikke tænkt dig at smitte pigen eller andre med Influenza. Det vil være uapceptabel og skidt stil at gøre folk syge... En god ven af glædespiger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 24. Marts, 2016 Jeg ville aflyse til enhver tid, hvis jeg var blevet syg, men jeg har nu også prøvet at få et gevaldigt møgfald af den grund. Det ændrer dog ikke på, at jeg ikke har lyst til at smitte nogen med noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SuStudine Skrevet 24. Marts, 2016 (edited) Altså nu er det at være Sugarbabe ikke et job. Men nej, jeg ville også aflyse med alle kunder hvis jeg var forkølet, og har også førhen gjort det. Sikkerhed frem for alt. Altså som GP. Redigeret 24. Marts, 2016 af SuStudine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 24. Marts, 2016 Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden: jeg har i set stykke tid tænk at besøge en voksen kvinde, en milf har gået og skrantet lidt med forkølelse der kunne gå bege veje, nu fik jeg guirlander i næsen og rød hals så jeg valgte at lad være med at opsøge Milfen, er det ok at besøge en sb/GP/milf med forkølelse og er det ok som GP SB at være forkølet på job? BH Alko Vent til du rask min ven. Det god stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Marts, 2016 Det er ikke okay at besøge en GP eller som GP at tage imod en gæst hvis man er syg. Jeg er gået igen fra at møde, da pigen snøftede og hostede. Hun blev lidt sur, men jeg har bare mit helbred øverst på min prioteringsliste. Angående at spritte hænder, så hjælper sprit ikke på Virus, så som influenza. Sprit virker kun bakterier. Så lad vær med at tage nogle chancer. Hvil dig og drik rigeligt med væske. God bedring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gorm 108 Skrevet 25. Marts, 2016 Hvad får man i øvrigt selv ud af det, hvis man er snottet, forkølet eller influenzaramt? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Marts, 2016 Gorm skrev, for 22 minutter siden: Hvad får man i øvrigt selv ud af det, hvis man er snottet, forkølet eller influenzaramt? Altså, lidt friktion er da stadig rart selvom næsen løber. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 25. Marts, 2016 Men vil det være rart at få forkølet kusse af et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg