henrik1025 0 Skrevet 25. Marts, 2016 (edited) Har - efter et afsluttet forhold - problemer med at holde erektion. Er der en pige (Vestsjælland), som vil hjælpe "Lillehenrik" med at blive flot og struttende igen? ALDER underordnet. Knus Henreik1025 Redigeret 25. Marts, 2016 af henrik1025 Muligvis mere respos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 27. Marts, 2016 henrik1025 skrev, for 39 minutter siden: Hej. Goddag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 27. Marts, 2016 henrik1025 skrev, den 3/24/2016 at 16:35: Har - efter et afsluttet forhold - problemer med at holde erektion. Er der en pige (Vestsjælland), som vil hjælpe "Lillehenrik" med at blive flot og struttende igen? ALDER underordnet. Knus Henreik1025 Hej Henrik. Nu er Vestsjælland et lidt ubestemmeligt område. Det nærmeste, jeg kan komme i tanker om, at du måske kan bruge, er Eventyrpigerne lidt øst for Sorø. Der er adskillige søde og hjælpsomme piger, som jeg tror, har erfaringer og håndelag til at få den op og så igen. - Skal jeg udpege en enkelt, vil jeg anbefale Jennifer. Hun er en lille slank pige, som er god at snakke med. Hun er "nede på jorden" - taler undertiden lidt jysk - du vil føle dig godt tilpas i hendes hænder. - Op på hesten (hoppen) igen. http://www.eventyrpigerne.dk/pigerne.php Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 27. Marts, 2016 henrik1025 skrev, den 24/3/2016 at 16:35: Er der en pige (Vestsjælland), som vil hjælpe "Lillehenrik" med at blive flot og struttende igen? Kan kun anbefale: Start evt. med kun massage første gang, så du ligesom er mere skruet op til den store tur næste gang - eller overlad det trygt og roligt til Liv at give dig den rette behandling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 3. April, 2016 to gode råd, der hjalp mig: knibeøvelser slap af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg