StudineMILF 9501 Skrevet 26. Marts, 2016 Det ville fandme vævre fedt og tak for info. Havde helt glemt det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6824 Skrevet 27. Marts, 2016 gerog skrev, for 9 timer siden: Husk det nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 27. Marts, 2016 Det forklarer så min overvægt. Jeg har ikke stillet vægten tilbage de sidste ti år 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6824 Skrevet 27. Marts, 2016 modenelsker skrev, for 3 timer siden: Det forklarer så min overvægt. Jeg har ikke stillet vægten tilbage de sidste ti år - tja - betyder det så et + 100kg ?!?! - eller hvad 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. Marts, 2016 modenelsker skrev, for 3 timer siden: Det forklarer så min overvægt. Jeg har ikke stillet vægten tilbage de sidste ti år Ak ja det er det der kaldes omvendt bulimi - vi spiser men glemmer at kaste op. Jeg har også fundet hvad der er skyld i vores godstykkelse, en bygningsfejl. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2016 gerog skrev, den 25. mar. 2016 at 23:09: Husk det nu ... ejer ikke en badevægt, kære Gerog - ide til hvad jeg så gør? - men ellers fremragende ide? mys... - sponserer du så en ny garderobe til mit nye slankere 'jeg' ? uhm... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 28. Marts, 2016 Mizz Skov skrev, for 20 timer siden: ... ejer ikke en badevægt, kære Gerog - ide til hvad jeg så gør? - men ellers fremragende ide? mys... - sponserer du så en ny garderobe til mit nye slankere 'jeg' ? uhm... hvis du medlem af et fitness center, så har de somregel en vægt man kan bruge.... og nej, jeg sponserer som udgangspunkt aldrig kvinders tøj da kvinder er pænest helt nøgne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg