Hop til indhold
Bull1958

Dejlige Maria i Sønderborg

Recommended Posts

Nogen som har besøgt hende ?

kan desværre ikke ligge link ind

men hun er på annoncelight 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Maria kan jeg desværre ikke anbefale. Hendes fotos er rigtig gamle - der er røget en del kilo på siden den gang. Hun er ryger og lugter langt væk af nikotin. Og alderen er ren pynteri hvis det betyder noget for nogen (gør det for mig)

Hun lever sig ikke ind i det der sker, så det er bare ingen oplevelse.

Prøv at tjekke Miss Catharina ud i gamle Eroguide anmeldelser - selvsamme person:

Redigeret af Jofas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jofas skrev, for 4 timer siden:

Maria kan jeg desværre ikke anbefale. Hendes fotos er rigtig gamle - der er røget en del kilo på siden den gang. Hun er ryger og lugter langt væk af nikotin. Og alderen er ren pynteri hvis det betyder noget for nogen (gør det for mig)

Hun lever sig ikke ind i det der sker, så det er bare ingen oplevelse.

Prøv at tjekke Miss Catharina ud i gamle Eroguide anmeldelser - selvsamme person:

Hej Jofas. 

Til din information - så vejer jeg altså kun 5 kg mere, end dengang billederne blev taget ;) 

Og at jeg er ryger, og at du har et problem med det. Er kun dit problem og ikke mit.. 

Og ang alderen. 2 år til eller fra, det kan ingen sgu se.. 

Jeg er ked af, at jeg ikke har kunne tilfredsstille dig nok. 

Men lige frem at skrive latterlige ting, som at jeg er ryger. Er ret irellervant, at du er den størrste anti fanatiker ikke ryger, er heller ikke mit problem, så kunne du havde spurgt indtil om jeg røg, dengang du henvendte dig til mig :) 

peace her fra :-*

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

:-P ja jeg kan kun sige hun er fandeme go til at sutte og så fik jeg hende hel op at ringe så hun fik det man kalder en ORGASME :grin:

kan kun sige hvis man snakker ordentlig til pigerne så får man det man kommer efter nemlig lækker sex

mvh

bull1958

ps tak for en hyggelig time Marie

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg

Marie 

vi så lige sige.  Nu har jeg skrivet et par mails til dig og har ikke fået svar ?? 

Det er bare ikke så go kunde pleje

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dendejligemarie skrev, for 14 timer siden:

Hej Jofas. 

Til din information - så vejer jeg altså kun 5 kg mere, end dengang billederne blev taget ;) 

Og at jeg er ryger, og at du har et problem med det. Er kun dit problem og ikke mit.. 

Og ang alderen. 2 år til eller fra, det kan ingen sgu se.. 

Jeg er ked af, at jeg ikke har kunne tilfredsstille dig nok. 

Men lige frem at skrive latterlige ting, som at jeg er ryger. Er ret irellervant, at du er den størrste anti fanatiker ikke ryger, er heller ikke mit problem, så kunne du havde spurgt indtil om jeg røg, dengang du henvendte dig til mig :) 

peace her fra :-*

For mig er det bestemt ikke irrelevant at du er ryger. For mig er det bestemt ikke irrelevant at bruge gamle fotos. For mig er det bestemt ikke irrelevant at lyve om sin alder. For mig ender det hele nemlig op med at blive relevant i forhold til  troværdighed. Den mangler!! For mig er det mega turn off. Men god påskemandag til dig alligevel. 

Redigeret af Jofas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jofas skrev, for 1 time siden:

For mig er det bestemt ikke irrelevant at du er ryger. For mig er det bestemt ikke irrelevant at bruge gamle fotos. For mig er det bestemt ikke irrelevant at lyve om sin alder. For mig ender det hele nemlig op med at blive relevant i forhold til  troværdighed. Den mangler!! For mig er det mega turn off. Men god påskemandag til dig alligevel. 

Hvis du virkelig har sådan et stort problem med at folk ryger, hvorfor spørger du så ikke ind til det? Før du bestiller tid ? 

At jeg oplyser mig 2 år yngre end jeg er, er jo nok fordi, at Gud og hver mand ikke skal kunne genkende mig. Det har du måske ikke overvejet ? 

Du tænker udlukket kun på dig selv, også fair nok, men du skal ikke svine mig til fordi jeg er ryger. Så skulle du sgu havde taget dig sammen og havde spurgt.. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stiv finger skrev, for 11 timer siden:

Marie 

vi så lige sige.  Nu har jeg skrivet et par mails til dig og har ikke fået svar ?? 

Det er bare ikke så go kunde pleje

Hej stiv finger. 

Prøv lige at skrive en mail igen, og skriv stiv finger i den. 

For jeg svare udelukkende alle der skriver mails :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 13 timer siden:

:-P ja jeg kan kun sige hun er fandeme go til at sutte og så fik jeg hende hel op at ringe så hun fik det man kalder en ORGASME :grin:

kan kun sige hvis man snakker ordentlig til pigerne så får man det man kommer efter nemlig lækker sex

mvh

bull1958

ps tak for en hyggelig time Marie

Hej Bull1958 ;) 

selv tak, skulle det være en anden gang :) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dendejligemarie skrev, for 2 timer siden:

Hvis du virkelig har sådan et stort problem med at folk ryger, hvorfor spørger du så ikke ind til det? Før du bestiller tid ? 

At jeg oplyser mig 2 år yngre end jeg er, er jo nok fordi, at Gud og hver mand ikke skal kunne genkende mig. Det har du måske ikke overvejet ? 

Du tænker udlukket kun på dig selv, også fair nok, men du skal ikke svine mig til fordi jeg er ryger. Så skulle du sgu havde taget dig sammen og havde spurgt.. 

Hvis ikke du kan tåle at høre ren ord for pengene - så find dig en anden branche. Længere er den ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jofas skrev, for 1 time siden:

Hvis ikke du kan tåle at høre ren ord for pengene - så find dig en anden branche. Længere er den ikke.

Jeg kan skam godt høre rene ord. Men gider ikke at høre på latterlige ord. Som dine er. 

Som sagt, det er din egen pligt, at finde ud af, om person ryger eller.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dendejligemarie skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan skam godt høre rene ord. Men gider ikke at høre på latterlige ord. Som dine er. 

Som sagt, det er din egen pligt, at finde ud af, om person ryger eller.. 

God påske :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jofas - vi har efterhånden forstået, at du ikke vil besøge Dendejligemarie igen. 

Vi er mange der gerne vil.  

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes bestemt det er relevant information, om gp'er er rygere. Jeg ville have taget mit tøj og gået, hvis jeg kom ind til en pige der lugter af røg og nikotin. Jeg synes det kan sidestilles med dårlig hygiejne. Nu ved jeg ikke hvor slemt det er ved Marie- men der piger i branchen, der er fuldstændig ligeglade med deres røglugt og smag. Andre piger gør utroligt meget for, at det ikke kan lugtes eller smages- der bliver ikke røget indendørs og frisk tyggummi osv. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Superblue skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes bestemt det er relevant information, om gp'er er rygere. Jeg ville have taget mit tøj og gået, hvis jeg kom ind til en pige der lugter af røg og nikotin. Jeg synes det kan sidestilles med dårlig hygiejne. Nu ved jeg ikke hvor slemt det er ved Marie- men der piger i branchen, der er fuldstændig ligeglade med deres røglugt og smag. Andre piger gør utroligt meget for, at det ikke kan lugtes eller smages- der bliver ikke røget indendørs og frisk tyggummi osv. 

Jeg går utrolig meget op i hygiejne. 

Men eftersom jeg ikke giver kærestesex, så skal jeg ikke kysse med personen.. 

Og igen, hvis man har noget imod ryger. 

Man må da selv tage sig sammen og spørge om personen ryger, inden man bestiller tid! 

Peace herfra :-*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dendejligemarie skrev, for 11 minutter siden:

Jeg går utrolig meget op i hygiejne. 

Men eftersom jeg ikke giver kærestesex, så skal jeg ikke kysse med personen.. 

Og igen, hvis man har noget imod ryger. 

Man må da selv tage sig sammen og spørge om personen ryger, inden man bestiller tid! 

det er nu dejligt at man lige kan få en smøg efter at have dyrket sex. det er desvære ikke ret mange steder man kan få lov til det

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som sagt, så kender jeg dig overhoved ikke. Så om du lugter af røg og nikotin- ja det vil jeg lade andre om at vurdere. Det er rigtigt, at vi mænd, bare kan tage os sammen og spørge inden. Men det er altså ikke altid lige det man tænker mest over, når man bestiller en tid ;) jeg ville som sagt køre fra stedet igen, hvis pigen og stedet lugtede af røg. Ligesom jeg ville køre fra stedet, hvis pigen har dårlig hygiejne eller det ikke er pigen på billederne i annoncen. Det risikerer gp'er der ryger og ikke gør opmærksom på det, de risikerer også en dårlig anmeldelse som den længere oppe tråden- om den er fortjent eller det bare er en forsmået mand, det ved jeg gode grunde ikke 

Redigeret af Superblue

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Superblue skrev, for 9 minutter siden:

Som sagt, så kender jeg dig overhoved ikke. Så om du lugter af røg og nikotin- ja det vil jeg lade andre om at vurdere. Det er rigtigt, at vi mænd, bare kan tage os sammen og spørge inden. Men det er altså ikke altid lige det man tænker mest over, når man bestiller en tid ;) jeg ville som sagt køre fra stedet igen, hvis pigen og stedet lugtede af røg. Ligesom jeg ville køre fra stedet, hvis pigen har dårlig hygiejne eller det ikke er pigen på billederne i annoncen. Det risikerer gp'er der ryger og ikke gør opmærksom på det, de risikerer også en dårlig anmeldelse som den længere oppe tråden- om den er fortjent eller det bare er en forsmået mand, det ved jeg gode grunde ikke 

Forsmået føler jeg mig ikke. Jeg giver en anmeldelse foranlediget af en forespørgsel. Og Bull1958 går på under 8 timer fra forespørgsel til at have været der...fint nok!!!

Man kan jo også overveje at stille et spørgsmål som "hvorfor skifter Marie profil nick?" De gamle anmeldelser var vel heller ikke ligefrem prangende?

Redigeret af Jofas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jofas skrev, for 14 minutter siden:

Forsmået føler jeg mig ikke. Jeg giver en anmeldelse foranlediget af en forespørgsel. Og Bull1958 går på under 8 timer fra forespørgsel til at have været der...fint nok!!!

Man kan jo også overveje at stille et spørgsmål som "hvorfor skifter Marie profil nick?" De gamle anmeldelser var vel heller ikke ligefrem prangende?

Vil du gerne vide hvorfor ? 

Det skal jeg så fortælle dig: fordi når man slog mit Nick name op på Google, så kom min Facebook frem, selv om, det var 2 vidt forskellige mails, DERFOR! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

Jeg har for et par måder siden været på besøg og ja der luget efter af røg, men hun lufter ud da jeg kom og hvis der er en som er anti ryger så er det mig, og det var ikke et problem for mig, så hold med jeres brok 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan være hun skifter billederne ud men ellers må man jo besøge hende, ku være man sku et smut forbi, der er jo ikk det store i Sønderborg!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver at hun er vild med blowjobs men det føles ærgeligt talt lige modsat. De to gange jeg har været der, hvor jeg selvfølgelig er mødt op nyvasket og velduftende, har hun haft den attitude at det skulle overståes hurtigt.

Det er en turn off når man bliver spurgt om man ikke snart kommer.

Redigeret af hornydog
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
hornydog skrev, for 2 timer siden:

Hun skriver at hun er vild med blowjobs men det føles ærgeligt talt lige modsat. De to gange jeg har været der, hvor jeg selvfølgelig er mødt op nyvasket og velduftende, har hun haft den attitude at det skulle overståes hurtigt.

Det er en turn off når man bliver spurgt om man ikke snart kommer.

Ej det var da sjovt ;) 

jeg elsker skam at give blow ;) 

og jeg har aldrig spurgt en kunde under blow eller sex, om han snart kommer. 

Jeg har måske kommet med en hentydning efter 20-30 min sutten at det var hårdt for kæben! Men aldrig bedt personen om snart at komme.. 

Så hvad du end har ondt i røven over, så skal du ikke skrive noget, som ikke er sandt! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...