kattjakt 1652 Skrevet 27. Marts, 2016 The following is my experience of Celina today at Seduction. I have not seen so many anmeldelser here. And with this top of the line experience, Celina deserves a good word or many here. I always return to the great ones. I will return to Celina. I have had many good first time encounters. But great, not so many. Celina was one of those great. It is difficult to say something was the best ever, there are a few competing, but I can honestly say Celina today was one of the best first time one on one sessions I have had in Denmark. And elsewhere by the way. I had a good vibe already before so I decided for 45 minutes instead of 30, my normal first time session time. A risky choice as we had not met but it was such a right gamble!!No details but I will break it down a little. For me 4 things matter when I decide a visit one on one. 1. The place. In this case, Seduction needs no introduction. Not only the greatest sexparties in Denmark, I have liked Seduction for the staff and piger since first time there.. 2. Pigens social skills/person. A nice personality is important for me. I like to talk. If we are to walk the walk, first we talk the talk. In this case, Celina was very nice to talk to. Easy to feel. The feel was real. 3. Pigens look. I like a hot looking pige. That is of course a matter of taste. In a general perspective, Celina is very hot. Beautiful face and hot body. I usually do not talk about details but Celina has a curvy, tight body that is hard to deny... 4. The act. High intense energy and a personal chemistry. Not common to find. I like a pige who is in it to win it. Celina gave me that vibe. So to get all these 4 are very rare in my book. And I am not new in the game... And my visit to Celina was very rare. If you think this sounds to good to be true, well try yourself. It is all about chemistry but some girls just ROCK!!! CELINA DOES! If you read this Celina, thanks for today. Such a nice time. See you later!! Thanks everyone for reading. Take care ladies and gents. Best regards. /A 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CelinaChristy 29 Skrevet 27. Marts, 2016 Tusind tak for de rosende ord, bliver helt forlegen ; ) tihi 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 27. Marts, 2016 Er Celina fra DK eller? Mener jeg har hørt at hun er fra SE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CelinaChristy 29 Skrevet 27. Marts, 2016 The Deep skrev, for 1 minut siden: Er Celina fra DK eller? Mener jeg har hørt at hun er fra SE Hej Celina her, jeg er fra Danmark. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 27. Marts, 2016 Men jeg er fra SE... Maybe not that interesting....haha... med vänlig hälsning A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 27. Marts, 2016 kattjakt skrev, for 2 timer siden: Men jeg er fra SE... Maybe not that interesting....haha... med vänlig hälsning A Hvis du besøger nogle flere Seduction-piger, vil de sikkert finde dig interessant nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 28. Marts, 2016 kattjakt skrev, for 12 timer siden: Men jeg er fra SE... Maybe not that interesting....haha... med vänlig hälsning A Thank you for that you write in English instead of Swedish Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 28. Marts, 2016 gerog skrev, for 2 timer siden: Thank you for that you write in English instead of Swedish Gerog Uenig i den tak. Jeg synes tværtimod, at det er udtryk for mental dovenskab og en falliterklæring, når vi skandinaver opgiver at kommunikere med hinanden på vores respektive modersmål. GF 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 28. Marts, 2016 tråd er mht. Celina! Fint i vil chat om alt andet! Bare gøre det på det rigtig sted! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 28. Marts, 2016 Enig Deep - Gerogs afsporing var unødvendig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 28. Marts, 2016 (edited) Good Fun skrev, for 17 minutter siden: Enig Deep - Gerogs afsporing var unødvendig. Det var dig der afsporet da du valgte at kommentere på det i stedet for at ignorere det. Redigeret 28. Marts, 2016 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 28. Marts, 2016 Gerog - det irrelevante kom fra dig. Celina ser sød ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CelinaChristy 29 Skrevet 28. Marts, 2016 Good Fun skrev, for 6 timer siden: Gerog - det irrelevante kom fra dig. Celina ser sød ud. Jeg er også rigtig sød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 28. Marts, 2016 men er du også lidt naughty Celina? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 28. Marts, 2016 Just to explain my choice of language. I have experienced that some danish misunderstands swedish text. I write in english so the risk of misunderstanding is lower. But this thread is about Celina. This discussion is off topic here. But for the scandinavian language spirit! Celina är söt som socker. Men bakom det söta tror jag det finns en Naughty Celina.... Men detta kan ju Celina svara själv på.... Men högsta klass är du Celina!! Top of the line!! Hälsningar A 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knaldhætten 91 Skrevet 30. Marts, 2016 Celina er noget helt specielt, som alle herinde burde burde forkæle sig selv med med et besøg. Mange rigtige gode stunder og minder ... En af den slags man næsten ikke vil dele =) Farligt vanedannende =D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 30. Marts, 2016 @CelinaChristy ser jo giga juicy ud .. Ligesom stortset alle damerne på SG .. Ugh .. Håber snart jeg vinder i lotto, så jeg kan booke dem alle - på een gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 30. Marts, 2016 men du har ikke være der endnu vel Runaldo? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 31. Marts, 2016 Hej Celine Får man hede kærlighedsoplevelser med våde kys, hvis kemien er ok fiskermanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 2. April, 2016 Nej Hun er ikke til kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg