Hop til indhold

Recommended Posts

Nå må hellere bidrage lidt herinde. Har fulgt med et stykke tid, og læst mange anmeldelser. Alligevel syntes jeg åbenbart at skulle gøre mine egne erfaringer istedet for at høre lidt efter jeres :)

Nå men har været der to gange før i dag. Dream Første gang var min første nogensinde, hvor jeg blev foreslået en times tantra til 400.- som jeg takkede ja til, spurgte om jeg skulle tage alt tøj af eller beholde underbukserne på, og hun sagde alt. Smed tøjet og lagde mig på maven på briksen. Syntes jeg fik en god massage, og efter hvad jeg tror der var en halv time, bad hun mig vende mig, efter et kvarters tid vil jeg tro blev jeg spurgt om den også skulle have massage. Og må da indrømme, at der havde været så meget pirring, af pung og mellemkød, da jeg lå på maven og mange strejf af min manddom efter jeg kom om på ryggen, at jeg takkede ja. Blev spurgt om det skulle være med hånd eller mund, valgte bj til 500.- som hun så skulle have penge for med det samme,hun gik ud med pengene og kom tilbage, gummi kom på og hun puttede den i munden og kørte lidt frem og tilbage, efter ret kort tid tager hun gummiet af og siger noget med olie og så får jeg håndjob for resten, fik spurgt om jeg måtte se hendes bryster, det kostede så de sidste 100.- som lå på kommoden (byttepenge fra bj betaling) det hjalp at se og røre bryster og jeg fik skudt kanonen af. Hun sagde flere gange at næste gang ville hun sætte sig på mig.

Anden gang, (tror der gik ti dage) bestilte jeg det jeg siden har lært hedder fuld pakke. Det ville hun have 2000.- for, spurgte om jeg ikke kunne nøjes med sexdelen. Blev spurgt hvad jeg havde og jeg slap mine 1500.- 30-40 min massage hurtigt bj, ridning, missionær bum. 

Denne gang havde jeg så for første gang ringet i forvejen. Ville høre om jeg kunne få de 4 hænder i en time som de reklamere med på EG, kunne desværre ikke lade sig gøre, da hendes veninde var optaget. Nå men tog derned alligevel, efter lidt snak om priser, troede jeg vi blev enige om en time olie og hj til 600. Fik så et kvarter på maven og efter vending kun ben massage, og så gik hun ellers igang med hj. Fik spurgt hende hvorfor jeg ikke fik massage på bryst, mave og arme. Her fik jeg så at vide at vi kun havde en halv time ( så den ene time olie var pludselig blevet til halv time tantra) det havde jeg så ikke kunne gennemskue, da der ikke var nær samme pirring som da jeg fik tantra første gang. Hun nussede mig så lidt på brystet, og alt andet lige kom jeg i et brag af en orgasme. Tog iøvrigt både bad før og efter men de trænger til nye håndklæder, tror nu de var vasket, men tunge af olie. Alle tre gange blev jeg budt på kildevand som jeg tog imod og nærmest bundede med det samme. Pigen hedder iøvrigt Susi, ved ikke hvordan det staves. Jeg syntes hun er lækker og jo nok derfor jeg er vendt tilbage selvom det på intet tidspunkt har været prangende. Tror iøvrigt aldrig der har været 5 piger som der skrives i annoncen, anden gang jeg var der var der en anden pige der skyndte sig at lukke en dør, tror også der var en kunde med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet stedet en enkelt gang, det var for ca 1 måned siden. Jeg ville ikke anmelde bare baseret på det ene besøg da jeg selv havde dårligt med tid, så det påvirkede også oplevelsen. Nu er der så en anden der har skrevet en anmeldelse og som jeg læser den er den på linie med mine oplevelser.

Dejlig dame der åbnede, Pet tror jeg hun hed, så det fristede til mere end oliemassage og det er nok heller ikke det man skal satse på udelukkende, da det tydeligvis er ekstrasalget der tæller..

Men for mig at se et ret pengefikseret sted, vi forhandlede en del frem og tilbage om 30 min, 1 time, med og uden tøj, med og uden FP osv, og endte på 45 min til 1200 DKK inkl. FP og det er nok i den høje ende, og dog ikke helt uden for markedsprisen, men det er altså lidt tungt at få den rigtige pris på bordet.

Massagen var ok for den slags steder, der var focus på ømme skuldre m.v. og ikke umådeholdent olie plaskeri. Tøjet kom af hende og bestem en dejlig kvinde der kunne tåle dagens lys in natura. BJ plus dansk blev gennemført ret hurtigt, der ville jeg godt have brugt mere tid, men da min tid jo var knap kunne jeg ikke rigtig brokke mig, ialt tog det 35-40 min. Jeg tror ikke at man kan få bad der, men er ikke sikker.

Alt i alt OK oplevelse, jeg kunne godt tænke mig at prøve 1-1½ time med hende, men der er jo også andre steder i denne kategori der trækker så ingen garanti for at jeg prøver igen, men det er heller ikke helt udelukket.

mvh

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dream er altså en turistfælde. Priserne er ekstra høje fordi der er så få steder i Middelalderbyen, du kan vandre ind fra gaden og få sex (Wandee og dem nede bag Nikolaj er de andre). Så snart du er kommet uden for bykernen, stiger udbuddet og priserne falder. Der er masser af steder på Christianshavn og i kvarteret mellem bykernen og søerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har de stadig de meget bløde springmadrasser, som de havde for et par år siden? For det alene er nok til at holde mig væk fra stedet - komplet uegnede til massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Har de stadig de meget bløde springmadrasser, som de havde for et par år siden? For det alene er nok til at holde mig væk fra stedet - komplet uegnede til massage.

Er faktisk lidt i tvivl, men det tror jeg. Vil iøvrigt skynde mig at sige at jeg ikke andbefaler stedet vis nogen ser anmeldelsen som så :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
shiny skrev, den 28/3/2016 at 09:20:

Dream er altså en turistfælde. Priserne er ekstra høje fordi der er så få steder i Middelalderbyen, du kan vandre ind fra gaden og få sex (Wandee og dem nede bag Nikolaj er de andre). Så snart du er kommet uden for bykernen, stiger udbuddet og priserne falder. Der er masser af steder på Christianshavn og i kvarteret mellem bykernen og søerne.

Er slet ikke i tvivl om at du har ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...