Hop til indhold
onlybeas

Ostsee Resort Damp

Recommended Posts

Hej

Var dernede i efteråret og det er rigtig der flirtes en del både i "voksen området" med også andre steder.

Der var også enkle prof. piger, der diskret tilbød sig, havde et godt øje til af dem allerede fredag aften og havde en del øjenkontakt med hende i løbet af den  lørdagen når vi mødtes, lørdag aften var der dans og jeg fik en enkel dans med hende, men var der på familieweekend, så det blev ikke til mere. Søndag formiddag ville den øvrige familie over og kigge på nogen aktiviteter, jeg ville hvile mig, da det var mig der skulle køre hjem.

Og hvem møder jeg i elevatoren? Lorie vi talte sammen på vejen op og inden jeg så mig om, klemte hun på min tiltagende bule og spurgte om jeg ville give 70 Euro for, at hun hjalp mig af med den.

Gik med hende hen på hendes værelse, og vi nød hinanden i en lille times tid.

Det var en god og fræk oplevelse med en moden kvinde, der godt viste hvad der var godt for en mand. ;)

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det er lidt over det hele, at der er muligheder. Men i Wellness området er det jo lidt nemmer, at vise noget frem.

Men tror, at det lige så meget er i baren og i resturenten og der er muligheder. Da jeg var der var der også et par grupper udenlukkede kvinder. Hvor jeg tror, at nogen af dem var på rov, de var ihvertfald ret spændende klædt.

Hvad tænker du som par ?  en trekant med en kvinde eller ?

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

hejsa, kan være jeg er blind :-9 men har været dernede som par og ikke lagt mærke til disse aktivitetet... tror ikke det er officielt, måske mere man er heldig med en der holder ferie samtidigt. men hyggeligt sted og kommer der klart igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de gode input's og interessen omkring dette sted :-)

Håber stadig at der er flere der kommer på banen..

Overvejer selv at tage en tur derned indenfor nærmeste fremtid..

Er en ung fyr på 29 og tager alene afsted, så mon ikke der er en chance for et eller andet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ikke noget til mulighederne for at møde prostituerede der men jeg har boet der 2 gange, og det er absolut ikke pengene værd, alt for dyrt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KasperGV skrev, for 16 timer siden:

Jeg kender ikke noget til mulighederne for at møde prostituerede der men jeg har boet der 2 gange, og det er absolut ikke pengene værd, alt for dyrt.

Hey KasperGV :-)

Tak for dit svar.. Har du også oplevet deres sauna områder, hvor alle er nøgne? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...