Guest Frække Ida Skrevet 6. Maj, 2016 (edited) R du v at være klar og opstemt, @Adelie? J glæder mig mere end ALLE t et meget detaljeret referat af dit GB ...detaljeret!... Redigeret 6. Maj, 2016 af Frække Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2016 Frække Ida skrev, for 3 timer siden: R du v at være klar og opstemt, @Adelie? J glæder mig mere end ALLE t et meget detaljeret referat af dit GB ...detaljeret!... Jeg er SÅ klar .... Spændt og grådig ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 6. Maj, 2016 Adelie skrev, for 8 timer siden: Jeg er SÅ klar .... Spændt og grådig ! That's My Girl! Og endnu et, min pige : Hvem kommer t at dingle mest hjem efter??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 9. Maj, 2016 Så er det godt nok ved og være snart Tror da du( Adelie )skal huske og ha rigeligt med kølervæske.... For tænker da at vi er nogle som får varmen om ca 17 timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Maj, 2016 Aalborgok skrev, for 2 timer siden: Så er det godt nok ved og være snart Tror da du( Adelie )skal huske og ha rigeligt med kølervæske.... For tænker da at vi er nogle som får varmen om ca 17 timer Kolde drikke i spandevis er hermed sat på køl Alle tilmeldte har bekræftet i løbet af dag ... så det ser ud til at vi bliver fuld hus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 10. Maj, 2016 Fuldt hus i Adelie lyder som årets Event. Jeg kan Desværre ikke være der idag. Men jeg håber at der er nogen der giver et Resume Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Maj, 2016 Hej Adelie. Er det sådan det forgik i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Maj, 2016 kanonkongen skrev, for 4 timer siden: Hej Adelie. Er det sådan det forgik i dag Næsten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 10. Maj, 2016 Frække Ida skrev, den 06-05-2016 at 08:07: R du v at være klar og opstemt, @Adelie? J glæder mig mere end ALLE t et meget detaljeret referat af dit GB ...detaljeret!... Måske ikke det bedste vejr til det GB med 25+ grader udenfor og mere indenfor. Men det lod vi os ikke stoppe af Der Kan love for det var en klar opstemt Adelie man kunne møde ved hendes GB i dag . Der blev igen hygget til den helt store guldmedalje med Adelie Der blev gjort en suppe god indsats for at stille sulten på Adelie i alle hendes "huler". Der var ingen tvivl om at Adelie om er glad for sex mere end en forstand Adelie fik så hatten passede Den pige skal bare oplevelse, hun er helt fantastisk Tak til deltagerne og Adelie for et godt GB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2016 Krone skrev, for 13 timer siden: Måske ikke det bedste vejr til det GB med 25+ grader udenfor og mere indenfor. Men det lod vi os ikke stoppe af Der Kan love for det var en klar opstemt Adelie man kunne møde ved hendes GB i dag . Der blev igen hygget til den helt store guldmedalje med Adelie Der blev gjort en suppe god indsats for at stille sulten på Adelie i alle hendes "huler". Der var ingen tvivl om at Adelie om er glad for sex mere end en forstand Adelie fik så hatten passede Den pige skal bare oplevelse, hun er helt fantastisk Tak til deltagerne og Adelie for et godt GB Ja jeg skulle nok havde taget et tillæg for gratis dampbad .... Og tusinde tak fordi du og alle de andre ALLE mødte op og var med til at gøre det helt fantastisk .... Jeg nød resten af dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg