Easterneuropeplease 265 Skrevet 30. Marts, 2016 Tjahh Har netop været på besøg. Ingen sex, men ok lir, til billig penge. Drink til piger koster ca 200 kr. Privat strip show / Lap dance koster ca. 1.000 kr. Skal man hygge i byen uden sex, så er det vist et godt bud. Skal man hygge med sex, så må det være Waterloo, eller lignende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Marts, 2016 1000 kr? Hvad fik du med for de penge? Jeg gav kun 300-400 da jeg var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 30. Marts, 2016 Nu er det godt nok 5-6 år siden jeg var der - men jeg gav 400,- for en "private dance" med en ung og smuk rumænsk blondine... hvilket inkluderede at røre og slikke hendes bryster og røre udenpå hendes fisse... supersød og sygt lækker pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 265 Skrevet 30. Marts, 2016 @Bonobo Ja - det er 400 for 5 minutter. Men man skal efter min mening regne med en tusse, hvis det ikke skal være ovre knap før man får begyndt:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. Marts, 2016 Hyggeligt sted at tage hen med venner og veninder jeg var der for et par mdr. siden. Pigerne var ret søde, undtagen en pågående dansk pige med store sili-bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SanseForskeren Skrevet 31. Marts, 2016 Easterneuropeplease skrev, den 30. marts 2016 at 03:56: Skal man hygge med sex, så må det være Waterloo, eller lignende Waterloo? Kan kan virkelig få sex der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Converge 127 Skrevet 1. April, 2016 SanseForskeren skrev, for 7 timer siden: Waterloo? Kan kan virkelig få sex der? Stort set alle de "gamle" steder kan du købe pigerne fri ved at bruge x antal tusinde kroner på champagne og så købe 1 time på et hotel i nærheden. Sidst jeg prøvede var det cirka 3k i drikke til hende og tilsvarende for 1 time sex, men vi snakker 12-13 år siden, så priserne er nok steget siden da. De annoncere ikke med det, men hvis man spørger lidt diskret, er det ikke den store hemmelighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1533 Skrevet 1. April, 2016 Hold da op. Det er næsten lige så dyrt som at være gift. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SanseForskeren Skrevet 1. April, 2016 Koner kræver også fri bil stillet til rådighed. Men ellers er det vel stortset det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. April, 2016 Det er sandt at man få en 'date' med hjem eller på hotel... Men det er ikke billigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg