Hr. Lick me 86 Skrevet 31. Marts, 2016 She has been around but not much about her until she showed up and defended herself. Respect for that! If anyone has been there could you make a review of her in the review board please? http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?cmd=desc&id=745 If she has real H breast she can't be that slim. Just my opinion of course Look at photo 5. She is laying down. Is that just bad photoshop or? It just looks wrong. Can we please ONLY stick to the topic? I am after new info about her. Thanks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 2. April, 2016 Anyone? Synes det kunne være godt med lidt NY info. Go weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 2. April, 2016 Tydeligt at billederne har været igennem photoshop af en- eller anden art, ellers ville hendes hud jo ikke ligne lys porcelæn. og Ja, skyggerne ved hendes ben, ser helt vanvittige ud, på det billede hvor hun ligger ned, taget fra "senge gærdet" og ned over hendes krop.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 2. April, 2016 Faktisk så har alle danske klinikkers billeder efterhånden været en tur forbi samme grafiker. Pigerne er blevet dyppet i porcelæn og samtlige fejl fjernet;) For mig er det ganske underholdende at browse rundt i. Men tændt bliver jeg bestemt ikke af det. Falsk varebetegnelse er turn off for mig. Mange af pigerne er jo lækre og sexede i virkeligheden , så hvorfor ikke prøve at gøre billederne en smule mere retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Lick me 86 Skrevet 2. April, 2016 OK guys. So we are on the same page. Now could we get some info about how she is? No need for several more agreeing comments! Let us her if she is worht the visit! Appears she has taken money for a service she isn't capable of doing!! Thanks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 2. April, 2016 HaHa Billede er nu væk. Det er dårlig Jenna og Cstar især uden en forklaring! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 2. April, 2016 Det er ikke 1. april i dag - The Deep aka Hr. Lick Me; men funny anyhow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JennaStars 48 Skrevet 22. April, 2016 Jeg haver ikke tagit betalt for en service jeg ikke kan lave, det du referesar till är ett tillägg för analsex och jag kan lätt ha och älskar att ha analsex och lätt töjning men jag är vältränad och tajt.... du kan inte förvänta dej att det är möjligt att bara pressa in den hur som helst utan att ha glidmedel och utan att mjuka upp, det har varit möjligt med 99% av mina sexpartners men ibland går väl inte pusslet ihop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JennaStars 48 Skrevet 22. April, 2016 The Deep skrev, den 2016-04-02 at 18:46: HaHa Billede er nu væk. Det er dårlig Jenna og Cstar især uden en forklaring! Hvad er det för billede? Det er ikke nogen billede som er slettet er tillagd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrBodyLover 155 Skrevet 23. April, 2016 Efter min mening er Cas-pigernes fotos gennemgående flot kunst og tilstrækkelig vellignende til at tjene det primære formål. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg