crazyt 87 Skrevet 31. Marts, 2016 Caroline fra Sexpiger.dk er klar på at prøve et sit første GB i aften på mit hotel.. Max 5 fyr og ingen anal, blow uden kondom og ellers er sex med kondom.. hun vil have 1800kr for halvandentime. Er der nogle der friske.. Skriv hurtigst muligt til mig så jeg kan få det på plads med hende, Det kommer til at forgå på et hotel KBH/bryggen http://www.sexpiger.dk/5468 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Undercover 137 Skrevet 31. Marts, 2016 Satans, jeg er i Polen.... Men får nu oz mit for i aften, dubbel date med 2 brunetter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 31. Marts, 2016 Er der ikke en eller to fyr der kunne tænke at komme og være sammen med Caroline og mig i fag på et hotel på Bryggen.. I skal komme senest kl.1830.. Koster 750kr for 1 time og jeg betaler resten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas.Pedersen 36 Skrevet 31. Marts, 2016 Har prøvet at ringe, men hun svarer ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 31. Marts, 2016 Jeg er sammen med hende nu og hun er her til 19 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Makey 10 Skrevet 31. Marts, 2016 En skam hun ikke er der længere, ellers var jeg på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg