Herbertus 87 Skrevet 27. Januar, 2017 kaninen skrev, den 10/5/2016 at 19:52: Lidt træls at p club's hjemmeside ikke mere viser hvem der er tilstede. Men som Knaldehunden skriver kan man følge nogle facebook profiler: https://www.facebook.com/Kitty-Thai-363056267205492/ Jeg har endnu ikke haft modet til at lægge vejen forbi P-Club, men netop Kitty Thai virker meget tiltalende Det har dog altid undret mig, at der ikke er nogen her på siden der har omtalt Kitty Thai. Er hun der aldrig, eller hvad er grunden? Det er ellers nogle "fine" billeder hun af og til lægger op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uniden 18 Skrevet 29. Januar, 2017 Kitty Thai virker vildt fræk, så man kunne da godt være fristet, kunne dog være fedt hvis der var en eller flere der havde noget at berette omkring hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
david a 135 Skrevet 29. Januar, 2017 Det eneste, jeg kan berette om p-club er at det er det eneste fkk besøg, som jeg har fortrudt. kedelig klub at opholde sig i. Flere kedelige besøg på rum. hellere bruge mine penge her hjemme, eller kører til Hamborg. p-club er alt for dyr, i forhold til hvilken oplevelser man samlet får. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stive 4 Skrevet 5. Februar, 2017 hvis man vælger en halv / hel time på P- Club er det så med fire cums eller "kun" en?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13918 Skrevet 5. Februar, 2017 Stive skrev, for 48 minutter siden: hvis man vælger en halv / hel time på P- Club er det så med fire cums eller "kun" en?? Må være lidt dumt at fyre 4 cums af på en pige, når der sidder 10 andre i baren og venter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13918 Skrevet 5. Februar, 2017 uniden skrev, den 29/1/2017 at 13:18: Kitty Thai virker vildt fræk, så man kunne da godt være fristet, kunne dog være fedt hvis der var en eller flere der havde noget at berette omkring hende? Jeg har desværre ikke haft fornøjelsen, da andre er kommet mig i forkøbet (så hun må være ret efterspurgt) - og så har jeg måske fundet andre mere interessante piger i klubben - f.eks. Jessie fra Cuba - men hun står da på listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stive 4 Skrevet 6. Februar, 2017 he he mente endeligt kun om man måtte komme flere gange hvis man betalte for en ½ eller hel time. 4 gange med 4 piger ville så også være 4 x 80 euro? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg