Guest Havnebumsen Skrevet 1. April, 2016 (edited) Havnebumsen har besluttet sig for at finde den dybere mening med livet…. Slut med Fisse og materialistiske ting! Nu skal den stå på næstekærlighed og fordybelse i bibelen. Havnebumsen vil sælge alt hvad han ejer og forære pengene til red barnet og kræftens bekæmpelse. Derefter vil Havnebumsen melde sig ind i et katolsk kloster og lære Munkene at små drenge ikke er til at knalde men derimod nogle man skal lære om livet gennem kærlighed og respekt. Kan mærke at fordybelsen vil gøre mig godt. Forventer ikke at komme til at savne Jer horebukke og billige tøser! Redigeret 1. April, 2016 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 Hav det godt HB og på gensyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 1. April, 2016 LOL anders Jensens pik er altid 200cm den første april velkomnen pg tak for et godt grin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 Havnebumsen skrev, for 14 minutter siden: Havnebumsen har besluttet sig for at finde den dybere mening med livet…. Slut med Fisse og materialistiske ting! Nu skal den stå næstekærlighed og fordybelse i bibelen. Havnebumsen vil sælge alt hvad han ejer og forære pengene til red barnet og kræftens bekæmpelse. Derefter vil Havnebumsen melde sig ind i et katolsk kloster og lære Munkene at små drenge ikke er til at knalde men derimod nogle man skal lære om livet gennem kærlighed og respekt. Kan mærke det fordybelsen vil gøre mig godt. Forventer ikke at komme til at savne Jer horebukke og billige tøser! Jeg skæver lige ned i højre hjørne af skærmen og ser, at datoen stadig viser 1. april, selvom det er ved at være sent på dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 Havnebumsen skrev, for 42 minutter siden: Havnebumsen har besluttet sig for at finde den dybere mening med livet…. Slut med Fisse og materialistiske ting! Nu skal den stå på næstekærlighed og fordybelse i bibelen. Havnebumsen vil sælge alt hvad han ejer og forære pengene til red barnet og kræftens bekæmpelse. Derefter vil Havnebumsen melde sig ind i et katolsk kloster og lære Munkene at små drenge ikke er til at knalde men derimod nogle man skal lære om livet gennem kærlighed og respekt. Kan mærke at fordybelsen vil gøre mig godt. Forventer ikke at komme til at savne Jer horebukke og billige tøser! Havnebums, på gensyn herinde om 20 minutter, for så skriver vi d 2 April Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. April, 2016 Havnebumsen skrev, for 46 minutter siden: Havnebumsen har besluttet sig for at finde den dybere mening med livet…. Slut med Fisse og materialistiske ting! Nu skal den stå på næstekærlighed og fordybelse i bibelen. Havnebumsen vil sælge alt hvad han ejer og forære pengene til red barnet og kræftens bekæmpelse. Derefter vil Havnebumsen melde sig ind i et katolsk kloster og lære Munkene at små drenge ikke er til at knalde men derimod nogle man skal lære om livet gennem kærlighed og respekt. Kan mærke at fordybelsen vil gøre mig godt. Forventer ikke at komme til at savne Jer horebukke og billige tøser! Uha du går den gale vej, kan du så holde nallerne fra de små drenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 1. April, 2016 I tilfælde af at det passer. Så tak for denne gang Havnebumsen! hold den stiv /Rasmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 2. April, 2016 Havnebumsen skrev, for 23 timer siden: Havnebumsen vil sælge alt hvad han ejer og forære pengene til red barnet og kræftens bekæmpelse. Hvor meget fik du så for de tomme flasker? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg