Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været der et par gange og massagen er faktisk ret god, middel/hård og hun tager godt fat, hende den mørke. Jeg har aldrig set eller hørt omkring en lys på stedet... Nogen der har prøvet hende ?

Underligt at hun smider det der billede på... hun kunne sagtens lave et ret godt billede af hendes bryster, hvis hun ville.

Bøje

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bøje skrev, for 4 timer siden:

Jeg har været der et par gange og massagen er faktisk ret god, middel/hård og hun tager godt fat, hende den mørke. Jeg har aldrig set eller hørt omkring en lys på stedet... Nogen der har prøvet hende ?

Underligt at hun smider det der billede på... hun kunne sagtens lave et ret godt billede af hendes bryster, hvis hun ville.

Bøje

Hvad tilbyder hun udover massage ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Tb60 skrev, for 1 minut siden:

Hvad tilbyder hun udover massage ?

Jeg vil mene at der tilbydes hele paletten, når man i annoncen skriver ;" Happy ending koster ekstra, hvis du skulle have lyst til det."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bøje skrev, for 4 timer siden:

Bøje

Bøje, Den mørke pige som du tilsyneladende har besøgt??...er hun "bare" en mørk thai pige??..eller har hun decideret negroide gener??:-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er det man kalder et meget godt spørgsmål. Umiddelbart mørk thai...men jeg kan tage fejl. Første gang jeg besøgte hende var nu hævede begravet i hendes bryster.... Og anden gang tog hun godt fat og sluttede af med hj... Man kan sikkert få mere hvis der er"kemi" . Hun tilbød rabat på body to body hvis jeg kom igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bøje skrev, for 6 timer siden:

Bøje

det thaien der er den lyse -og hun giver god massage ,men snakker meget .den mørke er fra Sydamerika og hun tilbyder kun sex -kan ikke anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thai'en kalder sig Anna og hun er fantastisk til at massere og til det ekstra - jeg fik body to body og dansk. Hun er nydelig, har et kønt ansigt, nogle gode bryster og har en lille velklippet dusk - et par gode billeder af hende ville lokke flere hanhunde til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt den mørke lady

wow hvor var hun lækker, måske en anelse buttet hvilket ikke gjorde noget i mit optik

kan oplyse at hun er rigtig sød og snakkesalig og jeg skal ihvertfald besøge hende igen inden hun rejser videre

min fredag ændrede sig til at blive 5 stjernet :-)

God weekend til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tb60 skrev, for 4 timer siden:

Så fik jeg besøgt den mørke lady

wow hvor var hun lækker, måske en anelse buttet hvilket ikke gjorde noget i mit optik

kan oplyse at hun er rigtig sød og snakkesalig og jeg skal ihvertfald besøge hende igen inden hun rejser videre

min fredag ændrede sig til at blive 5 stjernet :-)

God weekend til alle

Hvad byder hun på tb60   hvad fik du 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bøje skrev, for 5 timer siden:

Hvad med økonomien ?,

bøje

Fik forhandlet prisen ned til 1500 men efter min mening hver en skilling værd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...