Hop til indhold

Recommended Posts

Tak for svar, Jennifer. Det er nu ikke størrelse, men sind, der definerer en Domina i min optik ;) Men jeg forstår til fulde, at med et submissivt hjerte, så går det ikke. Respekt for, at du ikke blot yder for at profitere.

Meeeen ... lur mig, om jeg ikke kigger forbi alligevel. For en fodmand er en fin str. 33 en temmelig stor fristelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
F67 skrev, for 1 time siden:

Tak for svar, Jennifer. Det er nu ikke størrelse, men sind,  der definerer en Domina i min optik ;) Men jeg forstår til fulde, at med et submissivt hjerte, så går det ikke. Respekt for, at du ikke blot yder for at profitere.

Meeeen ... lur mig, om jeg ikke kigger forbi alligevel. For en fodmand er en fin str. 33 en temmelig stor fristelse :)

Det var da så lidt;-). Man har vel altid et ønske om at alle gå ud af døren en god oplevelse rigere og a man har spredt noget glæde for ellers ville jeg have det forkerte "job". Hehe. Netop derfor udleder jeg mig helst ikke på noget jeg ved jeg ikke ville du til. Hehe. Det ville være så forkert af mig at tage imod betaling for noget jeg ved ville ende ufavorabelt eller mislykket for begge parter. 

Men du er altid velkommen til at komme forbi og "se giraffen";-). Hahaha. Jeg tænker en str 33 er sjælden (I danmark) for ellers ville en del skofirmaer vel have øjnet profitten i at sælge sko man faktisk kan passe. Hehe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Deep skrev, for 2 timer siden:

Jennifer - hvornår bliver fejlen fixet ? 

Hehe. Under alle omstændigheder vil fejlen blive rettet hurtigst mulig

Rettelser i fejl på pigers profil er indbegrebet af det gamle ordsprog "Rom blev ikke bygget på en dag";-).. Hahaha. Jagter skam den kære mutter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...