Seriosmand 2 Skrevet 7. April, 2016 Hej Jeg har længe læst med herinde, så tak for alle de gode anmeldelser - de har gjort jeg er parat til min første oplevelse med en gp (skal nok leverer anmeldelse når det er sket). Jeg har udset mig en populær pige - https://annoncelight.dk/showad/204209 - som jeg kan se får glimrende anmeldelser: Jeg får dog ikke svar når jeg kontakter hende, er der nogle der har haft held til at møde hende i denne omgang? Og måske har et lille tip til hvordan man får respons? på forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Lick me 86 Skrevet 7. April, 2016 Morning I have. Just keep trying. I have noticed morning time is best to contact her. Good luck 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SuStudine Skrevet 7. April, 2016 (edited) Jeg er overbevist om, at hun får rigtig mange henvendelser, så forhold det enkelt. Fortæl hende hvilken ydelse du ønsker, og evt et tidspunkt. Så er det både enkelt, og seriøst. Hvorimod hvis du skriver "Hej har du tid?" Så vil hun højst sandsynligt gemme dig til senere, og i stedet tage dem med ønsker og tid. Redigeret 7. April, 2016 af SuStudine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seriosmand 2 Skrevet 7. April, 2016 Tak for jeres gode råd, er rart for en nybegynder med lidt guide . Jeg forsøger med en lidt mere direkte mail og skal nok komme med en anmeldelse hvis det lykkes, ville gerne hun blev den første :-). Hører også gerne fra andre, der har mødt hende i denne omgang - på forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 7. April, 2016 Skriv til hendes mobilnummer, der svarer hun hurtigt. Hun skrev forleden, at hun havde noget vrøvl med hendes mail. Prøv hendes telefonummer, så skulle du gerne komme få svar tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2016 Som Dolken skrev skriv til hendes mobil. Hendes annonce er skrevet i et fint og sobert sprog. Så det skal din henvendelse også være, og skriv de oplysninger, som hun foretrækker at få at vide, som alder og vægt, og hvad du ønsker. Så får du hul igennem. Har god erfaring med selv altid at præsentere mig ved første henvendelse, og virke oprigtig interesseret i pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2016 Thomas Aalborg skrev, for 2 timer siden: Som Dolken skrev skriv til hendes mobil. Hendes annonce er skrevet i et fint og sobert sprog. Så det skal din henvendelse også være, og skriv de oplysninger, som hun foretrækker at få at vide, som alder og vægt, og hvad du ønsker. Så får du hul igennem. Har god erfaring med selv altid at præsentere mig ved første henvendelse, og virke oprigtig interesseret i pigen. God pointe; Forlæg ønske - mød op - betal - få en dejlig oplevelse. Hun skriver også således nederst i sin annonce; "PsHvis du kun er ude efter en snak over mail eller billeder så ville jeg sætte pris på at du ikke kontakter mig og spilder min tid. Jeg er til irl oplevelser .Laver vi en aftale sætter jeg pris på at du enten holder den eller melder afbud. Har du fået kolde fødder eller er der kommet noget reelt i vejen så meld det ud. Andet er spild af min tid" SuStudine har også en god pointe, synes jeg SuStudine skrev, for 7 timer siden: Jeg er overbevist om, at hun får rigtig mange henvendelser, så forhold det enkelt. Fortæl hende hvilken ydelse du ønsker, og evt et tidspunkt. Så er det både enkelt, og seriøst. Hvorimod hvis du skriver "Hej har du tid?" Så vil hun højst sandsynligt gemme dig til senere, og i stedet tage dem med ønsker og tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seriosmand 2 Skrevet 7. April, 2016 Virkelig gode råd, mange tak allesammen, jeg vil med tiden forsøge at bidrage den anden vej, men lige nu er jeg godt nok nybegynder :-). Jeg har nu prøvet via telefon og med en mere direkte mail, stadig uden held. Men det er jo også helt fair, en pige som hende bliver garanteret bestormet med henvendelser og har sikkert også mange faste som hun skal mødes med, så jeg afventer tålmodigt og takker endnu engang for jeres hjælp :-). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 7. April, 2016 "Populær" - "glimrende anmeldelser" - "bestormet" - "mange faste" Hvis der bliver smurt tykt på, er det måske for let at gennemskue. Men god fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seriosmand 2 Skrevet 8. April, 2016 Dane skrev, for 7 timer siden: "Populær" - "glimrende anmeldelser" - "bestormet" - "mange faste" Hvis der bliver smurt tykt på, er det måske for let at gennemskue. Men god fornøjelse Nu har jeg fulgt med herinde en del, og formoder du hentyder til, at min besked formentlig er 'bestilt', for at få opmærksomhed omkring hende? Antager jeg korrekt når jeg vurderer at det er den slet skjulte beskyldning der ligger i ovenstående? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 8. April, 2016 Seriosmand skrev, for 5 timer siden: Nu har jeg fulgt med herinde en del, og formoder du hentyder til, at min besked formentlig er 'bestilt', for at få opmærksomhed omkring hende? Antager jeg korrekt når jeg vurderer at det er den slet skjulte beskyldning der ligger i ovenstående? Velkommen til Eroguide hvor der er medlemmer som sætter en ære i at mistænke alle nye. Jeg kan skrive under på at Sofie er en fantastisk og sexet pige. Håber det lykkes:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seriosmand 2 Skrevet 8. April, 2016 Borntofly skrev, for 5 timer siden: Velkommen til Eroguide hvor der er medlemmer som sætter en ære i at mistænke alle nye. Jeg kan skrive under på at Sofie er en fantastisk og sexet pige. Håber det lykkes:) Jeg må erkende det undre mig lidt, at skrive at hun er svær at få fat i og formentlig ekstremt svær at få en tid hos, har jeg svært ved at se skulle være god reklame for hende :-). Ja, jeg skriver hun ser ud til at være fantastisk, men det er vel bekræftet i så mange anmeldelser, at hun ikke behøver det skudsmål. Jeg kan også fortælle det ikke lykkedes at få hul igennem til hende, desværre, af nysgerrighed- lykkedes det andre i disse dage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 8. April, 2016 Seriosmand skrev, 1 time siden: Jeg må erkende det undre mig lidt, at skrive at hun er svær at få fat i og formentlig ekstremt svær at få en tid hos, har jeg svært ved at se skulle være god reklame for hende :-). Det er det nu ikke. Det skyldes teorien om "lemmingeeffekt" (mimetisk begær), som er populær i markedsføring. Se bare hvor mange unge der lagde sig i kø foran H&M da de sidst havde en kollektion i begrænset omfang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seriosmand 2 Skrevet 8. April, 2016 Bebop skrev, for 4 minutter siden: Det er det nu ikke. Det skyldes teorien om "lemmingeeffekt" (mimetisk begær), som er populær i markedsføring. Se bare hvor mange unge der lagde sig i kø foran H&M da de sidst havde en kollektion i begrænset omfang. Jeg er ikke sikker på at de samme regler gælder i forhold til salg af sexydelser, det skal jeg dog ikke være dommer over. Men hvis mit indlæg, hvor konklusionen er at jeg ikke har kunnet få fat i pigebarnet, bliver betragtet som reklame, så synes jeg det er ærgerligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 8. April, 2016 Seriosmand skrev, for 5 minutter siden: Jeg er ikke sikker på at de samme regler gælder i forhold til salg af sexydelser, det skal jeg dog ikke være dommer over. Hvis du læser bøger om at score, så vil du se de udnytter samme effekt. Det virker overalt (Jeg tror ikke du laver reklame ...) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StudinenSofie Skrevet 17. April, 2016 Nu hvor jeg langt om længe har fået oprettet en profil herinde vil jeg tillade mig at deltage i tråden her... Jeg ser mig selv værende hurtig på mail HVIS mailen er relevant og at jeg kan se at personen som henvender sig har læst min annonce - alt andet bliver gemt til tiden er til det. /Sofie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 23. April, 2016 Ved nogle om Sofie ikke annoncerer mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg