ppd 7847 Skrevet 25. April, 2016 (edited) anders Jensen skrev, for 4 minutter siden: Ja det var en fed fest (Beklager at min Smiley ikke er så flot som din) Redigeret 25. April, 2016 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 27. April, 2016 Jeg har faktisk 2 flotte kvinder i 20erne som er med på det arrangement. De har begge erfaring med sådan nogen sex parties. Udfordringen er at de gør det begge rigtig meget af lyst (selv om pengene også er dejlige) så de går ikke i seng med hvem som helst. Dvs. Max 43 år, gentleman der kan opfører sig pænt men kneppe igennem og ingen buttede, tykke mænd, samt kun skandinaviske mænd.. Hvis ovenstående er opfyldt så er jeg sikker på at de stiller op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Makey 10 Skrevet 27. April, 2016 Det lyder som et spændende arrangement! Hvis prisen er fair, synes måske 4k, er lige i overkanten, så er jeg på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Undercover 137 Skrevet 1. Maj, 2016 Denne tråd og ide er vist afgået ved døden.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 1. Maj, 2016 Nej Det er den nu ikke. Men ting tager tager tid og sådan et arrangement stabler man ikke lige på benene . Der bliver arbejdet på det i det private og en dato osv vil blive meldt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 19. Maj, 2016 Der blev pt ikke fundet en løsning som lige passede alle i denne omgang så vi har valgt "bare" at lave et gb https://annoncelight.dk/showad/196995 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 19. Maj, 2016 kongo79 skrev, for 2 timer siden: Der blev pt ikke fundet en løsning som lige passede alle i denne omgang så vi har valgt "bare" at lave et gb https://annoncelight.dk/showad/196995 HURRA!! Et GB i København! Ser I med,vest for Storebælt? Vi kan, nok, også her i Hovedstaden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 20. Maj, 2016 PS. På billede 2. Er det brunt hår og på billed 3 er det blond/lyst hår? Hvilken hårfarve har pigen på dagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 20. Maj, 2016 Som mange andre piger, så ynder hun at skifte hår farve i ny og næ. Den 31 maj er hun blondine Og helt glat forneden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg