Hop til indhold
Glory

Duang Rung Carl Bertelsensgade

Recommended Posts

Hej var forbi med det formål at få massage af ejeren, da hun giver en super massage der er pirrende og god. 

Hun giver også en super god afslutning med hånden hvis det ønskedes. 

Men desværre har hun fået brystkræft, og er heldigvis i behandling.

Den yngre pige dernede giver ikke så god en massage, og slet ikke pirrende desværre. Men tilgengæld giver hun udemærket afslutning med hånd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik et ok bj sidst. Massagen er la la

men vurderer hende slank og medio 30

venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er den samme unge pige jeg mødte for et par måneder siden, vil jeg godt tilføje, at hun faktisk er meget køn. Sådan lidt atypisk thai i udseendet. Tænker lidt blandet etnisk, og så taler hun dansk. Hun er nok ikke så flirtende som nogle af de andre thaipiger. Fik en overraskelse da jeg var der. Spurgte om hun ville smide tøjet til det afsluttende svenske. Ja for 800 kr og det var vel lidt dyrt, men hold op en smuk krop. Så skete det forunderlige. Mens hun stod oppe ved siden af mig i skulderhøjde (altså liggende) smed hun pludselig det ene ben op over mig så jeg ku se direkte op i den skønne f.... Jeg tog det som en invitation og begyndte at røre ved den. Hun skubbede sig helt ned mod mit ansigt så jeg ku slikke hende og så tog det fart. Hun nærmest bollede min tunge mens hun gav mig svensk. Det var vildt på en overraskende måde. Skønt! Hvis hun virkelig også giver blow uden må det nok prøves, selvom det egentlig ikke helt er min stil. Hun var bare så lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 14/4/2016 at 17:43:

Hvis det er den samme unge pige jeg mødte for et par måneder siden, vil jeg godt tilføje, at hun faktisk er meget køn. Sådan lidt atypisk thai i udseendet. Tænker lidt blandet etnisk, og så taler hun dansk. Hun er nok ikke så flirtende som nogle af de andre thaipiger. Fik en overraskelse da jeg var der. Spurgte om hun ville smide tøjet til det afsluttende svenske. Ja for 800 kr og det var vel lidt dyrt, men hold op en smuk krop. Så skete det forunderlige. Mens hun stod oppe ved siden af mig i skulderhøjde (altså liggende) smed hun pludselig det ene ben op over mig så jeg ku se direkte op i den skønne f.... Jeg tog det som en invitation og begyndte at røre ved den. Hun skubbede sig helt ned mod mit ansigt så jeg ku slikke hende og så tog det fart. Hun nærmest bollede min tunge mens hun gav mig svensk. Det var vildt på en overraskende måde. Skønt! Hvis hun virkelig også giver blow uden må det nok prøves, selvom det egentlig ikke helt er min stil. Hun var bare så lækker.

Kan du huske hvad hun hed hende den unge thaipige du hyggede med? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende den unge pige ved Duang Rung er stoppet efter længere tid på stedet. Er der nogen som ved hvorfor hun er stoppet....og om hun træffes et andet sted. Tror hun hed Shirley.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Duang Rung i dag. Der var en ung pige på 24-30 år – Køn og slank med langt, glat hår og et lidt anonymt udseende.

Jeg fik en fremragende massage af indehaveren, som må være i fyrrerne, og jeg fik lov til at røre her og der under afslutningen. 

Men der var ikke rigtigt kemi. Hun er egentlig ret pæn med et harmonisk ansigt og ditto krop. Men hun er ikke ligefrem en sprudlende person, og der var ikke det der frække glimt i øjet.

Redigeret af arkibal

Del dette indlæg


Link til indlæg
arkibal skrev, den 10/2/2017 at 14:38:

Jeg var forbi Duang Rung i dag. Der var en ung pige på 24-30 år – Køn og slank med langt, glat hår og et lidt anonymt udseende.

Jeg fik en fremragende massage af indehaveren, som må være i fyrrerne, og jeg fik lov til at røre her og der under afslutningen. 

Men der var ikke rigtigt kemi. Hun er egentlig ret pæn med et harmonisk ansigt og ditto krop. Men hun er ikke ligefrem en sprudlende person, og der var ikke det der frække glimt i øjet.

Hej arkibal, ved du evt om det er hende den unge der var der, er Shirley?

Der var på et tidspunkt en relativt ung pige (slut 20'erne), og hun var fantastisk sød og serviceminded. Ejeren er ret ungageret og sur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...