Hop til indhold

Recommended Posts

Aften 

Var på dette grønne sted efter od liste i torsdags. Stedet ligger på sønderbrogade 

stedet er pænt og rent, massagen foregik i kælderen på varm Brix med hul til hovedet. 

SJÆLDENT har jeg fået så god massage det virkede egentligt lidt usystematisk i starten men hun kom rundt som jeg sjældent har prøvet det før. Der blev brugt creme og tempereret olie som var dejligt. Der blev brugt rigeligt at det, troede at jeg ville være smurt ind efter slut men min hud var fin tør. Ved ikke hvad hun har gjort ved det.

Damen der har stedet taler dansk og massere som drøm tror jeg var der mindst 1.5 time og jeg har det stadigvæk i kroppen. Der er ingen hanky panky men hvem fanden gider også det efter at fået sådan en omgang.

Giver massagen 12 stjerner ud af 10 jeg skal afsted igen.

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nemlig et fantastisk sted. Hun er skide sød og yderst kompetent - og nej, ingen hanky panky. Men hun er heller ikke sart: Man må gerne tage det hele af, og hun giver ballerne en ordentlig omgang med olie og varme sten - men hun dækker kalorius af med håndklæde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg været her endnu engang. Og det blev det ikke værre af, den kvinde gør det godt for mig.

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig, fantastisk massage, rent og pænt, sød og smilende kvinde, vand og "vi ses"  med når man går derfra.. 

What's not to like? 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad koster sådan en god fast oliemassage uden "hanky-panky" ?

Er der en hel adresse / telefonnummer /link hvis hun annoncerer online ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...