Ungslave 0 Skrevet 10. April, 2016 (edited) Hej jeg har en rigtig god sub side gemt i mig, og mine grænser er små! jeg søger derfor en domina i Aarhus området! Redigeret 10. April, 2016 af Ungslave Stave fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 10. April, 2016 Maria kommer til Aarhus med jævne mellemrum Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 11. April, 2016 Domina Sara er i Århus lige for tide, hun er fantastisk http://saradomina.dk/home-2/galleries/domina-sara.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chas 36 Skrevet 12. April, 2016 Frk Clara er også at finde i Århus. Jeg har besøgt hende flere gange og har været ovenud tilfreds hun har sit eget sted og det er rigtig fint indrettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPH Slave 6 Skrevet 12. April, 2016 Kan også anbefale @Frøken Clara Har haft fornøjelsen af at være Frøken Claras slave et par timer under et af hendes gæstevisit i København, og hun formåede virkelig at gøre det en oplevelse der ikke glemmes foreløbig. To timer med med forskellige piske, strapon m.m.... og selvfølgelig en skøn og fræk Frøken Clara i latex Ellers gæstevisitter @Domina Theia vist også Aarhus ind i mellem.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg