Allo 2 Skrevet 10. April, 2016 Var lige et smut forbi Svalereden fik en lækker cocktail med Pia og patrisja tror jeg de hed, middelaldernde kvinder, men lækkert alligevel. Det ik så ofte der er to piger der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3230 Skrevet 10. April, 2016 Godt nok en tynd anmeldelse ! Link 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 282 Skrevet 11. April, 2016 Jeg synes det er lidt sjovt, at anmelder ikke er helt sikker på hvad de hed, på trods af at personen for nylig har anmeldt den ene af pigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allo 2 Skrevet 11. April, 2016 Man kan godt nok få noget kertik fordi man våger sig ind og fortæller om en god oplevelse jeg kan huske patrisja derfor skrev jeg sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 282 Skrevet 11. April, 2016 Ingen kritik men syntes bare det var lidt sjovt hvis man ikke kunne huske en pige fra tidligere. Så du skal ikke ligge noget alvorligt i det. Fortsat god dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allo 2 Skrevet 11. April, 2016 Jeg er bedre til at huske udsendt end navnet. Nogen der ved hvor de ellers køre to piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 14. April, 2016 Allo, vi kan ikke bruge anmeldelser til noget, hvis du ikke beskriver din oplevelse. Så er det bedre at du ikke skriver noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg