Hop til indhold

Recommended Posts

Søndagen skulle bruges til noget fornuftigt og efter lidt udvælgelse faldt valget på Lily Nørrebro. Det superfranske skulle efter sigende være fantastisk og det var faktisk lige det jeg gik og hungrede lidt efter på denne jævnt kedelige Søndag. Så turen gik til Nørrebro og tæt på adressen hvorfra jeg ringede og spurgte om hun var ledig til en times hygge og en næsten hviskende stemme sagde at det var hun. Ned i en kælder og ind i et temmelig lille rum eller rettere sagt det var mere afgrænset at 4 gardiner end et egentligt rum og med en rimelig stor seng.

Fik kigget lidt nærmere på Lily og hun ligner sine billeder meget godt og har en rimelig lækker krop på den der slanke bløde måde med dejlig tilpas store bløde bryster oven i købet. Udseendet fejler bestemt ikke noget. 900 kr skiftede hænder, tøjet røg af, og jeg blev bedt om at lægge mig på sengen hvorefter Lily gik blidt i gang med vel nok det bedste blow job jeg kan mindes - det var så godt at jeg kunne sværge jeg hørte nogle engle stå og synge et sted i baggrunden. De bedste 900 kr jeg har brugt i år, har stadig en svag rysten i benene når jeg tænker tilbage på det og vil sværge på det samtidig var det længste blow job jeg nogensinde har fået. Kan man lide et godt blow job, så er Lily bestemt kvinden at besøge.

Stedet trækker dog ned men heldigvis var jeg ikke så fokuseret på det.

Stedet 5/10

Blow job 10/10

Sex 8/10

Udseende 8/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har længe stået på min "vil jeg vist gerne besøge" liste.......

Synes hun ser skide godt ud ;) 

Må se hvad ugen giver mig af muligheder - måske er en halv time nok for mig når hun er en skrappert ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kaptajnvom skrev, for 13 minutter siden:

Hun har længe stået på min "vil jeg vist gerne besøge" liste.......

Synes hun ser skide godt ud ;) 

Må se hvad ugen giver mig af muligheder - måske er en halv time nok for mig når hun er en skrappert ;) 

Tror ikke du vil fortryde det! Og en halv time er sikkert nok for de fleste, jeg kan bare godt lide at have lidt ekstra tid i baghånden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TboneDK skrev, for 10 timer siden:

... Og er billederne up2date?

Hun har 31 billeder i den annonce jeg linker til og de er både vellignende, ægte og up to date så vidt jeg lige kan se. Hun har for øvrigt gang i  en 4-5 annoncer på EG, men billederne er lige i skabet. Jeg  (Forsøger) altid at vælge dem med ægte billeder, skulle det vise sig de er uægte, ser de kun en ting fra mig og det er hælen.

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun bakke op om anmeldelsen. Lokalerne er sgu lidt sørgelige, men servicen er i top og hun ligner sine billeder på en prik, og opdaterer dem i øvrigt løbende, så hold øje med hendes annoncer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha, ha, Lily er blevet lidt af en amatør fotomodel med alle de nye fotos. Men dejlig er hun.

Det er en oplevelse at ligge i "gardinrummet" og få den store suttetur af Lilly på knæ, når døren til værelset ved siden af går op og Gigi følger en gæst ud på badeværelset efter endt seance. På vej tilbage kan gæsten snige sig til at se gennem en sprække i gardinet - og tro mig, det gør alle gæster, hvert fald de gange at jeg har været der. Håber de bagefter har fået en stille griner over, at se Blow lover ligge på ryggen og være i den syvende himmel :-) Man skal ikke være sart, hvis man vil besøge kælderen på Tagensvej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
Blow lover skrev, for 2 timer siden:

Ha, ha, Lily er blevet lidt af en amatør fotomodel med alle de nye fotos. Men dejlig er hun.l :-) Man skal ikke være sart, hvis man vil besøge kælderen på Tagensvej.

Det  er ikke det "åbne rum" Lily har tilbudt mig, hun er vidende om at jeg ikke ekshebitionist. Hun er stadig en af mine favoritter :-o jeg har tilbudt hende en bedre lokalitet, men hun er her jo kun for en kortere periode. Det er så rimeligt tæt på et 2 års jubilæum :?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...