Gina Faith 2716 Skrevet 12. April, 2016 . Mit sex-tape er til stor frustration højst sandsynligt blevet lækket. Et sex-tape, som er lavet af mig selv i mit eget hjem. De nærmere omstændigheder er for så vidt ligegyldige, men jeg er vred på mig selv over, at det var muligt og jeg er virkelig ked af det. Det var en af mine bekendte, der gjorde mig opmærksom på, at han mente, han havde set det, men han kan ikke huske hvor. Vi har forsøgt at søge efter det, men desværre uden held, så jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Hvis nogen skulle falde over det, vil jeg blive noget så lykkelig for en besked med et link. Nedenfor kan I se starten af mit sex-tape, så I ved, hvad I skal kigge efter. På forhånd tak for hjælpen. Kys kys, /Gina. 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 12. April, 2016 Hvor er det tarveligt. Man bruger bare ikke andres sextape. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 12. April, 2016 Hvad????? vel ikke det dobbelt klæbende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lang 24 Skrevet 12. April, 2016 Jeg har måske fundet det http://www.jemogfix.dk/tape__1976/pakketape-klar-50-mm-x-66-m_9013867 Det er dog blevet slettet, så du kan tage det roligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 12. April, 2016 Har du kigget under sengen? Jeg er sikker på det trillede derind, efter vi tapede i aftes... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. April, 2016 (edited) Hej Gina meget sjov gimmick En sex tape lavet på en date. Det da ren faith. Når noget bliver lækket, er der nogen der er blevet flækket. Men håber den er slettet. Mange ville elske, at tape, og møde dine læber. Når man ser starten, ja så kan man da kun være klar parat´en.Man skal være klar, parat start. Og ikke være sart. Der er et behov, for du er sjov. Nu vil jeg slutte hav en god dag, og pas nu på den bag. KK P.S. Men fandt din Video. Redigeret 12. April, 2016 af kanonkongen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 12. April, 2016 Der findes ikke noget bedre end kvinder med humer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. April, 2016 Gina Faith skrev, for 9 timer siden: . Mit sex-tape er til stor frustration højst sandsynligt blevet lækket. Et sex-tape, som er lavet af mig selv i mit eget hjem. De nærmere omstændigheder er for så vidt ligegyldige, men jeg er vred på mig selv over, at det var muligt og jeg er virkelig ked af det. Det var en af mine bekendte, der gjorde mig opmærksom på, at han mente, han havde set det, men han kan ikke huske hvor. Vi har forsøgt at søge efter det, men desværre uden held, så jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Hvis nogen skulle falde over det, vil jeg blive noget så lykkelig for en besked med et link. Nedenfor kan I se starten af mit sex-tape, så I ved, hvad I skal kigge efter. På forhånd tak for hjælpen. Kys kys, /Gina. Tager du sko og nylonstrømper af når du sexer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 12. April, 2016 Gina Faith skrev, for 9 timer siden: . Hvis nogen skulle falde over det, vil jeg blive noget så lykkelig for en besked med et link. Det vil jeg også. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 12. April, 2016 Lader til at det kan være havnet i Asien Men med hensyn til kvaliteten er jeg da sikker på de har ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 12. April, 2016 Bing skrev, for 3 timer siden: Lader til at det kan være havnet i Asien Men med hensyn til kvaliteten er jeg da sikker på de har ret Burde Gina ikke have optaget det i 4K, vi er jo ikke i 70'erne mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg