Betteboy 5 Skrevet 13. April, 2016 Nogen som kender til Mette 48 fra Esbjerg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 13. April, 2016 (edited) Gik i skole med en Mette...om det er hende du mener vides ikke, men tror det ikke da hun er biseksuel.....kunne selvfølgelig godt være hende, og hvis det er hende vil det være kanon hvis du vil give en tilbagemelding, da jeg har drømt om at give hende en på opleveren. Redigeret 13. April, 2016 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteboy 5 Skrevet 13. April, 2016 Hvad kan jeg bruge det til du skriver Grækeren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 14. April, 2016 Betteboy skrev, for 3 timer siden: Hvad kan jeg bruge det til du skriver Grækeren? Hvad kan vi bruge det til det du skriver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteboy 5 Skrevet 14. April, 2016 Det var så mænd bare en forespørgsel, ikke andet. Men regner da selv med og kunne fortælle lidt snart:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg