Fcbarcelona19 0 Skrevet 16. April, 2016 Hej Alle Jeg har i nat været i byen, hvor jeg sendt på aftenen vælger at besøge en GP. Vi har samleje med kondom, men jeg slikker hende. Er der en smittefare ved dette, og hvad er jeres erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 16. April, 2016 Ja, det er der, men tror du kan tage det ganske roligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fcbarcelona19 0 Skrevet 16. April, 2016 Okay super ja, som jeg kan læse er der smittefare, men den er langt mindre end ved egentlig sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyGuy 220 Skrevet 16. April, 2016 YOLO! It's always a risk with kissing with/without tongue, licking pussy/ass, penetrate mouth/pussy/ass (still with a condom even if those cases are rare). It's also risky for you to use your money on a bad and a good time with the GP's out there too. With other words this is a risky business not as buy milk around the corner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 35 Skrevet 16. April, 2016 Ja, der er selvfølgelig en risiko. Har selv fået gonorré engang, efter at have fået et blowjob uden kondom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg