NybegynderMissen 158 Skrevet 16. April, 2016 Det er imod Eroguides retningslinjer, at fortælle man har lavet en ny profiltekst (som jeg synes i lige skal tjekke ud) i hygge sektionen. Jeg føler springet til at oprette mig på annoncelight er lidt for voldsomt sådan en lørdag middag. Så nu prøver jeg det her! Hvad skal i lave i weekenden? Og har i nogen gode råd til at læse til eksamen uden at miste forstanden? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 16. April, 2016 Det er vel det man kalde en eksklusiv medlemstilbud, for den opmærksomme Eroguide læser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NybegynderMissen 158 Skrevet 16. April, 2016 For en kort periode er der endda et billede på! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 16. April, 2016 NybegynderMissen skrev, for 2 timer siden: Jeg føler springet til at oprette mig på annoncelight er lidt for voldsomt sådan en lørdag middag. Så nu prøver jeg det her! Så vent til i aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 16. April, 2016 NybegynderMissen skrev, for 2 timer siden: Hvad skal i lave i weekenden? Og har i nogen gode råd til at læse til eksamen uden at miste forstanden? Jeg skal nyde min fridag i dag og lade op til 11 timers vagt i morgen Eksamme, det bedste råd må vel være. At lave en læseplan og sørge for at det rigeligt med pauser imellem, så du ikke bliver skør! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg