Jasmin 8533 Skrevet 19. April, 2016 Jeg er fuldkommen græsk katolsk hvad det angår... men det var en af mine mere sippede x'er ikke - så for at komme om ved hans sart-hed - så lavede jeg tricket med svampen det er rigtigt at man blot kan skylle ud og sætte en natursvamp på ca 4*4 cm op... så er det problem løst uanset hvor meget man bløder for de svampe kan suge en krig... så er der til et par timers sex inden problemet dukker op igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonasfrapuls 103 Skrevet 19. April, 2016 Så er det heldigt der er flere kropsåbninger der kan bruges 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. April, 2016 Jeg er så langt fra liderlig som noget kan være, når jeg har min menses! Jeg er faktisk ret overrasket over hvor mange kvinder der bliver ekstra tændt. Jeg bliver alt andet end en kælen mis, når det er den tid - tværtimod bliver jeg en uhyrlig #ælling med hang til modbydeligheder. Hvis der skal sættes billede på, så ville en glubsk trold i slikafdelingen i den lokale fakta, søgende efter Marabou/toblerone/lys chokolade/hvid chokolade/noget med kalorier passe på mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. April, 2016 Maii Love skrev, den 19. apr. 2016 at 00:22: Jeg er så langt fra liderlig som noget kan være, når jeg har min menses! Jeg er faktisk ret overrasket over hvor mange kvinder der bliver ekstra tændt. Jeg bliver alt andet end en kælen mis, når det er den tid - tværtimod bliver jeg en uhyrlig #ælling med hang til modbydeligheder. Hvis der skal sættes billede på, så ville en glubsk trold i slikafdelingen i den lokale fakta, søgende efter Marabou/toblerone/lys chokolade/hvid chokolade/noget med kalorier passe på mig. ... pudsigt, så forskellige kvinder kan være, det du beskriver, sådan har jeg det ved ægløsning - sugarcraving og ekstra temperamentsfuld...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 20. April, 2016 Mizz Skov skrev, Lige nu: ... pudsigt, så forskellige kvinder kan være, det du beskriver, sådan har jeg det ved ægløsning - sugarcraving og ekstra temperamentsfuld...! Man forstår godt at mænd ikke kan blive kloge på os Den ene dag er vi frække, den anden er vi livsfarlige. Jeg har engang læst om en kvinde (selvfølgelig i USA), som blev frikendt for mord, da hun havde sin menses Jeg tror måske dommeren var kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 20. April, 2016 Maii Love skrev, for 6 timer siden: Jeg har engang læst om en kvinde (selvfølgelig i USA), som blev frikendt for mord, da hun havde sin menses Jeg tror måske dommeren var kvinde Den historie har jeg også hørt (om den er sand vil jeg nu tillade mig at tvivle på). Den har ihvertfald en ret uhyggelig mulig konsekvens, nemlig at den kan retfærdiggøre internering af kvinder i menstruations perioderne, da de jo åbenbart er farlige for deres omgivelser. Og det vil vi jo helst ikke have, vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 20. April, 2016 Maii Love skrev, for 6 timer siden: Jeg har engang læst om en kvinde (selvfølgelig i USA), som blev frikendt for mord, da hun havde sin menses Jeg tror måske dommeren var kvinde I kvinder skal sgu gå med en rød kasket/hat når det er den tid på måneden.... Det er jo nærmest risikabelt at gå supermarkedet, især hvis jeg skulle støde ind i dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 21. April, 2016 Mizz Skov skrev, den 17/4/2016 at 11:15: åhr, du er sød. Og du har nok ret. Men alt hvad der siges på EG, bliver jo ikke levet ud IRL - kvinder må vel også udtrykke et udækket behov. Vi er jo mindst lige så liderlige, som mænd, men siger det bare ikke ALTID højt...! AmatørMILF skrev, den 17/4/2016 at 13:07: Jeg gør Hvad syntes I om mændenes svar på spørgsmålet? - Har det ændret noget ved jeres opfattelse Mænd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. April, 2016 ... Svar til Pigeforskeren...: jeg er faktisk blevet positivt overrasket over hvor ærligt og fyldigt, der er blevet svaret - og det uanset om i har været for eller imod... Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kevin77 29 Skrevet 22. April, 2016 Jeg synes sex på den tid af måneden er rigtig frækt. Og jeg vil også gerne give hende oralsex ved samme lejlighed. Især det orale er for mig en måde at vise at jeg tilbeder hende og hendes krop i alle situationer og alle dage på måneden. Af samme grund holder jeg også meget af at give sorte kys. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 24. April, 2016 Jeg er så gift med en som råber "Nej, skrid, gå væk!!!" når det er den tid på måneden. Så det gir sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2016 Mig og min en kæreste, havde en aftale når det var den tid.. Var det ofte analsex eller sex ude på badeværelset.. Ganske enkelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2016 Cykelkongen skrev, den 24. apr. 2016 at 17:12: Mig og min en kæreste, havde en aftale når det var den tid.. Var det ofte analsex eller sex ude på badeværelset.. Ganske enkelt praktisk løsning... jeg valgte i stedet at give et 'blow', hvis 'manden i mit liv' ikke var til sex under de omstændigheder.... - ikke så meget forløsning til mig, men så kan man jo klare det selv, griner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2016 Mizz Skov skrev, for 2 minutter siden: praktisk løsning... jeg valgte i stedet at give et 'blow', hvis 'manden i mit liv' ikke var til sex under de omstændigheder.... - ikke så meget forløsning til mig, men så kan man jo klare det selv, griner. Det handler om at finde det som fungerer for hinanden :).. Men der var mange andre ting vi gjorde på det tidspunkt Men dit svar var da en fin løsning til manden ja hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 24. April, 2016 Mizz Skov skrev, for 3 timer siden: praktisk løsning... jeg valgte i stedet at give et 'blow', hvis 'manden i mit liv' ikke var til sex under de omstændigheder.... - ikke så meget forløsning til mig, men så kan man jo klare det selv, griner. Selvgjort er som bekendt velgjort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 29. April, 2016 Jeg har i mit lange liv aldrig mødt en kvinde der ikke blev glad / forelsket når jeg viste lyst under hendes periode. Både sex og oralt En nat forandrede vi et hotelværelse til slagtehus nr 5. Lagde rigeligt drikke penge. Men ud over at ryge en cigar fra den forkerte ende er oral sex i perioden med i rokkernes optagelse ritual. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 30. April, 2016 Er mega liderlig når jeg har min menstruation og så hjælper sex på smerterne. Bløder heldigvis meget lidt så har aldrig endnu (7-9-13) vågnet med gøde pletter eller kæreste smurt ind i blod. Min mens er heldigvis så præcis at jeg ikke det mens jeg jobber. men får da henvendelser om fyre som ønsker at købe brugte bind osv. Men seriøst. Jeg nægter. Bløder jo så lidt at jeg kun bruger trusseindlæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Maj, 2016 TrineMuz skrev, den 30. apr. 2016 at 23:53: Er mega liderlig når jeg har min menstruation og så hjælper sex på smerterne. Bløder heldigvis meget lidt så har aldrig endnu (7-9-13) vågnet med gøde pletter eller kæreste smurt ind i blod. Min mens er heldigvis så præcis at jeg ikke det mens jeg jobber. men får da henvendelser om fyre som ønsker at købe brugte bind osv. Men seriøst. Jeg nægter. Bløder jo så lidt at jeg kun bruger trusseindlæg Åh, hvor er du heldig. Jeg bløder så igennem et natbind, og når jeg bader ligner det et slagtehus på fliserne i brusekabinen. Øvi... gad godt ha det som dig. Til gengæld varer det kun fire dage, men intenst, når det står på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 1. Maj, 2016 Mizz Skov skrev, for 2 timer siden: Åh, hvor er du heldig. Jeg bløder så igennem et natbind, og når jeg bader ligner det et slagtehus på fliserne i brusekabinen. Øvi... gad godt ha det som dig. Til gengæld varer det kun fire dage, men intenst, når det står på. Jeg bløder mest første dag og første dag har jeg lidt ondt i mave og læn. Dag to stort set væk. Dag tre lidt igen og så det overstået. Måske meget meget lidt dag fire. Bløder stor set aldrig om natten. Jeg synes også det er fantastisk og mine veninder er misundelige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 1. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, for 2 timer siden: Jeg vidste det...... Hjælper selvfølgelig gerne - det er en pligt for en mand i sådanne situationer Dejligt du vil stå til rådighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 1. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, for 14 minutter siden: Altid min ven - kender skam godt mine mandlige forpligtelser. Ingen kvinder må gå liderlige omkring uden hurtig hjælp Jeg ringer næste gang liderligheden melder sig. Så må vi se om vi kan finde ud af hvor. Hva med idag? Er dog langt væk fra dig og har nu ikke min røde. Men er iført rødt og er hammer liderlig. Venter bare på de liderlige pikke i det jyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 1. Maj, 2016 Det jo dejligt vejr for første gang i ja, lang tid. Og så det 1. Maj så folk er jo ude og drikke fad øl og spise røde pølser og hører de valgtes kamp taler jeg overvejer også at gå en lille tur. Solen skinder jo så lækkert. Men nu må vi stoppe. Tråden kommer for langt væk fra emmet om menstruation nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Maj, 2016 Øviiiiii, så blev den den tid på måneden. Max liderlig. Gad godt blive taget 'godt og grundigt'!!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Juni, 2016 Det har jeg ikke rigtigt noget imod, så længe det forgår tæt på noget vand fx. En bruser så man lige kan vaske sig ren hvis det bliver nødvendigt Ellers har jeg været sø heldig at mod parten har været ekstra omhyggelig om mig hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RarFyr 276 Skrevet 21. Juni, 2016 Mizz Skov skrev, den 16/4/2016 at 20:22: ... jeg har i pænt lang tid gået og tænkt over, hvordan i mænd har det med at dyrke sex med jeres respektive partner(e), når det er den tid på måneden...? ... emnet kom op og vende, da vi var en flok tøzer, som fik lidt vin og en hyggesnak forleden aften. Og der var ret stor enighed om, at hovedparten af de tilstedeværende var pænt ekstra liderlige lige på det tidspunkt, men flere undlod at dyrke sex, fordi de syntes, at det var lidt 'ulækkert'... ... hvad er jeres indstilling...? ... så længe det ikke lige omhandler oralsex til hende, så kan jeg personligt ikke se det store problem i at få stillet min sult... - man kan jo bare ligge på et håndklæde og snuppe et bad bagefter...! meld ind please... - er videnbegærlig og nysgerrig... venter spændt. Oplever det som noget naturligt, at have sex også når det "er den tid på måneden". Oral sex er også ok, der skal lige vaskes og skylles inden og så måske en natursvamp som "suge" hjælp. Så selvfølgelig skal Mizz Skov og alle andre dejlige piger, som er liderlige når "det er den tid på måneden" have god sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg