Hop til indhold
Hunt

Domina Bitch

Recommended Posts

Hej guys.

Jeg sendte en mail til denne lysebrune latina domina ( som hun beskriver sig selv i annonce light ). Om det var muligt at få en trampleseance med hende på 45.min  og hvor meget det ville koste ?.

Hun skrev tilbage om det skulle være med stiletter eller flade sko ? Jeg svarede uden sko men gerne med bare fødder . så skrev hun SMUT.....jeg svarede ????? Øh tusind tak for venligt svar :-)  og nu kommer det mest underlige så skriver hun jeg søger altså en slave og ikke en mand der tror det er en gavebod !!!! ...

Jeg ville lige høre om der er nogen der har gjort sig nogen erfaringer med denne 23 årige lysebrune latina domina .?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, med min erfaring siger mig, at unge kvinder slet ikke har det der skal til for, at udfylde en Domina rolle.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Hej Hunt. 

Jeg må desværre give Pite ret. God BDSM kræver erfaring og derved er de dygtige domina ca fra 35/40 år og opefter. 

Jeg anbefaler også at ligge mærker til hvad de har af tøj og udstyr. Samt om de kun leger med BDSM når de tjerner penge eller om det er deres livstil :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I har så evigt ret.....

Syntes bare det var underligt at hun svarede om jeg troede det var en Gavebod når jeg spurgte hvor meget det kostede !!!!! Giver jo ingen mening :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunt skrev, den 18/4/2016 at 15:10:

I har så evigt ret.....

Syntes bare det var underligt at hun svarede om jeg troede det var en Gavebod når jeg spurgte hvor meget det kostede !!!!! Giver jo ingen mening :-)

Kan kun svare med et ord UERFAREN 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, den 18/4/2016 at 07:33:

Nej, med min erfaring siger mig, at unge kvinder slet ikke har det der skal til for, at udfylde en Domina rolle.

Pite

Det kan man ikke sige generelt. For mange år siden besøgte jeg en virkelig smuk pige på 21 år, som kun var til vanilla. Men da jeg fortalte om mine interesser, sagde hun at det lød spændende, og i løbet af 2 besøg udviklede hun sig til en af de bedste herskerinder, jeg har kendt, bl.a. med trampling. Men forskellen mellem hende og hende, du taler om, er nok, at min lavede det fordi hun syntes, at det var sjovt, så hun forlangte ikke ekstra betaling.
Jeg tror i øvrigt, at der ligger en domina gemt i rigtig mange 'uskyldige' kvinder - den skal bare lokkes frem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...