Tops 4 Skrevet 18. April, 2016 Hold nu kæft en gang fantastisk massage med den vildeste olie afslutning. bookede en tid pr. mail i formiddags og fik en tid kl 12.00. Blev modtaget med navn, ligefør jeg tænkte om vi kendte hinanden. Blev vist ud på toilettet og smed mit tøj på bænken og vaskede mig på de intime dele. Derefter lagde jeg mig på briksen og ventede spændt på hun skulle komme og servicere min krop mm. Det er til dato den mest fantastiske massage, jeg til dato har fået og afslutningen, ja den skal i selv finde ud af, men kan løfte sløret lidt..... Den bedste oliesvensk jeg endnu har prøvet. Det er bestemt ik sidste gang jeg skal forbi og have god behandling Tops P.S Courtisan - Intimmassage Sydjylland 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 19. April, 2016 Er der mulighed for BJ eller Fuld pakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tops 4 Skrevet 19. April, 2016 Hej Mthom, Desværre ikke, men jeg gik efter en rigtig god gang massage og afslutningen var prikken over i'et. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buk1 2 Skrevet 19. April, 2016 Hejsa, kan man få et link, og hvor er det henne i Sydjylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tops 4 Skrevet 19. April, 2016 Annoncelight under Sydjylland. Courtisan Intimmassage og det ligger mellem Kolding og Esbjerg. Glæd dig:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 19. April, 2016 Er hun topløs eller frækt påklædt under massagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tops 4 Skrevet 20. April, 2016 Hej Elly, Hun er helt alm klædt på, det er ren gudemassage og luksus olieafslutning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg