Hop til indhold
Tango

Budget rejse til Hamborg i 4 dage

Recommended Posts

Her kommer lige lidt at læse som i kan bruge til tidsfordriv, eller som godnat læsning. – Det blev meget længere end planlagt, men nu er det skrevet, og jeg gider ikke begynde at slette en hel masse af det som jeg har kredset ned de sidste par dage, og mens jeg var afsted til Hamburg. Det handler om mine oplevelser og tanker i en uge hvor jeg havde ferie i staten af April.  

Der var engang en mand, der boede et par dage i en spand. For spontaniteten gjorde at han tog en tur til Hamburg for at få noget af det frække med de få midler han nu kan.

Efter at manden have fået arbejde igen efter 4 år uden, så var det tid til at leve livet og få en på opleveren, men da pengene stadig er små blev det på den billig måde, en rigtig budget rejse, uden fly, Hotel, restaurant osv.

Første ferieuge efter næsten et års hårdt arbejde, fik spontaniteten pludselig mig til at pakke bilen Mandag og af sted til Hamborg, Heldigvis hold den gamle spand hele vejen vi havde lavet en pragt sammen, den lovede mig ikke at gå i stykker hvis jeg kørte stille og roligt uden at overstige 100km/t. Det hold så ikke helt, men den gamle Ford Mondeo st. hold heldigvis sin aftale.

Klokken var ved at blive mange, spiste lidt brød for at få stillet sulten – ingen restaurant besøg for det er en budget rejse. Takket være mobiltelefonen fik jeg listet bilen hen mod Reberbanen og fandt en parkeringsplads. Jeg synes ikke jeg kunne være i Hamborg uden lige at se hvad det var for noget. Ned af de små sidegader stod der nogle prostituerede østeuropæer pige og træk. Jeg hilse pænt på dem, men det skulle jeg nok aldrig have gjort for de fulgte efter mig på den anden side af gade, til sidste tror jeg der havde samlet sig otte/ni stykker og snakkede til mig, hehe for mig lød det til at de pludrede råbte og pludrede vider. Jeg sagde bare jaa jaa med tysk accent!! Bitte bitte varum das, hehe det er næsten det tysk jeg kan. Hehe de pludre vider og jeg begyndte at snakke dansk til dem, jeg tror egentlig vi alle synes det blev sjovt til sidst, men jeg hold mig i skindet og gik ikke med dem, pga. de advarsler som er blevet skrevet selvom det var svært, de var sgu lækker de piger. Håber de fået styr på deres liv og snart få et lykkeligt liv. Jeg fandt aldrig Herbertstrasse som jeg har læst om herind, fandt Grosse Frieheit som jeg først troede var Herbertstrasse, en gade som jeg synes er vild, med højt Tekno/elekto musik, og i den anden ende med fuld blæs på Tyrolermusik og Hansi Hinterseer med alle mulig strip og sex bar blandet ind i hinanden, sjovt at opleve og tænke over. Alle typer mænd bliver tiltrække af frække piger. Klokken var blevet over 0200, jeg følte mig ikke helt tryk i det område, og fandt tilbage til bilen. –en af de små sidegader fulgte en trans efter mig prøvede at tage mig i skridtet, en hjemløse der fulgte efter mig for at få penge, og 3 forskellige som ville sælge stoffer til mig. Kørte lidt ud ad byen og ja det var en budget ikke råd til Hotel, så overnattet i bilen. Heldigvis er der plads til en luft madrassen i bagagerummet. Hehe Det er jo sydpå og så vejret var varmer og træerne er ved at springe ud og blive grønne. Lidt ærgerligt jeg ikke fandt Hebertstasse, end bagdelt at tage på en spontan rejse, og ikke sætte sig ordentlig ind i tingene.

Tirsdag:

Fik købt et Tysk sim kort til mobiltelefonen så jeg kunne komme på internettet. Ikke helt nemt, for at få aktiveret kortet skulle det gøres på en hjemside ehm hehe. Ringe til kunde service men de kunne ikke aktivere kortet pga. de skulle abeslut bruge en tysk adresse og det havde jeg ikke. Ehm igen forbandet jeg mig selv over ikke at have sat mig ind i tingene og for at være alt for spontan. Fandt et åbnet netværk hos en Burger King og brugte deres adresse. Endelig på nettet, adressen til FKK Harmony kunne findes og sætte ind i google map, af sted det gik, takket være de aktive skribenter her på forum som har give råd til nybegynder som mig.

Parkeret bil på Harmonys parkeringsplads, synes godt nok der var mange biler klokken var nok omkring 17:30, og overvejede at komme igen dagen efter, men nysgerrigheden og spændingen var for stor J Fandme nu skulle det prøves.

Den søde mutter fortalte mig hvordan det forgår og instruerede mig, betalte 60 Euro fik min skabs nøgle nr 027 en badekåbe og et stort håndklæde, gik ind i omklædningsrummet. På den anden side af døren var jeg lige ved at gå ind i en anden, som var på vej ud. GOSH!! Jeg blev helt forlegen og følte mig som en lille genert dreng, der stod en lyshåret høj pige med tilbage strøget langt hår dækket til med et hvidt badehåndklæde, jeg lyver ikke én af de smukkeste piger jeg nogle sinde i mit liv har set, og jeg blev helt forvirret. Hun smilte sødt til mig og gik ud, jeg stod bare dér og kiggede og var gået helt i stå jeg ved ikke helt hvor langt tid:) –Forventningerne var nu nok blevet urealistiske høje og smilte skævt til mig selv.

Af med tøjet fandt en bruser af de 6 som der er i badet og gav mig god tid i det varme bad, Sæben virkede som af god kvalitet og stod og nød det varme vand. Der kom en anden ind i bruserummet, som hængte håndklædet og badkåben op. Ups første fejl, jeg havde ladet mit blive i skabet. Ups en fejl til, ingen badetøfler som jeg havde glemt men de er heldigvis ved siden af baderummet. Gosh!! Nu kommer jeg i tanke om flere fejl, glemte deo’en, tandbørsten, pastaen, parfumen, så jeg kunne dufte godt, hår børsten, og voksen. Omg har heller ikke barberet mig i dag, katastrofe og humøret faldt en hel del. For fanden hvor jeg fortrød ikke at have forberedt mig bedre og ikke tog så spontan af sted. 

Over til skabet for at finde håndklædet, mens jeg tørre mig, kigger jeg mig omkring, ser der er 2 toiletter, og en vask. Og hvad pokker ser jeg!!! Humøret stiger til top igen, ved vasken, er der gel til håret, 2 spay deodorant, en krukke fyldt med enegangs tanbørster og tandpasta en hårtørre, så det ikke bliver nogle dårlig hår dag, humøret er strålende igen og jeg kan ikke lade være med at smile over hele 50øren. Ok de 1 dags små skægstubbe kan der ikke gøres noget ved.

Badekæben på den bliver sat så den sidder perfekt, og endelig ud af døren igen. Er lidt forvirret, går stort set lige ud og op af nogle trapper, går lidt rundt der oppe, indtil det går op for mig at det er her rummene som man går op på for at hygge sig. Hehe det var bestem ikke planen jeg skulle ende her, endnu en fejl, jeg sniger mig ned igen, heldigvis er mutter i gang med et eller andet, men opdager mig alligevel, og får sig et lille grin, jeg sniger mig ned, hun smiler pænt til mig, hehe situationen er lidt underlig, og vi kan ikke lade være med at grine af hinanden, hun har gennemskuet at jeg godt ved hun prøver sødt at smile til mig og lade som ingenting, og hun ved jeg stadig synes der er pinlig og nervøst.

Der kommer en anden gut, jeg følger efter ham, han går gennem nogle rum med en pæn storskærm, ud af huset over en plæne og ind i et anex. Her er der 3 saunaer jeg går ind i den ene. Efter 2 min bliver det alt for varmt og kan ikke længere holde ud at være der inde længere. Ud igen jeg kunne ellers godt lige have en pause og samle tankerne. Jeg ved egentlig ikke hvorfor, jeg beslutter mig for at gå ind i damp saunaen, som selvfølgelig er endnu varmer end den første. Omg da jeg kommer ind er det som at få et bokse stød lige i ansigtet og synes det er svært at trække vejret, for dælen der var satme godt nok varmt derinde og er i forvejen overophedet (hende den lyshåret har sikket også gjort sit). Ham gutten jeg fulgte efter kigger på mig, han synes sikket jeg er underlig. Jeg har efterhånden ikke tal på alle de fejl jeg har lavet.

Tilbage til huset, sætter mig i en hvid sofa vil slappe lidt af og se lidt TV. Men der går ikke mere en 20 sek, så kommer Claudia ind og spøger om hum må sætte sig ved siden af mig. Jeg siger selvfølge høflig ja, og her laver jeg endnu en fejl, havde jeg nu forberedt mig, og læst lidt herinde, så viste jeg at lige netop denne pige kan være eller er påtrængende. Vi snakker hyggeligt sammen på engelsk, omkring 15min, så lægger hun armen omkring mig og læner sig op mod mig. Det er rigtigt hyggeligt og jeg sidder rigtig godt samme med hende. Så begynder hun at pille lidt med dilleren, og jeg ved at jeg skal til at passe på, for Claudia er bestemt en køn pige, men ikke lige mig. Hun bliver påtrængende, men altså ikke min type, og tankerne kan jeg ikke slippe omkring hende jeg så i omklædningen. Jeg siger til hende hun er for påtrængende hun undskylder og trækker sig lidt væk fra mig. Vi snakker lidt igen i 10 min, og spørger om hun skal hente noget at drikke til mig. Hehe jeg tror det koster penge, og vil hente noget at drikke til hende, så vi får en lille griner over det. Det ender med at vi begge går over i baren, jeg får mig et glas cola, hende noget vand. Vi sætter os bagerst i baren og jeg kan se alle de piger. OMG de fleste af pigerne har ikke nogle top på, og de er bare super sprøde meget smukke alle sammen, der er bare Bobbies over det hele, og nu begynder Claudia at kysse mig det er næsten ikke til at holde ud. Claudia fornemmer det sikket og begynder at røre ved dilleren igen, mens hun kysser mig. Det ender med nogle lækker tunge kys, og der er stadig lækker piger og smukke Bobbies over det hele, når pigerne går rund i baren uden top, Boing Boing Boing!!!  J  Hopper der både stor og små flotte bryster som sidder på de lækker kroppe, og Claudia der kysser mig, det hele er næsten ikke til at holde ud længere, og jeg er ved at blive crazy ad liderlighed- og jeg er slet ikke vant til at se bryster og blive kysset. Den snedige Claudia for mig så op på første sal, selvom jeg havde besluttet mig ikke at vælge hende, men hun lovede at kysse og være sensitiv. Det gjorde hun og holdt hvad hun lovede, og jeg fortryder ikke valget faldt på Claudia. Men det der med badekåbe og skal forbi baren, og receptionen med stiv dolk, for at komme op på første sal, det gider jeg ikke skrive mere om. J

Tilbage til omklædningen Claudia følger med, for jeg havde ikke pengene til at starte med, hun få sine 50 EURO for30-35 min. Jeg får endnu et kys af hende, og tager et langt bad og endelig kan jeg slappe lidt af. Jeg går over for at få noget at spise, det er med i prisen, så jeg har ikke de store forventninger, men igen bliver jeg positiv overrasket, Maden er varmt buffet, med salat, og den er rigtig god. Jeg bliver enig med mig selv om at hvis det var hjemme i Danmark, ville det koste omkring halvdelen af entrén.

Jeg slapper af, snakker med nogle af de andre gæster, men det bliver til tider ensomt, hovedsageligt pga. mit begrænset tysk. Det er dagen hvor Real Madrid møder Wolfsburg, vi er nogle gæster som ser fodboldskampen, det er faktisk hyggelidt og jeg lægger mærke til hvor real Tysker er, selvom Madrid vinder. Jeg ser ikke hele kampen, men går på et tidspunkt over til baren igen, jeg har stadig ikke glemt hende den lyshåret. Hmm Jeg er ikke sikker, jeg synes ikke jeg kan se hende, måske er hun taget hjem det er ved at være sent og hun er sikkert attraktiv og tjent de penge hun ville, jeg har dog længe haft mistanke om hun har sat håret op i en slags kugle, og derfor ikke kan genkende hende, Men om ikke andet så hende der har sat håret på den måde synes jeg også er en af de smukkeste jeg har set, hun er meget høj, måske højre en mig, eller også er det bare stiletterne. Nu kommer Claudia igen over til mig vi snakker sammen og hun vil op på første sal igen, men det har jeg ikke lyst til. Hun tager og gåren runde i huset og jeg får kontakt med den høje pige. Vi snakker hyggeligt sammen, og hun siger hun bliver kaldt for Bambi, ikke uden grund, for hun har nogle virkelige store runde søde Bambi øjne og lyst hår. Uden jeg har bemærket det sidder Claudia pludselig igen ved min anden side. Bambi spørger om jeg vil med hende og Claudia op på første sal, som jeg takker pænt nej, det virker som om at Bambi ikke vil ødelægge det for Claudia som bliver ved med at være påtrængende, og forstyrrende. Bambi forlader mig øv bøv satans!!!!  Jeg spørger Claudia om hun blev sur på mig, men det betyder ikke så meget for det er ligesom falde til jorden nu, og Claudia vil heller op på første sal end at svare mig.
 Bambi komme tilbage og fortæller mig at hun ikke har nogle grund til at være sur, men jeg ville jo ikke have hende med på Zimmer. Claudia må have ”sladret” Hmmm Jeg var jo helt vild med at få hende med op på første sal, men ikke Claudia, det synes jeg bare ikke jeg kunne sige nå begge sider ved siden af mig.

Jeg går en tur til det bagerste rum, fodboldt kampen er færdig her møder jeg Monika, også en lyshåret pige, som jeg har lagt mærke til i langt tid. Hun har gået uden top og jeg synes hun har nogle af de flotteste naturlige bryster som jeg har set, og naturligvis ser hun også skide godt ud. Vi sætter os ned i sofaen snakker hyggeligt sammen heh og jeg glemmer Bambi. Snakker om familie, interesser, sport osv og sidder tæt sammen. Det ender selvfølgelig med at vi ender i en af bollerummene. Hun giver et blow uden, jeg for lov til at slikke hende og spørger hvordan hun bedst kan lide det. Mens jeg ligger der med tungen gipper det lidt i hende, jeg håber hun for noget ud ad det og nyder det. Vi knepper i forskellige stillinger, hende oven på mig. WooW jeg kan se og røre hendes bryster, stor lækker, bløde og dejlige. Tak for god sex.
Det er blevet sent, jeg pakker sammen, køre væk finde en sted at sove. Det er en budget tur så overnatte i bilen ingen hotel….

Efter at have kigget på billederne på Hamonys hjemmeside tror jeg at det er Romy, den lyshåret pige – som jeg endnu ikke har glemt. Mens jeg var på Harmony fik Jeg også en snak med Nicole, som tit er blevet nævn her, for pokker hvor er hun bar sød og dejlig at snakke med. Behøves jeg at sige det – Ser naturligvis hammerne lækker ud.

Onsdag:

Efter at have spist noget brød købt i et supermarked, gået lidt rundt i og set Hamburg, er planen at besøge et Flattrate

Omkring kl 16:00 stod jeg ved Flatt99. DVS jeg kunne ikke finde indgangen. Den er på bagsiden af en bygning hvor der er et bilværksted/bilhandler. En mærkelig indgang, og det hele forgår på første sal. Finder endelig hen til døren og op ad trappen, der må være mange naboer som har fået et godt grin. Jeg bliver mødt af barmanden, og jeg betaler 100EURO for hele aften til 0300 om natten. Han fortæller at der er 8 piger i aften, og der er max 8 ture. Så er jeg inde, sætter mig og får en cola ”Barherren” råber et eller andet, som han gør hver gang der kommer en ny gæst, pigerne rejser sig kommer hen, præcenter sig og siger deres navn, og giver mig hånden går tilbage igen. Tja første indtryk er at det er ”Barherren” der styre det hele især pigerne, hvor kunne de ikke bare selv hilse på én hvis de har lyst?. Et glas cola til 5EURO dyrt i forhold til tyske priser kigger mig omkring et underligt sted. Jeg er lidt små chokeret troede det var større. Det er helt anderledes end Harmony, det er stort set et diskotek med masser af blinkene lamper i alle farver, og går rundt i sit eget tøj. Jeg går hen spøger om jeg må sætte mig ved siden af en pige. Det er ok men hun taler ikke Engelsk. Kalder på en anden pige som kan snakke engelsk. Hun siger stedet ikke er støre end det rum, og bag ved en dør er der bollerummene. Der kommer to andre piger hen til border og de snakker sammen på tysk og rumænsk, Finder hurtig ud af at der ikke nogle tyske piger. Stedet er mørkt og pigerne virker lukkede. Der sidder nogle fyre over ved den ene langside som er hævet en del over resten af gulvet. Her er nogle store sofaer, jeg går der op og det virker til at man sidder her og kigger ned på pigerne.  Pigerne sidder som regel midt i rummet samlet og snakker. Mit første indtryk er at det ikke er noget behageligt sted at være. Så lang fra FKK Hamony som det næsten kan blive. Jeg går ned i baren for købe noget at drikke igen, jeg møder en tysker som taler godt engelsk, heldigt og godt jeg møder ham for vi bruger meget af aftenen sammen, han har været på stedet et par gange før. Lidt senere kommer en anden over i baren, det viser sig at det er en dansker. Han synes også det er noget underligt, men hvis man skal have noget gå man direkte over til pigen og spørger hende direkte. Det er hårdt og råt fortæller han.

Jaja jeg forlader baren og lister over til et bord hvor der sidder nogle piger, jeg står lidt forvirret og ikke rigtig ved hvad jeg skal, så vinker en af pigerne mig hen til bordet hehe så blev det ikke helt så akavet. Vi snakker lidt sammen men der svært for vi forstå ikke så meget af hinanden, men det bliver alligevel sjovt. Efter ca15 min spørger hun om ikke jeg har lyst. Det har jeg helt sikket, hun er sød og smuk, ikke særlig høj hun hedder Simone og vi gå op til baren, jeg siger mit navn, bliver noteret i protokollen, Simone får en nøgle og et kondom, vi gå sammen bag døren. Der er ca 5 rum, men de heldigvis rene og pæne. Vi ligger i en stor seng og snakker og pjatter lidt. Tager tøjet af og hun starter md et blow job, som så bliver til at jeg knipper hende, og hun rider oven på mig. Simone er rigtig sød, og er meget indlevende. –og for mig en af de bedste oplevelser på dette sted. Fik tilbud til at gå i bad, det er meget lille og heller ikke her noget luksus.

Senere fik jeg fat i en anden pige med ind bag døren, hun gad simpel hen ikke, det respekteret jeg og det var hurtigt overstået. Fik et lille blow, og tog hende på hendes store bryster. Men fandt hurtigt ud af hun ikke ville, så vi stoppede, de ville alligevel ikke komme noget godt ud af det, der er jo også 8 ture tænker jeg. –Lidt åndsvagt for min tyske ven havde opsnappet at hun ikke gad, jeg misforstod det og troede det var en anden, så han griner lidt ad mig.

Sådan forgår det her. Ca. halvdelen af pigerne gjorde rigtig meget for at gøre det godt, og den anden halvdel gad det ikke. Pigerne kunne være svære at komme i kontakt med, som om konceptet var de skulle samles i midten, og snakke med hinanden, og gæsterne valgte dem ud som på en tilbuds reol i supermarked. Men pigerne smed noget af deres barriere (eller instruktioner fra ”barfatter”) efterhånden jeg lærte dem at kende. Piger som jeg var sammen med der er vær at nævne: Simone, Rebecca 19 og Raisa. – De var rigtig søde og nogle lækker piger, forsøgte at gøre det godt for mig –og det gjorde de også, alle fra Rumænien eller Ungarn, men pga. deres nationalitet måske har svært ved at komme ind på FKK sauna club, for mon ikke de havde standarden. 2 af pigerne som jeg var sammen med er ikke vær at skive om eller nævne navnene.

Jeg kommer nok ikke tilbage til det her sted. Jeg spurgte en af pigerne da jeg lå og lige skulle komme til kræfter, om de andre piger var søde mod hende, det sagde hun ja til. Jeg spurgte om hun blev behandlet ordentligt på det her sted stedet, det sagde hun (selvfølgeligt) også ja til her i Tyskland, men ikke i Rumænien. Så fortalte hun om sig selv, viste billeder af sine familie, og sig selv på sin mobil, som hun savnede og en meget syg far der lå på hospitalet, et billede af sig selv hvor hun ikke så godt ud, fortalte det var x’en som havde slået hende. Om det var ham ved jeg ikke, men på billede lignede hun en der have fået et glat lag tæsk - sagt ligeud. Da vi var færdig gav jeg hende 30 EURO, for den ekstra tid som hun brugte på mig, på trods af mine små penge, men hendes baske historie havde virkelig rørt mig. Da vi kom ud af døren holdt jeg øje med hende, sikket fordi jeg er lidt nærig og for at se Rebecca reaktion, hun gik over til de andre piger, og ca 30 sek efter hørte jeg Simone sige ””so viel geld”” og kiggede over på mig. Jeg fik dårlig samvittighed, for Simone var den første jeg var sammen med, og gjorde det rigtig godt for mig hun burde også få nogle drikkepenge. Jeg gik fra stedet lidt efter, men altså klokken var også blevet mange.
Min noget negative holdning til stedet, kan godt skyldes jeg var på Harmony dagen i forvejen, som slog benene fuldstændigt væk under mig.

Jeg ved ikke hvor meget pigerne tjener, på mig virker det som om det de tjener på er ”ekstra”, det blev jeg spurgt om hver gang. De dyre priser i baren og hele sæt oppet, virker for mig til at det er ”Barfatter” der styre det hele, og løber med langt den største fortjeneste, og pigerne der bare må gøre det hårde arbejde. Stedet virker også nedslidt, dog synes jeg bollerummene er fine. En anden god ting er at man starter med at gå ind i et af rummene smider tøjet, pigen hentede et håndglæde og kommer tilbage. På vej ud til badet låser pigen døren til rummet, jeg få nøglen og pigen venter mens jeg bader, eller går selv i bad. Faktisk er pigerne søde og retfærdige, men bliver hevet ned af stedet. ”Barfatter” bestemmer også at man ikke må være sammen med den samme pige 2 gange på en aften.

Torsdag (sidstedag)

Jeg havde planlagt at tage på Flattrate igen.

Valgt blev på det positive omtalte Fantasy Lounge her på siden, igen stor tak til de aktive skribenter.

Var der næsten ved åbningstiden, og det var nemt at finde. Det her sted er meget større en Flatt99, og slet ikke så mørkt, pigerne er imødekommende, og virker til at være glade. Det virker bare til at være et meget lyser og bedre sted der slet ikke mindre om Flat99.  

Jeg fik udleveret et håndklæde og skabsnøgle nummer09 har betaler 50 EURO, og får at vide der er 10piger tilstede idag. Skabet er lille men plads nok til tøj og mine ting. Badet og bruserne er gode, og der er en sauna men langt fra standarden som på Harmony men luksus i forhold til Flat99.
 Efter badet står jeg nu og ikke ved hvad jeg skal. Jeg går tilbage og finder mit barbergrej, haha for jeg har lært ad mine fejl, og føler mig erfaring i gamet
J. Også her er der gel til håret en hårtørre, mundskyld og duftevand.  Men står nu og ikke ved hvad jeg skal gøre. Skal jeg tage mit tøj på som Flat99 eller er det meningen at gå rundt uden tøj??. Jeg har ikke lyst til at gøre det forkerte, og går rundt med bar røv ha!. Hvad vil pigerne ikke tænke hvis det er forkertJ . Jeg står faktisk ved skabene og ikke ved hvad jeg skal gøre, lidt senere kommer en gut ind, og fortæller at jeg skal bruge håndklæde som lændeklæde. –Nu er den i vinkel jeg er klar til at komme vider og hilse på pigerne.

Går ind i rummet ved siden af bruserummet, der er musik, og pludrer, Receptionistens står bag bardisken nu som er lige der hvor jeg kommer ind genkender mig og spørger ”alle ist good” Jeg får noget at drikke som er med i entréprisen, og kigger lidt rund.  Der sider en mørkhåret pige med langt mørkt hår i bare, som straks tager kontakt til mig. Spørg om det er første gang jeg er her, og giver mig en rundvisning. Vi går tilbage til baren, jeg bestiller lidt at drikke igen. Jeg kan selvfølgelig ikke lade være med at kigge på hendes store bryster, ingen af pigerne går topløs rundt, alle har sexet tøj/undertøj på.. hehe hun smiler flere gange overbærende til mig og til sidst spørger at mon det ikke er tid til at jeg og hende kommer op på første sal hvor bolle rummene er. Gosh, jeg har ikke de 50Euro som det koster, og må hele vejen tilbage til mit skab, hehe hun lover mig at passe på sine Bobbis så der ikke andre der render med dem. Får endelig betalt pengene til hende, hun giver mig et grønt papir amrbånd på, skriver et T på det og får at vide jeg kan få hende 2 gange, men kan også få 2 piger på engang. Jeg vil regne med der er 6-7 andre gæster på det her tidspunkt.

Hun giver mig god sex og blow uden jeg må røre hende overalt, men jeg kan ikke få orgasme, jeg siger det er ok, og ikke hendes skyld. Jeg er også forsigtigt, for jeg er bange for at hvis jeg kun kan komme én gang, og måske kun kan få den op at stå den ene gang, så vil det være lidt af en katastrofe med alle de dejlige piger. Hun føler at jeg trækker mig, og til sidst bliver sur på mig. Råber næsten til mig ”YOU NEED TO LET ME FINISH YOU, ELSE I DON’T HAVE ANY CHANGE” hehe sød pige ikke måske blev hun ramt lidt på stoltheden. Desværre kan jeg ikke huske hvad hun hedder på trods af jeg snakkede med hende mange gange. Hun har silikone bryster lidt tatoveret langs ryggraden og nogle ord/citater tattooet rundt omkring på kroppen.

Jeg blander faktisk piger og navne og tags på armbåndet sammen nu, efter alle de piger, så jeg har ikke lyst til at skrive så meget om enkelte piger hvis jeg kommer til at bytte rundt.

Men Vanessa var hvis nok min pige nummer 2. Hun kom hen til mig da jeg sad i en enkeltmands sofa, og satte sig på armlænet. Senere lægger hun sin arm omkring mine skuldre, og lægger sine ben hen over mine. Sød pige hun griner af mine jokes, og putter sig mod mig, spurgte til sidst om vi skulle gå på zimmer. Mit første indtryk da jeg så hende første gang var nu ikke imponerende, pga. sit meget korte hår, men da hun kom hen til mig fadt jeg ud af hvor sød og smuk hun er. Vanessa fortalte mig hun har været blond, men blev træt ad at blege det hele tiden, og har klippede det mest af sit lange hår af. Hun har nu sådan mørke brunt kort hård. Fantastisk pige, lækkert sex, og hun gave mig orgasme.

Var sammen med Monika og Pamala, som også gjorde det godt, Jeg tænder jo på bryster, og dem er der ikke meget af på Pamala, men gjorde det som sagt godt.

Var til sidst sammen med Louise en blond lidt chubby pige sammenlignet med de andre, men stadig ikke tyk. Hun gjorde det også godt for mig, og vi lå og snakkede lidt efter akten.

Det var blevet sent til sidst, jeg sidder sammen med en anden dansker, og ved siden af mig sidder hende med tagget T, hende der viste mig rundt. Jeg spurgte hende på et tidspunk om jeg kunne få hende med op igen. Det ville hun ikke, og sagde hun havde fornemmelse at jeg havde fået rigeligt, og tog min arm, for at se mit armbånd, det gav jeg hende også ret i, at jeg var completely done. Men at hun havde været sød mod mig, så jeg tænkte vi kunne gå op på første sal og slappe af, og hvis jeg var heldig kunne jeg får lov til at se hendes flotte Bobbies igen. Så kunne hun få sit navn på mit armbånd igen. Hun svarret mig at det var ikke nødvendig, og at hun ikke fik noget ud af at hendes tags stod 2 gange på mit armbånd. Så lage hun sine ben hen over mine ben, altså i mit skød og sagde vi kunne relaxe sammen her. Det var så også godt nok… Meeeen jeg kunne da rigtig nok godt tænke mig lige at kysse de der Bobbies farvel som hun bære rundt på.
Omkring kl19 -24 synes jeg der var mange andre gæster, og dem som havde været der hele dagen synes jeg blev sat lidt til siden, så det var svært at få kontakt til en pige, men det er måske også fair nok. Pigerne synes jeg havde travlt på det tidspunkt, men jeg hørte ikke noget om nogle var utilfredse. Jeg spurgte nogle af pigerne om det havde været en travl dag, men det syntes de ikke. Hmm så ved jeg ikke hvad en travl dag er.

Det mest negative, var en lyshåret pige med lidt krøl og langt håret, som så rigtig godt ud, jeg sagde hej til hende, men hun gad ikke engang se på mig. Engang imellem kom hun ind hvor brusebadet og saunaen står, i forbindelse med afslapnings rummet, for at ordne og gøre rent (en tjans der går på skift mellem pigerne tror jeg). Fordi hun ser så godt ud, faldt der tit ord af ”at hende kunne jeg godt tænke mig, men hun virker sur og arrogant” så der var flere som har bemærket det.. Tja, hun kunne da godt have sagt Hallo til mig, og at jeg ikke er interesseret med dig. – Men det var vel også alt at brokke sig over på det her sted.

Afslutning.

FKK Harmoni er helt sikket det sted som blæste benene væk under mig, stedet er nemt at finde og er meget diskret, jeg mener mutter sagde der var 18piger den tirsdag, så mange af bilerne der holdt på parkeringspladsen må tilhøre pigerne, der var rigeligt med piger i forhold til gæster. Stedet er lækkert, pigerne er søde og smukke, og det var en stor oplevelse at være der. Fantasy Lounge er nogle klasse unde, men det er bestem også et behageligt sted at være, pigerne er også søde og smukke men alligevel er der forskel. Hvis jeg kan få muligheden kunne jeg godt tænke mig at komme tilbage til begge steder.
For begge steder vil jeg sige, hvis man ikke behersker Tysk på et niveau hvor man kan holde en samtale i gang, så vil det være en fordel at være nogen stykker sammen, for mig kunne det til tider blive ensomt.

Turen kostede ca.4000kr fra Mandag Til Fredag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tango

Det var da et dejligt skriv at starte dagen med at læse :-) 

Glæder mig nu endnu mere til min tur til Harmony næste onsdag 27. sammen med en bror herfra :-)

Jeg synes, at du har fået fantastisk meget ud af dine fire dage på knaldeferie. Du fik prøvet forskellige koncepter, og endda til billige penge.

Jeg elsker din måde at skrive på, hvor du har detaljer med om fx det skabsnummer du får og at sofaerne er hvide hos FKK Harmony. Det oser af, at du har fået en på opleveren, og bare suget alt dig - som også mærkes, når du beskriver pigerne :-) 

Din beretning minder mig lidt om de populære rejseguides der hedder 'Lonely planet' med tilnavnet 'The World on a shoestring'

Din hedder bare 'Lonely man. Sexworldcon a shoestring' - og det er en ros :-) 

Du har prøvet lidt af hvert, og du ved nu meget bedre, hvad du skal næste gang der er 3000 til 4000 kr til rådighed.

Jeg er jo selv tilhænger af Harmony, og har været der pænt mange gange. Min erfaring med deres sprogkundskaber - ud over at de alle kan fransk, og nogle endda dejligt dybt - er, at rigtig mange af dem kan engelsk, og jeg har altid kun snakket engelsk på Harmony.

God fornøjelse med dine fremtidige ferier - kan i øvrigt anbefale en dagstur til Harmony med ankomst kl 11 (nogle dage åbner de dog først kl 13) og starte med frokost og kaffe, og se hvad der så ellers byder sig :-), og så køre hjem igen ved 22-23 tiden. 

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tango skrev, for 7 timer siden:

Det mest negative, var en lyshåret pige med lidt krøl og langt håret, som så rigtig godt ud, jeg sagde hej til hende, men hun gad ikke engang se på mig. Engang imellem kom hun ind hvor brusebadet og saunaen står, i forbindelse med afslapnings rummet, for at ordne og gøre rent (en tjans der går på skift mellem pigerne tror jeg). Fordi hun ser så godt ud, faldt der tit ord af ”at hende kunne jeg godt tænke mig, men hun virker sur og arrogant” så der var flere som har bemærket det.. Tja, hun kunne da godt have sagt Hallo til mig, og at jeg ikke er interesseret med dig. – Men det var vel også alt at brokke sig over på det her sted.

Ja, hende kender jeg også, hun havde i starten rødligt hår, men har nu fået det lysnet. Flot krop, flot figur og pænt ansigt, men noget fraværrende og med ligegyldig arrogant attitude - og man føler sig rigtig dårlig tilpas ved at kurtisere hende, da man ikke engang får et lille smil og hun derimod får en til at føle sig uvelkommen. Heldigvis er de andre piger rimelig søde ;-)

Men mange tak for en rigtig god beskrivelse - jeg skal selv afsted på en lignende tur  på onsdag

Kan godt forstå du ikke fandt Herbertstrasse, da gadepigerne er gode til at spærre vejen, da de ikke må gå derind og er henvist til at score kunder udenfor og du er tabt land for dem, såsnart du har kæmpet dig indenfor den mørkerøde afskærmning - lige indtil du kommer ud i den anden ende - så står der nye piger parate til at slå en klo i dig og snakke ørerne og pengene fra dig.

Du var ikke rundt i div. Laufhaüsern på Reeperbahn? Ellers også en oplevelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super fed beretning;-)

Overnatning i Hamborg tror jeg kan findes til 40 - 50 Euro.http://www.booking.com/hotel/de/frank-s-hus-hamburg.da.html?aid=344376;label=metatrivago-hotel-710243_xqdz-92dd3a9cb055f0ce847d74298e6325e9_los-1_nrm-1_gstadt-2_gstkid-0_curr-dkk_lang-da;sid=35c44168a3e3ee860b92df340cf2bb8b;dcid=1;checkin=2016-05-01&checkout=2016-05-02&dist=0&group_adults=2&group_children=0&no_rooms=1&req_adults=2&req_children=0&sb_price_type=total&show_room=71024304_87968925_0_0&type=total&utm_campaign=dk&utm_content=los-1_nrm-1_gstadt-2_gstkid-0_curr-dkk_lang-da&utm_medium=meta&utm_source=metatrivago&utm_term=hotel-710243&

Giv dig selv den oplevelse også at prøve andre flat-rate klubber f.eks. La Vita, Wallenhorst.

Med hensyn til budget tur, jeg finder at det ofte er måltider undervejs der render op, men her skal man huske at der jo ofte er mad i klubben og så er det jo tilladt at tage en køle taske med i bilen og fylde den op hjemmefra. 

God dag til alle.

PS skal jeg læse det således at pigerne på  Fantasy Lounge bliver sure hvis man ikke kommer:-D, har aldrig været på denne klub. Jeg kommer absolut heller ikke hver gang!!!! jeg er på zimmer, nogle gange oplever jeg at pigerne bliver lidt stødt på deres professionalisme, så jeg roser altid pigens indsats i høje toner, så plejer det at være ok. Andre må meget gerne byde ind med kommentar til denne problematik, hvem fanden kan komme 7 gange på en dag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Fed beretning man får sgu lyst til en tur til Hamborg, havde ellers planlagt P klubben her i weekenden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen til Tyskland Tango. Velkommen til FKK verden :D nu ved du hvorfor nogle af os er FKK fans :D

Lige et par råd fra herfra:

Du laver nogle grundlæggerne fejl på din tur.

Jeg besøger aldrig flatrates klubber efter at besøge FKK paradiset. Det er omvendt rækkefølge. FKK pigerne er toppen, flatrates er klasser under.

Du nedgraderer sine opleveleser ved at tage FKK først og derefter flatrates.

Piger som er påtrængende er generelt "sharks", siden det er din første FKK tur, har du ikke noget sammenlignings-grundlag. Men prøv at sig fra hvis hun ikke er din type, Du spilder også hendes tid hvis du ikke er interesseret i at gå i rum med hende, bruger du meget af hendes til bliver du næsten "forpligtet" til at tage hende, selv om du hellere vil gå med en anden pige. Pigerne snakker sammen og opfører man som en klovn, pikspiller, rygtes det hurtig. Det er anbefalesværdig at opbygge et godt ry, hvis man har tænkt sig at komme igen, pigerne har gode hukommelse.

Hvis du er bidt af FKK, kan jeg introducere dig til større klubber med 100+ smukke piger som er meget lidt påklædt,  du kan godt begynde at spare op :D

Harmony er 2.-3. divisionsklub ifh. til storklubberne :D 

Herbertstrasse kan du ikke finde det på Gmaps, det er en side parallel gade til Reeperbahn.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille, hvordan man vurderer en klub, er meget individuelt.

Stor klub, prægtige inden- og udenomsrealer og 50-100 piger er ikke altid lykken for alle.

Jeg kan fx langt bedre lide Harmony end Artemis.

Men enig i at Harmony er 2.-3. division, hvis man dømmer ud fra antal toppiger, totalt antal piger og de fysiske forhold.

Men Harmonys nærhed til Danmark, gør den i mine øjne til en meget oplagt mulighed, hvis man er i det sydjyske, mens stort set alle andre FKKer kræver nøjere planlægning og flybillet.

Ellers helt enig i dit skriv :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 13 timer siden:

så er det jo tilladt at tage en køle taske med i bilen og fylde den op hjemmefra. 

Det er det altså kke, når man tager på ferie et sted, hvor maden er både billigere og bedre end derhjemme. I Tyskland kan man f.eks gå ud og spise sig rigeligt mæt i en  1 - 2 store Zigeunerschnitzeler, der sammenlagt fylder hele tallerkenen incl. en rigtig langsom og velskænket fadøl for under kr. 100,-. Fyld derimod hellere køletasken op på vej hjemad med div. tyske specialiteter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 2 timer siden:

Nille, hvordan man vurderer en klub, er meget individuelt.

Stor klub, prægtige inden- og udenomsrealer og 50-100 piger er ikke altid lykken for alle.

Jeg kan fx langt bedre lide Harmony end Artemis.

Men enig i at Harmony er 2.-3. division, hvis man dømmer ud fra antal toppiger, totalt antal piger og de fysiske forhold.

Men Harmonys nærhed til Danmark, gør den i mine øjne til en meget oplagt mulighed, hvis man er i det sydjyske, mens stort set alle andre FKKer kræver nøjere planlægning og flybillet.

Ellers helt enig i dit skriv :-) 

Venligst

French

Jeg foretrækker de bedste klubber og giver den hele armen, rejser/rejsning er ikke det store problem her. Jeg foretrækker at flyve frem for at køre. Jeg kan være i Frankfurt, Dus, Køln, Berlin inden for 2-3 timer.  Men jeg ved godt at folk fra det syd-jyske elsker nordtyske klubber, da det er nemt for dem.

Jeg ville ønske alle havde muligheden for at opleve de bedste klubber som jeg, derfor introducerer jeg gerne nye FKK fans for de bedste klubber. Man skal udvide sin horisont :D 

PT min favorit klub er: http://www.fkk-sharks.de/

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Det er det altså kke, når man tager på ferie et sted, hvor maden er både billigere og bedre end derhjemme. I Tyskland kan man f.eks gå ud og spise sig rigeligt mæt i en  1 - 2 store Zigeunerschnitzeler, der sammenlagt fylder hele tallerkenen incl. en rigtig langsom og velskænket fadøl for under kr. 100,-. Fyld derimod hellere køletasken op på vej hjemad med div. tyske specialiteter :)

http://www.waldgeist-xxl.de/de/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

I klubberne er maden "gratis" du betaler for desserten :P NRW klubberne og World har fri øl. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 19 timer siden:

PS skal jeg læse det således at pigerne på  Fantasy Lounge bliver sure hvis man ikke kommer:-D,

Ja, nogen af dem kan desværre godt være ret resultatorienterede - og det kan godt være lidt af et turn-off, når de straks kommanderer en til at ligge sig ned som en søstjerne og straks går igang med et alt for heftigt blow - og det kan være svært at få dem med på at lege lidt først - og så tager det jo længere tid i den sidste ende :-( - og man må så hellere - så snart man mærker potensen falde, melde ud at det ikke fungerer, give signal til at stoppe og sige tak for turen, vente en ½ - 1 time - og så forsøge sig med en ny pige, der forhåbentlig er mere med på at give en interessant oplevelse ;-)

Det kan være hårdt arbejde at få pigerne til at fravige deres rutiner, ja bare det at få dem til at være med på, at lyset godt må være tændt, kan de være ret negative over for :-(

Jeg har dog fundet ud af at de også har et spanking-rum med et opbindingskors, hvorpå jeg sidst fik en tur af Jessie - hun er ellers heldigvis ikke en af de kommanderende - men var lydhør for nye input og pakkede sine store dejlig bløde ægte bryster ud og pirrede mig med dem + gav den godt med spyt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ret typisk på flatrates at pigerne aftaler indbyrdes at de skal få mændene til at komme hurtigst muligt, det betyder nedetid bagefter for mændene og pigerne kan slappe af og få fred. Mange mænd holder igen med at komme for at knalde så meget som muligt, det belaster selvfølgelig pigerne. Pigerne har ingen incitament for at lave forspil når en session typisk er 20 min, modsat Fkk pigerne som er motiveret til at holde på mændene så længe som muligt taxameteret kører jo lystig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med at tage et par sandwich med hjemme fra til turen, var et forslag til at spare så meget som muligt, men hver man sin lyst. Måske har jeg bare været heldig, men jeg har aldrig oplevet tidspres eller man bare skal gøres færdig på flatrate, man skal selvfølgelig acceptere tids grænsen, jeg oplever dog tidsgrænsen som meget individuel som regl til plus side. Vel har jeg da oplevet at det ikke "dur" med forskellige piger, så er jeg så ærlig at jeg siger, vi to passer vist ikke sammen, så har den såmænd ikke været længere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 time siden:

Det med at tage et par sandwich med hjemme fra til turen, var et forslag til at spare så meget som muligt,

Ja, så skal man da netop ikke tage mad med hjemmefra ;-)

- OK, man kan selvfølgelig godt selv lave nogle sandwiches, rugbrød m. pålæg mm. men skal man ud af købe det færdiglavet - kan det absolut ikke svare sig - og hernede har de et noget større udvalg - prøv bare at gå ind i en bagerbutik, som ofte ligger i tilknytning til fødevarebutikker eller byggemarkeder - er man ikke sulten når man går ind - så bliver man når man ser udvalget :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 minutter siden:

- OK, man kan selvfølgelig godt selv lave nogle sandwiches, rugbrød m. pålæg mm. men skal man ud af købe det færdiglavet - kan det absolut ikke svare sig - og hernede har de et noget større udvalg - prøv bare at gå ind i en bagerbutik, som ofte ligger i tilknytning til fødevarebutikker eller byggemarkeder - er man ikke sulten når man går ind - så bliver man når man ser udvalget :)

Lige præcis, og nu har tyskerne den uforskammethed uden lige, :) at producere kvalitets produkter, bla. så er der meget kød i bla. pølser og andre kødprodukter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Hvis det drejer sig om at spise undervejs på køreturen, har jeg de bedste erfaringer med at køre ind til en autohof. Maden er for det meste langt bedre og lidt billigere end på motorvejs-rastepladserne. Autohofs er altid skiltet fra motorvejen, og det er et krav for dette at de ligger tæt på motorvejen. De er selvfølgelig meget målrettet truckere, men der er intet i vejen for at vi andre bruger dem, og det er en hvis garanti for kvaliteten.

I nyere tid er der dog dukket nogle nye autohofs op, som stort set bare består af en tankstation og en McDonalds. Får man forvildet sig ind på sådan en, kører man bare igen og tager den næste. Det er dog lidt forskelligt efter hvilken rute man kører på, hvor tæt de ligger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tango, det lyder som om du trods alt har fået noget for pengene. Nu ved du jo hvad Hamburg har at byde på. Et alternativ til næste tur kunne være at køre lidt længere væk, nemlig ned til området omkring Dortmund, og besøge en af Pauschalclub'erne (http://www.pauschalclub.de/). Der er ca. 500km fra grænsen, lidt kortere hvis man vælger Münster. Det er stadig flatrate, men i den dyre ende med 150 EUR for en dag. Til gengæld er faciliteterne langt bedre. Der er moderne indretning, rimelig buffet og absolut rent og pænt. Pigerne er generelt rigtig søde og pæne, taget i betragtning at det er flatrate (prøv selv at kigge på hjemmesiden, billederne lyver ikke).

Fordelen er, at den totale udgift kan bestemmes nogenlunde præcist på forhånd, til forskel fra FKK, hvor det bliver dyrere hver gang du tager en pige med på rum. Selv om oplevelsen her måske ikke vil være helt på højde med FKK, vil du få noget, der ligger et sted ind imellem de billigere flatrates og FKK. Selv Nille er ikke totalt negativ over for disse klubber ;)

Jeg har tidligere regnet på, hvad det vil koste mig at tage en tur til Pauschalclub Dortmund. Jeg er kommet frem til, at det vil koste godt 2200,- kr i brændstof, entre og en overnatning på hotel. Forudsætningen for det er, at det vil være muligt at finde et rimeligt sted med morgenmad til 60 EUR. Min erfaring siger mig, at det burde være muligt. Planen skulle så være at køre hjemmefra om morgenen, sådan at jeg kan være der, når de åbner klokken 13 eller kort efter. Det er muligt, hvis der ikke er for store trafikale problemer undervejs. Så vil jeg tilbringe eftermiddag/aften i klubben så længe jeg gider, overnatte på hotel og køre hjem dagen efter. Det skal lige med, at jeg bor tæt på den dansk-tyske grænse. Jeg har godt nok ikke haft muligheden for rent faktisk at gøre det. De gange jeg har været der, har været fordi mit arbejde har bragt mig ned i den ende af Tyskland alligevel.

Alternativt vil det koste mig omkring 1000 kr at tage til Fantasy Lounge i Hamburg. Ud over afstanden er den store forskel, at her kan jeg spare overnatningen og køre hjem igen om aftenen. Det vil jeg ikke satse på fra Dortmund, da jeg erfaringsmæssigt er ret træt efter at være blevet misbrugt af pigerne ;). Men selv om FL kan være udemærket, er PC bare en klasse over på alle punkter.

Jeg har heller ikke selv råd til at kaste mange tusind kroner efter et FKK-besøg, som nogle gør. Men der udover har jeg det personligt også sådan, at jeg godt kan lide, at man ikke skal snakke penge hver gang man skal på rum med pigerne. Jeg synes det er lidt ødelæggende for stemningen at skulle aftale økonomien. Det er for mig den helt store fordel ved flatrate: Man betaler, når man kommer, og så snakker man ikke penge igen så længe man er der.

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenRødeBaron skrev, for 3 timer siden:

Fordelen er, at den totale udgift kan bestemmes nogenlunde præcist på forhånd, til forskel fra FKK, hvor det bliver dyrere hver gang du tager en pige med på rum. Selv om oplevelsen her måske ikke vil være helt på højde med FKK, vil du få noget, der ligger et sted ind imellem de billigere flatrates og FKK. Selv Nille er ikke totalt negativ over for disse klubber ;)

Jeg har heller ikke selv råd til at kaste mange tusind kroner efter et FKK-besøg, som nogle gør. Men der udover har jeg det personligt også sådan, at jeg godt kan lide, at man ikke skal snakke penge hver gang man skal på rum med pigerne. Jeg synes det er lidt ødelæggende for stemningen at skulle aftale økonomien. Det er for mig den helt store fordel ved flatrate: Man betaler, når man kommer, og så snakker man ikke penge igen så længe man er der.

Hej Røde :)

Det er korrekt at Pauschalclub'berne er af højere stadard indenfor flatrate genre. Jeg har tidligere tage en Pauschalclub i starten af en FKK-tur over flere dage. Det lykkes at finde piger som er semi-GFE, hvis de kan lide en. Jeg brugte hele dagen til at "lære" pigerne at kende, dog har de nogle regler om hvornår man må tage den samme pige igen.

FKK er dyrt og det er selvfølgelig irriterende hvis man har et stramt budget. Jeg aftaler sjældent det økonomiske med pigerne, jeg lader taxametret kører der ud af så længe det er godt for begge partner, det kan løbe op til flere timer, men det er altså også godt fordi der ikke er stress på og pigerne er topmotiveret for holde mig i rummene længe :) (pigerne er motiveret til at give en god oplevelse). På den anden side, hvis kemien ikke er der, så stopper vi ved 30 min eller 1 time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nille skrev, den 21/4/2016 at 19:38:

jeg lader taxametret kører der ud af så længe det er godt for begge partner, det kan løbe op til flere timer, men det er altså også godt fordi der ikke er stress på og pigerne er topmotiveret for holde mig i rummene længe :) (pigerne er motiveret til at give en god oplevelse). På den anden side, hvis kemien ikke er der, så stopper vi ved 30 min eller 1 time.

Ja, det lyder også som en fin måde at gøre det på. Det forudsætter bare, at man kan og vil betale de beløb, det kan løbe op i. Du har jo ved tidligere lejligheder afsløret, at de godt kan være betragtelige. Man kan jo også bare selv begynde at regne. Hvor ligger timeprisen typisk, omkring de 100 EUR?

Nu skulle mit indlæg nu heller ikke tages som oplæg til (endnu) en flatrate vs. FKK diskussion. Bare et forslag til, hvad man kunne gøre, hvis budgettet ikke er til ovenstående model ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er man flere der slår sig sammen og skiftes til at køre til Fantasy Lounge i Hamburg med ankomst kl. 1400, hvor de åbner, kan man principielt forlyste sig en hel eftermiddag + aften med flere piger for under kr. 1000,- incl. transport.

Fredag - lørdag, er entreen lidt dyrere (€ 120,-) fordi der er flere piger og fordi de har længere åbent. Jeg har netop været der de 2 dage. Fredag havde de hele dagen sådan set ikke noget at lave og jeg opnåede eller blev lokket til 9 ture på rum med ialt 10 piger - først ved 23 tiden kom der lidt mere gang i butikken.

Lørdag ca. samme historie, dog med lidt flere mænd i løbet af dagen. Pigerne virkede dog lidt udkørte om eftermiddagen og havde f.eks ikke gjort så meget ud af sminken, men de havde til gengæld nogle flotte kjoler på :). Her væltede det dog nærmest ind med mænd allerede omkring kl. 22 og pigerne måtte lave GangBang kl. 23 for at tage trykket - mændene var dog lidt tilbageholdne og da pigerne efter kun 10 min. kraftigt opfordrede mig til at være med, fordi de manglede mænd, holdt jeg mig ikke tilbage og havde 2 piger på en gang.

Ellers var loungen fyldt med mænd og pigerne havde nok at gøre ovenpå, men det var mit indtryk at mange af mændene, nærmest bare kom for at tage en enkelt tur, hygge og snakke med andre mænd - især en flok russere var meget højrystede og da, de ikke engang var interesserede i Louisa, der havde sat sig over hos dem, for at aflede dem lidt, tog jeg chancen, befriede hende og vi var heldige at finde et ledigt rum ovenpå til en dejlig rolig og lang hyggestund - tror hun nød at komme lidt væk fra al hurlumhejet nedenunder.

Men kom tidligt og tag tidligt hjem, så kan man faktisk have en fornuftig aften til få penge i Hamburg med pæne, flotte og søde piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 19/4/2016 at 08:05:

Ja, hende kender jeg også, hun havde i starten rødligt hår, men har nu fået det lysnet. Flot krop, flot figur og pænt ansigt, men noget fraværrende og med ligegyldig arrogant attitude - og man føler sig rigtig dårlig tilpas ved at kurtisere hende, da man ikke engang får et lille smil og hun derimod får en til at føle sig uvelkommen. Heldigvis er de andre piger rimelig søde ;-)

Lige en up-date mht. Amira: hun er nu blevet mere tryg ved at være i klubben og jeg så hende flere gange være levende og rigtig hygge sig og lave sjov med mændene - og kom også selv hen og gjorde sig til overfor mig - og da jeg havde aftalt med Antonia at vi skulle på rum, hængte Amira sig på - og de 2 sammen var en helt fantastisk oplevelse, hvor hun virkede mere sikker og frigjort og helt med på at jeg tog dem begge på skift.

Lørdag kom hun endda selv og spurgte om vi ikke sammen skulle sætte os over i en sofa - her var hun dog pludselig noget kold og fjern og nærmest umulig at slå et ord af. Tog hende så alligevel med på rum, da jeg syntes hun skulle have en chance og det var også OK og en fin oplevelse - men ikke så meget kys og kram bagefter og hurtigt ned ad trappen - men sådan kan nogle af de andre piger også være.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...