Hop til indhold
Tango

Budget rejse til Hamborg i 4 dage

Recommended Posts

Tango skrev, den 4/18/2016 at 00:06:

Flat99: 2 af pigerne som jeg var sammen med er ikke vær at skive om eller nævne navnene.

Det vil være rart også at få navnene på dem du ikke havde gode oplevelser med, så man ved hvem man bør undgå? Kan du huske hvad de hedder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, den 19. april 2016 at 09:07:

Super fed beretning;-)

Overnatning i Hamborg tror jeg kan findes til 40 - 50 Euro.http://www.booking.com/hotel/de/frank-s-hus-hamburg.da.html?aid=344376;label=metatrivago-hotel-710243_xqdz-92dd3a9cb055f0ce847d74298e6325e9_los-1_nrm-1_gstadt-2_gstkid-0_curr-dkk_lang-da;sid=35c44168a3e3ee860b92df340cf2bb8b;dcid=1;checkin=2016-05-01&checkout=2016-05-02&dist=0&group_adults=2&group_children=0&no_rooms=1&req_adults=2&req_children=0&sb_price_type=total&show_room=71024304_87968925_0_0&type=total&utm_campaign=dk&utm_content=los-1_nrm-1_gstadt-2_gstkid-0_curr-dkk_lang-da&utm_medium=meta&utm_source=metatrivago&utm_term=hotel-710243&

Giv dig selv den oplevelse også at prøve andre flat-rate klubber f.eks. La Vita, Wallenhorst.

Med hensyn til budget tur, jeg finder at det ofte er måltider undervejs der render op, men her skal man huske at der jo ofte er mad i klubben og så er det jo tilladt at tage en køle taske med i bilen og fylde den op hjemmefra. 

God dag til alle.

PS skal jeg læse det således at pigerne på  Fantasy Lounge bliver sure hvis man ikke kommer:-D, har aldrig været på denne klub. Jeg kommer absolut heller ikke hver gang!!!! jeg er på zimmer, nogle gange oplever jeg at pigerne bliver lidt stødt på deres professionalisme, så jeg roser altid pigens indsats i høje toner, så plejer det at være ok. Andre må meget gerne byde ind med kommentar til denne problematik, hvem fanden kan komme 7 gange på en dag?

Jeg kan! ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nille skrev, den 21. april 2016 at 14:37:

Det er lidt skummel at tage sin egen rugbrødsmadder og spise i klubberne. 

Hahahaha!! Madpakker ftw :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nille skrev, den 21/4/2016 at 14:37:

Det er lidt skummel at tage sin egen rugbrødsmadder og spise i klubberne. 

Jeg havde dansk rugbrød med til pigerne og mig selv på Fantasy - men så viste det sig at de havde rugbrød allerede :P

Men så kunne jeg vise dem, hvordan man laver en A´mar mad ;)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...