Jackal 19 Skrevet 21. April, 2016 https://annoncelight.dk/showad/206131 Nogen der ved om denne annonce er rigtig? Tineye kunne ikke finde noget på billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Minlyst Skrevet 21. April, 2016 jeg lyttet lige med.' hun ser lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 21. April, 2016 Jeg snakkede med hende for kort tid siden.. Hun ville have alle pengene i forudbetaling.. Så jeg sprang fra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jackal 19 Skrevet 21. April, 2016 Hvis der er forudbetaling så hopper jeg skam også fra. Tak for tippet Hedensted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Minlyst Skrevet 21. April, 2016 hun får ikke mange kunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 21. April, 2016 Minlyst skrev, for 10 timer siden: hun får ikke mange kunder Men én "kunde" der er naiv nok til at falde i kan jo også varme lidt i lommen, hvis man ikke har så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg