Wranglerman 301 Skrevet 23. April, 2016 Hej alle jeg rejser ofte til Helsinki og Malmø med arbejde. Og taler flydende svensk. Så jeg vil høre om jeres erfaringer med SB fra de områder. Har en dialog kørende med et par. Men der er på igen måde lige så mange som i DK. Som om vi bare er det mere frigjorte hilsen Wrangler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbes 77 Skrevet 23. April, 2016 Se prostitution ikke ulovligt i Sverige?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. April, 2016 Hobbes skrev, for 33 minutter siden: Se prostitution ikke ulovligt i Sverige?? Jo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
koontz 72 Skrevet 23. April, 2016 Nej det er ikke ulovligt i sverige. Derimod er det ulovligt at köbe sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. April, 2016 koontz skrev, for 6 minutter siden: Nej det er ikke ulovligt i sverige. Derimod er det ulovligt at köbe sex. Og det giver samme resultat i denne situation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 24. April, 2016 Et råd i sverige er følgende 1) lad være 2) er det for svært - så gør meget ud af at du ikke på nogen måde vil betale for sex men bar invitere på en date og betale for tiden . så er der en chance for at det ikke kan give for store problemer 3) lad være 4) hvis du tager chancen så glæder jeg mig til at høre om det :-)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg