DCDO 375 Skrevet 23. April, 2016 Er der nogle der har kneppet Isabella fra Mon-Cherie? Og evt fortælle om hun er værd og tage forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pops Skrevet 24. April, 2016 Var forbi for en måneds tid siden og kunne glæde mig over, at Isabella var vendt tilbage med både humør og appetit på god sex i behold. Hun er er alle pengene værd - and then some Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 375 Skrevet 24. April, 2016 Mange tak for information Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest supertyr Skrevet 31. Juli, 2016 DCDO skrev, den 24/4/2016 at 00:09: Er der nogle der har kneppet Isabella fra Mon-Cherie? Og evt fortælle om hun er værd og tage forbi? Jeg har mange gange kneppet Isabella hun er min yndlings elskerinde. Hun kan lide sit job, og ved hvad mænd vil have, desuden tungekysser hun himmelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 375 Skrevet 31. Juli, 2016 Hejsa Jeg tog forbi hende for godt 2 mdr siden og ja. Hun er sq både lækker og fræk og dejlige patter og så snaver hun rigtig godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest supertyr Skrevet 10. September, 2016 DCDO skrev, den 1/8/2016 at 01:27: Hejsa Jeg tog forbi hende for godt 2 mdr siden og ja. Hun er sq både lækker og fræk og dejlige patter og så snaver hun rigtig godt Ja hun er rigtig lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg