Hop til indhold
Gabel

Asiat Løgstør

Recommended Posts

Jeg besøgte hende, da hun var i et sommerhus nær Bording (for 1½-2 måneder siden), og kan bekræfte billederne er ægte - det ER Sky på annoncebillederne og ikke hende, der er linked til herover.

Da billederne er ægte, kan i selv bedømme hendes krop.

Jeg havde bestilt en gang B2B, men det kunne hun ikke forstå, så fik en gang middelmådig og ikke særlig nærværende sex. Jeg mener det var 600,-

Ha' en dejlig dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er da helt sikker at det er hende der er linket til fra sexplorer. det er da meget tydeligt.

men tag af sted og lad os andre høre hvordan mødet var, men det er træls for at sige det rent ud, at de ikke toner rent flag med ægte fotos af sig selv, men bruger fotos de finder på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg pudset briller og kigget nærmere på billederne.

Sexplorer - du har ret - billede nummer to er kopieret ind fra dit link. Men de øvrige to er ikke - de er af Sky, som jeg oplevede hende. Ansigtsbillederne på dit link ligner bestemt heller ikke Sky.

Ha' en dejlig dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis det er hende på billedet, så er det i hvert i fald 20 År siden, de billeder er taget,blevet så skuffet at jeg kørte igen, forstår ikke at i skriver det er hinde på billeder, når det ikke passer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Kjeldsen

Jeg er meget ked af, at jeg evt har lokket dig på "afveje", - men 20 år ????? - jeg tror sgu' du har været udsat for en vikar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...