Mildur 153 Skrevet 27. April, 2016 Jeg har oplevet at det kan være svært at få uddybende oplysninger på fx. SMS fra GP´er. Det kan være spørgsmål til priser og hvad ydelserne præcist indeholder. "Kom og se menuen, og lad være med at spørge". Spørgsmål bliver tolket som om man er useriøs. Jeg har specielt haft spørgsmål til Golden Shower, da jeg tænker at pigen gerne vil vide det i god tid inden, så hun er lidt forberedt på at yde det aftalte. Jeg synes jo det er rimeligt at hvis jeg er parat til at betale fx.1000-1500 for 30 minutters ydelse, så skal jeg også vide på forhånd hvad ydelsen går ud på. Hvad siger I (også gerne hvis nogle piger vil byde ind med svar). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 27. April, 2016 (edited) Mildur skrev, for 6 minutter siden: Jeg har oplevet at det kan være svært at få uddybende oplysninger på fx. SMS fra GP´er. Det kan være spørgsmål til priser og hvad ydelserne præcist indeholder. "Kom og se menuen, og lad være med at spørge". Spørgsmål bliver tolket som om man er useriøs. Jeg har specielt haft spørgsmål til Golden Shower, da jeg tænker at pigen gerne vil vide det i god tid inden, så hun er lidt forberedt på at yde det aftalte. Jeg synes jo det er rimeligt at hvis jeg er parat til at betale fx.1000-1500 for 30 minutters ydelse, så skal jeg også vide på forhånd hvad ydelsen går ud på. Hvad siger I (også gerne hvis nogle piger vil byde ind med svar). Inden pigerne kommer med det samme svar, så får du hermed årsagen: De (pigerne) bruger vanvittigt meget tid på at besvare sms med spørgsmål om ydelser, størrelser, osv osv. Og mange af de henvendelser er fra tosser, som får stiv pik af at sende frække spørgsmål til en pige, men som aldrig booker en tid. Så det er mega meget spildtid for pigerne at bruge for meget tid på sms. Redigeret 27. April, 2016 af Tip toe 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 27. April, 2016 Mildur skrev, for 3 minutter siden: Jeg har specielt haft spørgsmål til Golden Shower, da jeg tænker at pigen gerne vil vide det i god tid inden, så hun er lidt forberedt på at yde det aftalte. Er det ikke ret nemt: hold dig til dem og bestil kun tid hos dem, som i forvejen skriver på deres hjemmeside, at de gerne vil have at man bestiller tid ved Golden Shower - de ved hvad det går ud på og hvad det kræver for at du får en tilfredsstillende oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 27. April, 2016 Eller ring for pokker...griner. Jeg bruger ikke krudt på sms'er da de ofter er dybt useriøse og til tider er ejet af et hemmeligt nr som jeg ikke besvare. Kan kun give ovenstående ret i alle punkter. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 27. April, 2016 Tip toe skrev, for 7 minutter siden: Inden pigerne kommer med det samme svar, så får du hermed årsagen: De (pigerne) bruger vanvittigt meget tid på at besvare sms med spørgsmål om ydelser, størrelser, osv osv. Og mange af de henvendelser er fra tosser, som får stiv pik af at sende frække spørgsmål til en pige, men som aldrig booker en tid. Så det er mega meget spildtid for pigerne at bruge for meget tid på sms. Jeg er helt klar på hvad årsagen er. Men omvendt, et reelt spørgsmål som "skal jeg bare komme, eller vil du gerne have besked 2 timer i forvejen er vel ok??" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 27. April, 2016 Tip toe skrev, for 8 minutter siden: Inden pigerne kommer med det samme svar, så får du hermed årsagen: De (pigerne) bruger vanvittigt meget tid på at besvare sms med spørgsmål om ydelser, størrelser, osv osv. Og mange af de henvendelser er fra tosser, som får stiv pik af at sende frække spørgsmål til en pige, men som aldrig booker en tid. Så det er mega meget spildtid for pigerne at bruge for meget tid på sms. Tjaa i min fhv.branche - Auto- fik vi også mange tidsrøveropkald, nok ikke fordi der blev hevet i banditten, men kunderne ville gerne vide hvad de fik for pengene, og til en timepris på 2000 - 3000 kroner, vil jeg fandme gerne oplyses, hvis jeg ikke kan finde oplysninger på hjemmesiden, i annoncen, o.s.v. Så jeg forstår fuldt ud Mildur... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 27. April, 2016 Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden: Eller ring for pokker...griner. Jeg bruger ikke krudt på sms'er da de ofter er dybt useriøse og til tider er ejet af et hemmeligt nr som jeg ikke besvare. Kan kun give ovenstående ret i alle punkter. Jeg har nok fokuseret for meget på mørke udenlandske piger som man ikke forstår et hak af i en telefonsamtale. Derfor SMS, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 27. April, 2016 (edited) . Redigeret 27. April, 2016 af Mildur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 27. April, 2016 Mildur skrev, Lige nu: Jernsvinet: Det er faktisk også det jeg selv er nået frem til, så må give dig ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 27. April, 2016 Mildur skrev, for 9 minutter siden: Jeg har nok fokuseret for meget på mørke udenlandske piger som man ikke forstår et hak af i en telefonsamtale. Derfor SMS, Tror ikke det er nemmer for dem at forstå en sms? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 27. April, 2016 (edited) Mildur skrev, for 22 minutter siden: Jeg har nok fokuseret for meget på mørke udenlandske piger som man ikke forstår et hak af i en telefonsamtale. Derfor SMS, Mht. mørke piger/udenlanske piger - så vil jeg nok anbefale dig først at aflægge et "kontrolbesøg" - dvs. møde op, bestille short time eller f.eks. kun blow og find ud af om det er en pige, du tænder på, kan kommunikere med, leverer en gedigen service og som ikke mindst, ikke forsøger up-salg eller at snyde dig. Og face to face kan du også bedre efter seancen forklare og aflæse hvad hun siger til Golden Shower - således at hun ved næste besøg - helst indenfor få dage - er helt klar på hvad du ønsker og er parat til at levere når du ankommer. Redigeret 27. April, 2016 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 27. April, 2016 Jernsvinet skrev, for 42 minutter siden: Mht. mørke piger/udenlanske piger - så vil jeg nok anbefale dig først at aflægge et "kontrolbesøg" - dvs. møde op, bestille short time eller f.eks. kun blow og find ud af om det er en pige, du tænder på, kan kommunikere med, leverer en gedigen service og som ikke mindst, ikke forsøger up-salg eller at snyde dig. Og face to face kan du også bedre efter seancen forklare og aflæse hvad hun siger til Golden Shower - således at hun ved næste besøg - helst indenfor få dage - er helt klar på hvad du ønsker og er parat til at levere når du ankommer. Jeg hører. Og lærer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 27. April, 2016 Jeg har haft held med SMS/mail. Fx denne: For en ordens skyld, hun er ikke i branchen længere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. April, 2016 (edited) Mildur skrev, for 2 timer siden: Jeg har oplevet at det kan være svært at få uddybende oplysninger på fx. SMS fra GP´er. Det kan være spørgsmål til priser og hvad ydelserne præcist indeholder. "Kom og se menuen, og lad være med at spørge". Spørgsmål bliver tolket som om man er useriøs. Det kommer FULDKOMMEN an på om du i virkeligheden kan læse det i annoncen..... Personligt har jeg udviklet en 100% nul-tolerance overfor mænd der ikke gider læse det jeg skriver.... jeg kan slet ikke have det... På min side står der: Den fulde pakke indeholder ALLE stillinger, ubegrænset antal udløsninger i ALLE huller og litervis af sprøjteorgasmer. Mine store bryster er perfekte til spansk, fransk er selvfølgelig gensidigt hvis du vil og jeg ELSKER sorte kys til mig og mit motto er ”sex er godt – analsex er bare bedre” Kort sagt – du kan bruge hele min krop til alle former for sikker sex HVIS fyren så spørger "er fransk begge veje" eller... må jeg også godt tage dig i røven.... så må jeg konkludere at han enten er for useriøs eller for ubegavet til at læse hvad jeg skriver... Begge dele er for meget op af bakke til mig... så han kommer ikke igennem....de fleste blokeres hvis de skriver igen. Hvis han derimod spørger: "Betragter du det at komme mellem dine bryster som usikker sex" - så har vi en vinder.... for det er et skidegodt og seriøst spørgsmål som fortæller at han har LÆST hvad jeg skriver og ønsker at respektere mine grænser... Han bliver inviteret inden for lige med det samme... Citat Jeg har specielt haft spørgsmål til Golden Shower, da jeg tænker at pigen gerne vil vide det i god tid inden, så hun er lidt forberedt på at yde det aftalte. Jeg er lige holdt op med at tilbyde det da det er meget få der ønsker det.... men når man skriver specifikt at det er muligt OG at det skal bestilles mindst 2 timer før - så vil jeg mene at kunden er rimelig godt oplyst... Fair nok at spørge om faciliteter ect (der er grænser for hvad vi kan oplyse i annoncen trods alt) - det er seriøst og ærligt..... men man skal altså bruge hovedet når man spørger. Det er absolut ikke forbudt at tænke sig om og gå ud fra at pigen har styr på det mest basale i det hun tilbyder Citat Jeg synes jo det er rimeligt at hvis jeg er parat til at betale fx.1000-1500 for 30 minutters ydelse, så skal jeg også vide på forhånd hvad ydelsen går ud på. Det er det også - men omvendt... der er grænser for HVOR specifikt tingene skal gøres før al liderlighed er pillet ud af legen... Hvis man overhovedet ikke efterlader plads til at manøvrere fordi man vil vide ALT - så har man ødelagt det hele på forhånd hvis du spørger mig.... Citat Hvad siger I (også gerne hvis nogle piger vil byde ind med svar). Læs læs læs læs vores annoncer..... og vær HELT sikker på at det ikke står der... Og hvis du kan være i tvivl - så start din sms med "jeg kunne ikke helt tyde om xxx da jeg nærlæste din annonce.... er xxx med i xxx" eller whatever.... vis at du respekterer det arbejde der er lagt i at fortælle dig om alle de ting vi gerne vil tilbyde Redigeret 27. April, 2016 af Jasmin 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 27. April, 2016 Mildur skrev, for 2 timer siden: Jeg har nok fokuseret for meget på mørke udenlandske piger som man ikke forstår et hak af i en telefonsamtale. Derfor SMS, Det er fordelen med Danske piger de forstår hvad du siger 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 27. April, 2016 jonnyjazz skrev, 1 time siden: Det er fordelen med Danske piger, de forstår hvad du siger Det tror jeg er helt elementært - jo mere komplicerede ydelser, jo mere skal man holde sig til piger, der taler ens eget sprog. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 27. April, 2016 Jasmin skrev, for 4 timer siden: Det kommer FULDKOMMEN an på om du i virkeligheden kan læse det i annoncen..... Personligt har jeg udviklet en 100% nul-tolerance overfor mænd der ikke gider læse det jeg skriver.... jeg kan slet ikke have det... På min side står der: Den fulde pakke indeholder ALLE stillinger, ubegrænset antal udløsninger i ALLE huller og litervis af sprøjteorgasmer. Mine store bryster er perfekte til spansk, fransk er selvfølgelig gensidigt hvis du vil og jeg ELSKER sorte kys til mig og mit motto er ”sex er godt – analsex er bare bedre” Kort sagt – du kan bruge hele min krop til alle former for sikker sex HVIS fyren så spørger "er fransk begge veje" eller... må jeg også godt tage dig i røven.... så må jeg konkludere at han enten er for useriøs eller for ubegavet til at læse hvad jeg skriver... Begge dele er for meget op af bakke til mig... så han kommer ikke igennem....de fleste blokeres hvis de skriver igen. Hvis han derimod spørger: "Betragter du det at komme mellem dine bryster som usikker sex" - så har vi en vinder.... for det er et skidegodt og seriøst spørgsmål som fortæller at han har LÆST hvad jeg skriver og ønsker at respektere mine grænser... Han bliver inviteret inden for lige med det samme... Jeg er lige holdt op med at tilbyde det da det er meget få der ønsker det.... men når man skriver specifikt at det er muligt OG at det skal bestilles mindst 2 timer før - så vil jeg mene at kunden er rimelig godt oplyst... Fair nok at spørge om faciliteter ect (der er grænser for hvad vi kan oplyse i annoncen trods alt) - det er seriøst og ærligt..... men man skal altså bruge hovedet når man spørger. Det er absolut ikke forbudt at tænke sig om og gå ud fra at pigen har styr på det mest basale i det hun tilbyder Det er det også - men omvendt... der er grænser for HVOR specifikt tingene skal gøres før al liderlighed er pillet ud af legen... Hvis man overhovedet ikke efterlader plads til at manøvrere fordi man vil vide ALT - så har man ødelagt det hele på forhånd hvis du spørger mig.... Læs læs læs læs vores annoncer..... og vær HELT sikker på at det ikke står der... Og hvis du kan være i tvivl - så start din sms med "jeg kunne ikke helt tyde om xxx da jeg nærlæste din annonce.... er xxx med i xxx" eller whatever.... vis at du respekterer det arbejde der er lagt i at fortælle dig om alle de ting vi gerne vil tilbyde Tak for et rigtig fint svar, det kan jeg godt bruge til noget. Jeg tror det meste du skriver kan koges ned til; "respekt for hinanden". Respekt for hinandens tid, respekt for hinandens grænser. Og det synes jeg bestemt også at jeg har levet op til i mine henvendelser. Det der frustrerede mig i situationen var at jeg stillede noget som jeg syntes var helt rimelige spørgsmål. Og som ikke stod i annoncen. Helt konkret spurgte jeg til hvad prisen indeholdt tidsmæssigt. Der er jo forskel på om det er 15 minutter eller 30 minutter. Det stod ikke i annoncen. Og jeg spurgte til om hun ville have besked i forvejen, det stod heller ikke i annoncen- men det har jeg set flere annoncer der nævner. Der var ikke tale om alenlange sms´er, de var kortfattede og konkrete. Og jeg var bestemt ikke useriøs, havde et bundt 200kr-sedler klar i lommen. Der ligger de så stadig. Jeg dummede mig nok, jeg spurgte til prisen 2 gange... MEN det gjorde jeg fordi der på annoncen blev indsat nye billeder af en anden pige. Så jeg regnede faktisk lidt med at det var en ny pige jeg kommunikerede med. Det var det så ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Niki Geisha 327 Skrevet 27. April, 2016 Har faktisk ikke tal på, hvor mange gange jeg har drukket en masse vand, og derefter blevet brændt af gæsten. Det var især i starten af min karriere, at man var nem til at gøre til grin. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 28. April, 2016 Niki Geisha skrev, for 1 time siden: Har faktisk ikke tal på, hvor mange gange jeg har drukket en masse vand, og derefter blevet brændt af gæsten. Det var især i starten af min karriere, at man var nem til at gøre til grin. Det er en fordel at være tissetrængede når der er ild i en. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 30. April, 2016 Jernsvinet skrev, den 27. april 2016 at 16:11: Mht. mørke piger/udenlanske piger - så vil jeg nok anbefale dig først at aflægge et "kontrolbesøg" - dvs. møde op, bestille short time eller f.eks. kun blow og find ud af om det er en pige, du tænder på, kan kommunikere med, leverer en gedigen service og som ikke mindst, ikke forsøger up-salg eller at snyde dig. Og face to face kan du også bedre efter seancen forklare og aflæse hvad hun siger til Golden Shower - således at hun ved næste besøg - helst indenfor få dage - er helt klar på hvad du ønsker og er parat til at levere når du ankommer. Jeg prøvede modellen og besøgte hende. Foreløbigt bare til en hurtig omgang. Og hun var faktisk en rigtig sød pige, og helt reel fornemmede jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmas-fantasy Skrevet 30. April, 2016 Mildur skrev, den 27-04-2016 at 15:27: Jeg har oplevet at det kan være svært at få uddybende oplysninger på fx. SMS fra GP´er. Det kan være spørgsmål til priser og hvad ydelserne præcist indeholder. "Kom og se menuen, og lad være med at spørge". Spørgsmål bliver tolket som om man er useriøs. Jeg har specielt haft spørgsmål til Golden Shower, da jeg tænker at pigen gerne vil vide det i god tid inden, så hun er lidt forberedt på at yde det aftalte. Jeg synes jo det er rimeligt at hvis jeg er parat til at betale fx.1000-1500 for 30 minutters ydelse, så skal jeg også vide på forhånd hvad ydelsen går ud på. Hvad siger I (også gerne hvis nogle piger vil byde ind med svar). Mildur skrev, den 27-04-2016 at 15:27: Jeg har oplevet at det kan være svært at få uddybende oplysninger på fx. SMS fra GP´er. Det kan være spørgsmål til priser og hvad ydelserne præcist indeholder. "Kom og se menuen, og lad være med at spørge". Spørgsmål bliver tolket som om man er useriøs. Jeg har specielt haft spørgsmål til Golden Shower, da jeg tænker at pigen gerne vil vide det i god tid inden, så hun er lidt forberedt på at yde det aftalte. Jeg synes jo det er rimeligt at hvis jeg er parat til at betale fx.1000-1500 for 30 minutters ydelse, så skal jeg også vide på forhånd hvad ydelsen går ud på. Hvad siger I (også gerne hvis nogle piger vil byde ind med svar). Hej Muldyr (erfaret glædespige her) Som mange siger modtager vi utrolig mange beskeder, som ofte er useriøse. Nogle gange er det svært at skelne mellem hvilke der er seriøse og hvilke der er useriøse, men spørger de om noget information omkring priser/ydelser/tøj/udseende, så får de altid samme svar, at de skal ringe (de fleste piger har også taletids kort, og det kan hurtigt gå hen og blive dyrt hvis man skal besvare 110 spørgsmål pr mand )Jeg selv har (desværre) haft dårlige oplevelser, så det er altid rart lige at få sat en stemme og en fornemmelse på en person. Man kan ofte høre om de har gode intentioner eller ej (nogle er selvfølgelig lusket, og dermed følger dårlige oplevelser, øv..) Derudover vil vi jo gerne være så diskrete som overhovedet muligt selv. Dvs at vi helst ikke vil have, at en besked med en masse informationer ligger mange steder derude i Danmark (man ved jo aldrig hvem der sidder bag telefonen eller hvem der senere kan se de sms'er). Og der kan jeg også fortælle, at de fleste piger besvarer ikke opkald på hemmeligt nr, af flere årsager. Den nok mest hyppige årsag (fra mit perspektiv) er, at når jeg sidder og deler nøgenbilleder, fortæller alt det frække jeg tilbyder på mine annoncer, så ser jeg det som en gensidig respekt, at jeg kan få lov til at se lidt af dig også (og det er jo bare et telefon nr som jeg egentlig ikke bruger til noget som helst) men det er en form for bekræftelse for mig, at de ''giver lidt af sig selv'' også, (for et telefon nr er sgu meget privat). Jeg håber det gav dig lidt svar på dine spørgsmål De venligste og frækkeste hilsner Emma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 1. Maj, 2016 Emmas-fantasy skrev, den 30. april 2016 at 21:19: Hej Muldyr (erfaret glædespige her) Som mange siger modtager vi utrolig mange beskeder, som ofte er useriøse. Nogle gange er det svært at skelne mellem hvilke der er seriøse og hvilke der er useriøse, men spørger de om noget information omkring priser/ydelser/tøj/udseende, så får de altid samme svar, at de skal ringe (de fleste piger har også taletids kort, og det kan hurtigt gå hen og blive dyrt hvis man skal besvare 110 spørgsmål pr mand )Jeg selv har (desværre) haft dårlige oplevelser, så det er altid rart lige at få sat en stemme og en fornemmelse på en person. Man kan ofte høre om de har gode intentioner eller ej (nogle er selvfølgelig lusket, og dermed følger dårlige oplevelser, øv..) Derudover vil vi jo gerne være så diskrete som overhovedet muligt selv. Dvs at vi helst ikke vil have, at en besked med en masse informationer ligger mange steder derude i Danmark (man ved jo aldrig hvem der sidder bag telefonen eller hvem der senere kan se de sms'er). Og der kan jeg også fortælle, at de fleste piger besvarer ikke opkald på hemmeligt nr, af flere årsager. Den nok mest hyppige årsag (fra mit perspektiv) er, at når jeg sidder og deler nøgenbilleder, fortæller alt det frække jeg tilbyder på mine annoncer, så ser jeg det som en gensidig respekt, at jeg kan få lov til at se lidt af dig også (og det er jo bare et telefon nr som jeg egentlig ikke bruger til noget som helst) men det er en form for bekræftelse for mig, at de ''giver lidt af sig selv'' også, (for et telefon nr er sgu meget privat). Jeg håber det gav dig lidt svar på dine spørgsmål De venligste og frækkeste hilsner Emma Hej Emma Tak for svar, rart at få "jeres" perspektiver med. Det du skriver giver rigtig god mening for mig. Tror nok at jeg selv, hvis jeg var i GP´ens rolle , ville køre tingene på samme måde. De piger som taler rigtig dårligt, nærmest uforståeligt engelsk, er det lettere at kontakte via sms. Men naturligvis er det bedste face-to-face. kys og kram Mildur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 1. Maj, 2016 Mildur skrev, 1 time siden: Hej Emma Tak for svar, rart at få "jeres" perspektiver med. Det du skriver giver rigtig god mening for mig. Tror nok at jeg selv, hvis jeg var i GP´ens rolle , ville køre tingene på samme måde. De piger som taler rigtig dårligt, nærmest uforståeligt engelsk, er det lettere at kontakte via sms. Men naturligvis er det bedste face-to-face. kys og kram Mildur Hvorfor er det så vigtigt hun er udlænding? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 2. Maj, 2016 (edited) Tja, det er nok sådan en lille fetish. Ikke bare udlænding, men meget mørk udlænding- gerne afro. Jeg er egentlig ret overbevist at jeg ville få bedre service og betydeligt nemmere kommunikation med en dansk pige. Redigeret 2. Maj, 2016 af Mildur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 2. Maj, 2016 Mildur skrev, for 9 minutter siden: Tja, det er nok sådan en lille fetish. Ikke bare udlænding, men meget mørk udlænding- gerne afro. Jeg er egentlig ret overbevist at jeg ville få bedre service og betydeligt nemmere kommunikation med en dansk pige. Du kan jo altid vælge en dansk pige og vælge at lukke øjnene så bliver alle misser mørke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg