Hop til indhold
Gæst

KRÆSEN GP

Recommended Posts

Gæst

Hej alle. Min veninde som er glædespige på annancelight er meget kræsen og sexer ikke med alt og alle. Hvordan har i andre mænd det med det ??? Mvh 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Det forstår jeg fint – jeg er osse kræsen og betaler ikke for sex med hvem som helst :-D

Du burde måske ligge indlægget under  "generel debat" og ikke her under "efterlysninger" – prøv at kontakte en moderator og få den flyttet ;-)

https://www.eroguide.dk/forum/staff/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er vel ok... for os der søger sex vælger også selv hvem vi finder attraktiv, hver person har sin lyst. så det er vel et eller andet sted iorden, sex er trods alt noget personlig. selv om det bruges som en salgs vare. gudskelov for det eller fik jeg aldrig sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Elsker Sex

Jamen synes da ikke, der noget odiøst i det. Vi mænd vælger og vrager jo også dem vi kan lide og ikke kan lide. Så hvorfor skulle det være anderledes med GPér. Og inden nu nogen kommer og skriver, jamen det er deres job, de får penge for det osv osv. Så tænk over der er ting i vores/jeres/deres job, man ikke skal gå på kompromis med. Og alt i alt. Handler det vel om, at få det bedste ud af et besøg. Så i min optik er det helt i orden hun fravælger dem hun ikke tænder på, kan lide, eller noget helt tredie.

God lørdag til jer begge to.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Elsker sex skrev, for 31 minutter siden:

Hej alle. Min veninde som er glædespige på annancelight er meget kræsen og sexer ikke med alt og alle. Hvordan har i andre mænd det med det ??? Mvh 

Det er hun jo i sin fulde ret til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elsker sex skrev, for 3 timer siden:

Dette er hovedreglen hos alle GP'ere.

Alle GP'ere frasorterer allerede gæster i telefonen/ved døren/i overvågningskameraet, med en fysisk/psykisk fremtoning som de finder uacceptable/frastødes af. Desuden frasorteres også venner/familievenner mv.

Nogle GP'ere frasorterer allerede i deres annoncer. F.eks. kun skandinaviske gæster eller kun gæster i bestemte aldersgrupper, eller fravalg af overvægtige osv.

Derudover frasorteres også gæster, der efterspørger bestemte ydelser, f.eks. ingen anal, eller fransk uden, ingen dominans, kys osv.

Og selvfølgelig frasorteres alle de gæster, der efterspørger usikker sex (sex uden kondom) !!!

Jeg har det rigtigt godt med det, da det viser, at GP'eren har taget stilling til sin seksualitet i forhold til det at være GP og sin egen sikkerhed/tryghed. (noget man i øvrigt også skal gøre, hvis man nyder at have sex med mange forskellige/fremmede - f.eks. i swingermiljø'er mv.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elsker sex skrev, for 4 timer siden:

Jeg har det fint nok med at hun er din veninde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Som så mange andre allerede har oplyst, så er det sådan at man som selvstændig erhvervsdrivende også selv kan vælge sine kunder til/fra, jeg er selv blevet afvist af en GP, der også skriver her på guiden, en pæn, værdig og sober afvisning, og det var ok, for jeg vælger også hvem jeg vil betale for sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg da både håber og tror  at både kvinder og mænd er selektive i deres valg af sexpartner. Det være sig professionelt, som privat.

Det er forhåbentligt en skrøne, at nogen knalder ALT, så længe der er puls.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst skrev, den 4/30/2016 at 11:57:

Jeg vil kun have betalingssex med en der ikke diskriminerer og går i seng med alle - unge, gamle, mænd, kvinder, danskere, udlændinge. Nu er det jo blevet forbudt med dyr, men ellers havde jeg også nævnt dem.

Hvorfor spørger du egentlig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...