Melkor1973 167 Skrevet 1. Maj, 2016 https://annoncelight.dk/showad/199536 hej nogen der har deltaget i konkurrencen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Maj, 2016 Jeg synes at den lugter af fake.... næsten som forudbetaling Måske endda en mand som sidder bag den profil - hvem ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 1. Maj, 2016 Hej, Hun er ikke fake. Har haft besøg af hende. Ikke det helt vilde og vil nok ikke gentage sig. Mht. konkurrencen lugter den lidt. forudbetaling og vi aner jo ikke om der overhovedet er en vinder eller om det i givet fald bare er en af hendes venner, så ingen lodsedler til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 1. Maj, 2016 McFarlane; Vil du mene, Det er hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 518 Skrevet 1. Maj, 2016 Kroppen ser lidt sliten ut för en pige födt 1994... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 1. Maj, 2016 (edited) God fortjeneste - 15 x 100 =1500,- som jo skal indbetales forud. Lovning på præmie af værdi 2500,-, men ingen måde at kontrollere for de deltagende, at præmien reelt er blevet udtrukket og tildelt en vinder... For regner da ikke med at det er notarius publicus der foretager lodtrækning og publicerer resultatet. Der er for meget usikkerhed involveret i konceptet, til at jeg ville ofre pengene, selvom det "kun" er 100,- til 300,- (maks tre lodsedler pr person) man kan tabe. på den anden side, så kunne man jo oprette 5 email adresser, og købe 3 lodsedler fra hver, hvormed man så er sikker på at vinde. Derved sparer man jo 1000 kr... Hvis altså præmien bliver udbetalt. Redigeret 1. Maj, 2016 af Francois 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 1. Maj, 2016 Hej, ja,kroppen på billedet ligner meget godt virkeligheden. Hun har kæmpe bryster (ægte), ikke så faste... Det er resten af kroppen heller ikke. Ansigtet er ok kønt men lidt for dullet til min smag (falske øjenvipper og lidt for meget makeup). Men hver sin smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 1. Maj, 2016 (edited) Billederne er ikke af hende, personlig ville jeg holde mig væk, alt med forudbetaling er 99% scam. https://vk.com/id341259594 Redigeret 1. Maj, 2016 af jsfeltwow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 15. Maj, 2016 McFarlane skrev, den 1/5/2016 at 23:11: Hej, ja,kroppen på billedet ligner meget godt virkeligheden. Hun har kæmpe bryster (ægte), ikke så faste... Det er resten af kroppen heller ikke. Ansigtet er ok kønt men lidt for dullet til min smag (falske øjenvipper og lidt for meget makeup). Men hver sin smag. hvordan vil svare på den som @jsfeltwow har skrevet og fundet ud af der er nogen ikke passer helt med dine kommentare jsfeltwow skrev, den 1/5/2016 at 00:35: Billederne er ikke af hende, personlig ville jeg holde mig væk, alt med forudbetaling er 99% scam. https://vk.com/id341259594 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 24. Maj, 2016 Jeg skrev "ligner meget godt". Læs nu ordentligt inden du kommer med kække kommentarer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg