adonis 16 Skrevet 4. Maj, 2016 Helt generelt: De forlanger 500 for en times massage.! De forlanger 1200 for fuldpakke. Sara masserer virkelig kanon og jeg lå flere gange og tænkte, at dette er virkelig 500 værd. Super lækker og feminin og nærgående massage. Kneppede hendes dejlige lille stramme kusse bagefter. Hun var ungpige-genert hele vejen, men en lille skøge for en god gang oralsex og ridetur med en tyk pik. Hun kan anbefales. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tass Skrevet 18. Maj, 2016 (edited) -snip- ignorer Redigeret 18. Maj, 2016 af Tass Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dino51 14 Skrevet 20. Maj, 2016 Hejsa jeg har lige været forbi Sumas, havde fornøjelsen af Sara. En af mine bedste absolut bedste oplevelser ever. Sara er den sødeste og mest naturlige pige jeg kan tænke mig. Hendes væremåde og hendes blide væsen kan tydelig mærkes i hendes massage. Købte fuldpakken, rigtig dejligt hele vejen igennem. Ikke sidste gang jeg besøger Sara. Dino ps efter endt massage afleverede jeg ydeligere 300 kr til pigerne/Sara, fuldt fortjent for en yderst behagelig behandling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg