squirtlover74 1 Skrevet 7. Maj, 2016 Hej. Jeg er ny herinde og ville høre om der findes en pige som kan blive mega våd og jeg tænker ikke kun på sprøjteorgasme men som også kan blive creamy våd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 7. Maj, 2016 (edited) squirtlover74 skrev, for 21 minutter siden: Hej. Jeg er ny herinde og ville høre om der findes en pige som kan blive mega våd og jeg tænker ikke kun på sprøjteorgasme men som også kan blive creamy våd? Velkommen til. Du bør udspecificere det (Alder, højde og godstykkelse) som du ønsker den pågældende skal være i besiddelse af, for at få relevant info om disse. Redigeret 7. Maj, 2016 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
squirtlover74 1 Skrevet 7. Maj, 2016 BigDick skrev, for 1 minut siden: Velkommen til. Du skal udspecificere de specifikationer (Alder, højde og godstykkelse) som du ønsker den pågældende skal være i besiddelse af, for at få relevant info om disse. Mange tak. Alder; højde; og godstykkelse er ingen hindring bare hun kan blive Mega våd:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 7. Maj, 2016 (edited) squirtlover74 skrev, for 5 minutter siden: Mange tak. Alder; højde; og godstykkelse er ingen hindring bare hun kan blive Mega våd:-) Havde en date med denne profil i aftes, https://www.eroguide.dk/forum/profile/21881-annette6/ det var sejle op ad åen, og lidt til kan jeg love dig. Specielt vis du er ferm med fingre og tunge, så er der gevinst til den store guldmedalje. Redigeret 7. Maj, 2016 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
squirtlover74 1 Skrevet 7. Maj, 2016 BigDick skrev, for 6 minutter siden: Havde en date med denne profil i aftes, https://www.eroguide.dk/forum/profile/21881-annette6/ det var sejle op ad åen, og lidt til kan jeg love dig. Specielt vis du er ferm med fingre og tunge, så er der gevinst til den store guldmedalje. Det lyder jo perfekt. Skulle der være andre i Jylland så smid endelig et link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg