1955 1344 Skrevet 8. Maj, 2016 Hun er tidligere anmeldt og berømmet for hendes virke hos Afrodites Piger i Herlev, har været nysgerrig i mere end 2 år, har forgæves forsøgt at lave aftale 10 gange, men hun er en meget travl dame. I denne uge lykkedes det så - og jeg er helt solgt, hun er bare så smuk-dejlig-naturlig-nærværende-lækker m.m.m.m.m.m. i min top 3 ever !! 1955 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vim 552 Skrevet 8. Maj, 2016 tak for anmeldelsen - link?...eller skal jeg google? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vim 552 Skrevet 8. Maj, 2016 (edited) hurtigt googlen; http://www.afrodites-piger.dk/index-r.htm Redigeret 8. Maj, 2016 af Vim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 8. Maj, 2016 1955 skrev, for 57 minutter siden: Hun er tidligere anmeldt og berømmet for hendes virke hos Afrodites Piger i Herlev, har været nysgerrig i mere end 2 år, har forgæves forsøgt at lave aftale 10 gange, men hun er en meget travl dame. I denne uge lykkedes det så - og jeg er helt solgt, hun er bare så smuk-dejlig-naturlig-nærværende-lækker m.m.m.m.m.m. i min top 3 ever !! 1955 Vi der har været heldige at at have haft lejlighed til - i en hel time - at kunne ligge og kærtegne Fannys måtte, slikke på hende kussehår, penetrere hende midt i kussebehåringen - og under penetreringen ligge og glæde os over hendes dejlige ansigt og glade smil - foruden at have ført en fornuftig samtale med hende under det hele,- ja, vi kan være aldeles enige. Hun er sør'me sød. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HarEnLilleEn 32 Skrevet 12. Maj, 2016 Også stor ros herfra, jeg følte mig i virkeligt godt selvskab. God og sjov at snakke med. - Og så kysser hun så det kan mærkes helt ned i... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knaldperlen 130 Skrevet 14. Maj, 2016 Fanny er bare fantastisk sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onkel rejsende mack 12 Skrevet 15. Maj, 2016 Fanny = guld Først og fremmest er hun smuk, på en naturlig måde... ingen plastik og botox her. Måtten er også naturlig og må sige at det er forfriskende frækt Men vigtigst af alt er hun sig selv, men en indlevelse og nærhed man sjældent møder i branchen. Efter min mening er hun på niveau med Laura fra sexyclub, som er en af mine all time favourites. Eneste problem er nu, at der med denne tråd, bliver travlhed på boreplatformen hver fredag i Herlev 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Searcher 23 Skrevet 12. Juni, 2016 Hun lyder aldeles dejlig og ser skøn ud. Kendte hverken til Afrodites Piger eller hende før jeg tilfældigvis faldt over link til stedet tidligere i dag. Når i siger det kan være svært at få en aftale, betyder det så at man skal booke en uge før eller så? - Searcher som er ny på de her kanter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 12. Juni, 2016 Searcher skrev, for 10 minutter siden: Hun lyder aldeles dejlig og ser skøn ud. Kendte hverken til Afrodites Piger eller hende før jeg tilfældigvis faldt over link til stedet tidligere i dag. Når i siger det kan være svært at få en aftale, betyder det så at man skal booke en uge før eller så? - Searcher som er ny på de her kanter. Ja, hvis du kan komme af sted med det, kan det da anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg