Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er tidligere anmeldt og berømmet for hendes virke hos Afrodites Piger i Herlev, har været nysgerrig i mere end 2 år, har forgæves forsøgt at lave aftale 10 gange, men hun er en meget travl dame. I denne uge lykkedes det så - og jeg er helt solgt, hun er bare så smuk-dejlig-naturlig-nærværende-lækker m.m.m.m.m.m. :-) i min top 3 ever !!

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 57 minutter siden:

Hun er tidligere anmeldt og berømmet for hendes virke hos Afrodites Piger i Herlev, har været nysgerrig i mere end 2 år, har forgæves forsøgt at lave aftale 10 gange, men hun er en meget travl dame. I denne uge lykkedes det så - og jeg er helt solgt, hun er bare så smuk-dejlig-naturlig-nærværende-lækker m.m.m.m.m.m. :-) i min top 3 ever !!

1955

Vi der har været heldige at at have haft lejlighed til  - i en hel time - at kunne ligge og kærtegne Fannys måtte, slikke på hende kussehår, penetrere hende midt i kussebehåringen - og under penetreringen ligge og glæde os over hendes dejlige ansigt og glade smil - foruden at have ført en fornuftig samtale med hende under det hele,- ja, vi kan være aldeles enige. Hun er sør'me sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fanny = guld :x 

Først og fremmest er hun smuk, på en naturlig måde... ingen plastik og botox her. Måtten er også naturlig og må sige at det er forfriskende frækt 8-) 

Men vigtigst af alt er hun sig selv, men en indlevelse og nærhed man sjældent møder i branchen. Efter min mening er hun på niveau med Laura fra sexyclub, som er en af mine all time favourites. 

Eneste problem er nu, at der med denne tråd, bliver travlhed på boreplatformen hver fredag i Herlev :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder aldeles dejlig og ser skøn ud. 

Kendte hverken til Afrodites Piger eller hende før jeg tilfældigvis faldt over link til stedet tidligere i dag.

Når i siger det kan være svært at få en aftale, betyder det så at man skal booke en uge før eller så?

- Searcher som er ny på de her kanter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Searcher skrev, for 10 minutter siden:

Hun lyder aldeles dejlig og ser skøn ud. 

Kendte hverken til Afrodites Piger eller hende før jeg tilfældigvis faldt over link til stedet tidligere i dag.

Når i siger det kan være svært at få en aftale, betyder det så at man skal booke en uge før eller så?

- Searcher som er ny på de her kanter. 

Ja, hvis du kan komme af sted med det, kan det da anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...