lfl 251 Skrevet 8. Maj, 2016 (edited) https://annoncelight.dk/showad/205516 Trængte til en oplevelse, og den pige jeg ellers foretrækker havde ikke tid. Så faldt jeg over Sandra's annonce og besluttede mig til at prøve. Det blev en blandet fornøjelse. Det var som om lokalerne ikke kunne give den rigtige stemning. Sandra var sød og dejlig, hun kunne sit kram. Jeg fik den vildeste ridetur af hende, men sengen knirkede meget højlydt, jeg tror hele kvarteret kunne høre hvad der foregik. Det lagde en dæmper på mig, og jeg måtte gøre mig færdig før tiden. Øv øv øv. Redigeret 8. Maj, 2016 af lfl stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 9. Maj, 2016 Ellers en flot pige.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lfl 251 Skrevet 10. Maj, 2016 Ja hun er flot, sød og kan sit kram. Det var bare lokalerne der ikke virkede tiltrækkende, og sengen som knirkede højlydt. Det er ikke hendes skyld, havde omgivelserne været anderledes ville det helt sikkert have været et brag af en oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 10. Maj, 2016 Det bliver da vist svært og finde en seng der ikke knirker med hende i!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sgade12 18 Skrevet 11. Maj, 2016 Hun skulle vel ikke holde til på Heimdalsgade i Vejgaard? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lfl 251 Skrevet 12. Maj, 2016 dickens skrev, den 5/10/2016 at 20:32: Det bliver da vist svært og finde en seng der ikke knirker med hende i!! Du mener at hun skamrider både manden og sengen? Ja det gør hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lfl 251 Skrevet 12. Maj, 2016 Sgade12 skrev, for 8 timer siden: Hun skulle vel ikke holde til på Heimdalsgade i Vejgaard? Korrekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lfl 251 Skrevet 12. Maj, 2016 Kiggede lige og opdagede at linket i mit første indlæg i denne tråd nu viser en helt anden pige.......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 12. Maj, 2016 lfl skrev, for 8 timer siden: Du mener at hun skamrider både manden og sengen? Ja det gør hun Det var nu mere pga af størrelsen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg