Gæst Skrevet 9. Maj, 2016 https://annoncelight.dk/showad/207189 Pas på denne annonce - "hun" beder om for udbetaling via swipp - det nr. der oplyses passer til en fyr på facebook. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 9. Maj, 2016 Sådan en gut dér.. skulle nok have lov at sluge det selv, nu når han annoncerer med det PS. Tak for advarslen. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Østjyden 36 34 Skrevet 9. Maj, 2016 8270 skrev, for 59 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/207189 Pas på denne annonce - "hun" beder om for udbetaling via swipp - det nr. der oplyses passer til en fyr på facebook. He he har lige skrevet en mail til den pågældende pige . Hun/han påstår folk herinde er fulde af løgn . He he hvad folk dog gør for og tage røven på folk og tage andres penge . Er ikke i tvivl om det er fusk . Så tak for advarsel . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 9. Maj, 2016 (edited) Er ikke i tvivl om det er fusk Jeg vil aldrig betale værken mobilplayy elle swiip..... Når men er ud på sjov så er det kontanter! Redigeret 9. Maj, 2016 af Dennis Nord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 9. Maj, 2016 Pudsigt nok er annoncen blevet slettet ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Østjyden 36 34 Skrevet 9. Maj, 2016 Har mailet for sjov med personen .som påstår at vi kan mødes et offeligt sted inden betaling . Meeeeen tror nu nok jeg bliver hjemme . Sikke at folk ingen samvittighed har med og tage folks penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommydrengen 13 Skrevet 9. Maj, 2016 Hej jeg prøver det samme i går.. Jeg opretter en tråd under efterlysning for at høre om der var andre der havde prøvet denne pige da hun vil have penge forud.. Kort tid efter modtager jeg en Pm hvor jeg bliver beskyldt for at være ond mod denne pige og beskylde ind for at være en snyder. Så folk vil gå rigtig langt for at snyde penge ud af folk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Østjyden 36 34 Skrevet 9. Maj, 2016 He he har skrevet med hende/ham og tilbød at vi kunne mødes i Århus centrum om 1 time så jeg kunne se hun var ærlig . Mærkeligt nok havde hun ikke tid lige nu . Ha ha . Magen til plattenslager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg